Koripallo.com

FoA 2010-2011

Status
Viestiketju on suljettu.

jaaaahas

Vs: FoA 2010-2011

Löytyi niitä uusia pelaajia! Korvaako määrä laadun ;-)
Joka tapauksessa FoA sai joukkueen kasaan.

Jopas

FoAn kohdalla olisi aika aloittaa uuden kauden topic myös. Liiton jutusta puuttuivat käsitykseni mukaan ainakin joukkueessa jatkavat Johto ja Jahilo.

Kyllä vaan

Uusi topic olisi todella jo paikallaan. Ja please, tämä sama heppu joka painaa mm. nimimerkeillä "alkaa tapahtua", "maksamatta", "todella", "ostetaan" jne muiden muassa Alku-vihaansa voisi jäädä tälle topicille yksinään kiukuttelemaan.

kääk

Miksei Johtoa ja Jahiloa mainittu vai eivätkö olekaan allekirjoittaneet sopimuksia?? ???

Joukkue

Ainakin FoA:n kotisivuilla olevassa jutussa kerrotaan, että viime kauden pelaajista Jahilo, Johto ja Heinonen jatkavat.

foa.doo.fi/DowebEasyCMS/?Page=NaytaUutinen&NewsId=274

Ohhoh

kääk sanoi:
Miksei Johtoa ja Jahiloa mainittu vai eivätkö olekaan allekirjoittaneet sopimuksia?? ???

No hah hah sanon mä! ;D Mitä on nää nimet, mitä julkistettu basket.fiissä?? No taitaa olla heitetty muutam nimi lisää. Nyt alkoi valkenee asiat, miksi bode on Forssassa ollut niin usein... Mäenpään teinityttö joukkueeseen nimetty, voi seura parkaa, parempi olisi kun pysyisi Bode poissa Alusta, en edes Fokopoon miestä toivoisi touhuamaan, vaikka niin en fokopo fani olekaan. ::) Olen jo monen vuoden aikana miettiny, miksi niin "maineikkaan" joukkueen kokoonpano muuttuu radikaalisesti vuosittain?? No edes Johto ja Jahilo jäänyt (kai, toivottavasti?) Erityis kannustus Jahilolle syyskuun koitokseen :D

syvältä

Ohhoh sanoi:
No hah hah sanon mä! ;D Mitä on nää nimet, mitä julkistettu basket.fiissä?? No taitaa olla heitetty muutam nimi lisää. Nyt alkoi valkenee asiat, miksi bode on Forssassa ollut niin usein... Mäenpään teinityttö joukkueeseen nimetty, voi seura parkaa, parempi olisi kun pysyisi Bode poissa Alusta, en edes Fokopoon miestä toivoisi touhuamaan, vaikka niin en fokopo fani olekaan. ::) Olen jo monen vuoden aikana miettiny, miksi niin "maineikkaan" joukkueen kokoonpano muuttuu radikaalisesti vuosittain?? No edes Johto ja Jahilo jäänyt (kai, toivottavasti?) Erityis kannustus Jahilolle syyskuun koitokseen :D

Pode tuo todella "syvyyttä" Alkuun (jos mahdollista)

Rotaatio?

Eiköhän FoAn rotaation runko ole 3*USA,Jahilo,Koponen,Karinen ja Johto. Loimaan tytöt pääsevät varmasti vähän pelaamaan, salolaiset lienevät A-tyttöjen valtakunnallista sarjaa varten? Ja vielähän niin FoA kuin kaikki muutkin ehtivät halutessaan rosteriaan täydentämään.

Ballosti

jaaaahas sanoi:
Löytyi niitä uusia pelaajia! Korvaako määrä laadun ;-)
Joka tapauksessa FoA sai joukkueen kasaan.

Hyvä Foa ja toivottavasti tämän kauden joukkue on asiallisempi kuin viime kauden, myös kentän ulkopuolellakin... ;D Forssa kun on pieni kaupunki ja pienet ovat piirit, niin sana kulkee... Jotenka se taitaa olla syy siihen, miksi jälleen eräät pelaajat vaihtuvat. :-X

.,.,

Poden teinitytöllä ei ole aikomustakaan pelata naisten kanssa, hän + muut salolaiset ovat vain käyneet auttamassa/reenaamassa naisten kanssa.
Tavoitteena heillä keskittyä a-tyttöihin.

terveisin Poden vanhempi teinityttö =)

haha

Ballosti sanoi:
Hyvä Foa ja toivottavasti tämän kauden joukkue on asiallisempi kuin viime kauden, myös kentän ulkopuolellakin... ;D Forssa kun on pieni kaupunki ja pienet ovat piirit, niin sana kulkee... Jotenka se taitaa olla syy siihen, miksi jälleen eräät pelaajat vaihtuvat. :-X

Kaikki Forssasta lähteneet suomalaispelaajat opiskelevat muissa kaupungeissa (Mixu ulkomailla), joten eiköhän tässä ole kuitenkin se oikea syy joukkueen vaihtoon :) Perustakaa yliopisto Forssaan niin eiköhän saada taas 4 SM-joukkuetta kasaan ;)

salomaa

haha sanoi:
Kaikki Forssasta lähteneet suomalaispelaajat opiskelevat muissa kaupungeissa (Mixu ulkomailla), joten eiköhän tässä ole kuitenkin se oikea syy joukkueen vaihtoon :) Perustakaa yliopisto Forssaan niin eiköhän saada taas 4 SM-joukkuetta kasaan ;)
Forsan Lehden mukaan myös Henna Salomaa Alkuun! On se Jyrki näemmä edelleen aikoinaan myönetyn vuoden koripallojohtaja tittelin arvoinen, toivottavasti jaksaa vaan edelleen kaikesta paskan heitosta huolimatta!

Jep jep

Täytyy se myöntää, että täälläkin FoA sai lokaa pitkin kesää. Mm. Antsu jaksoi jauhaa, ettei sinne Forssaan kukaan mene, ellei Mikkolan laatuvalmennukseen. Jahilon pitäminen, Koponen, Salomaa, Karinen... Onnistuiko joku muu seura Alkua paremmin? Noin muuten olen sitä mieltä, että Alkukin uuden topicin ansaitsisi, joukkue on mennyt ihan uusiksi.

Jep jep sanoi:
Täytyy se myöntää, että täälläkin FoA sai lokaa pitkin kesää. Mm. Antsu jaksoi jauhaa, ettei sinne Forssaan kukaan mene, ellei Mikkolan laatuvalmennukseen. Jahilon pitäminen, Koponen, Salomaa, Karinen... Onnistuiko joku muu seura Alkua paremmin? Noin muuten olen sitä mieltä, että Alkukin uuden topicin ansaitsisi, joukkue on mennyt ihan uusiksi.

Jep jep!
Totesin kesällä arvionani, ettei Forssaan menijöitä löydy. Juttelin silloin parin entisen pelaajan kanssa - ja tein täysin väärän arvion. Mikkolasta en tiedä mitään - enkä hänen valmennuksestaan, enkä ole siitä mitään kommentoinutkaan.
Eli olin ihan väärässä.
Itse asiassa olin oikeasti huolissani Forssasta ja parista muustakin seurasta, kun pelaajia ei alkanut kesällä heti löytyä. Perinteikkäitä seuroja on pudonnut kelkasta ihan liian monta viime vuosina. Hyvä ettei FoA kuulu tähän joukkoon. Todella hienoa, että FoA on saanut hyvän joukkueen jalkeille. Ei ole helppo homma tällaisena aikana...

oikeus

Toivottavasti huominen tuo eräälle erittäin ikävälle tapaukselle pisteen!

Kaikki sympatiani ko. pelaajalle, FoA:n joukkueelle ja taustajoukoille. Tapaus on varmasti ollut raskas teille kaikille.

Menestystä tulevaan kauteen ja tsemppiä myös pelikentän ulkopuolelle

eppä

oikeus sanoi:
Toivottavasti huominen tuo eräälle erittäin ikävälle tapaukselle pisteen!

Kaikki sympatiani ko. pelaajalle, FoA:n joukkueelle ja taustajoukoille. Tapaus on varmasti ollut raskas teille kaikille.

Menestystä tulevaan kauteen ja tsemppiä myös pelikentän ulkopuolelle

Siis mitä haluat sanoa?

Zack on puppelipoika!

Jep jep sanoi:
Noin muuten olen sitä mieltä, että Alkukin uuden topicin ansaitsisi, joukkue on mennyt ihan uusiksi.
Kyllä, kyllä: ei muuta kun kirjaudut sisään sillä vakituisella nimimerkilläsi ja aloitat sen topicin niin sillähän tästä päästään.

mikä?

eppä sanoi:
Siis mitä haluat sanoa?
Arskan oikeudenkäynti??? Huomenna? Toivottavasti äijä saa kunnon tuomion tekosistaan ja katoaa paikkakunnalta ;D

whatttt

mikä? sanoi:
Arskan oikeudenkäynti??? Huomenna? Toivottavasti äijä saa kunnon tuomion tekosistaan ja katoaa paikkakunnalta ;D

Mistä on kysymys? Mikä oikeudenkäynti?

oikeudenkäynti

Tästä viime helmikuussa tapahtuneesta teosta on ollut sekä FoA:n että Fokopon topicissa paljon keskustelua. Ylläpito on tosin ansiokkaasti näitä kirjoituksia muokannut tai poistanut. Iltalehti kirjoitti ilman nimiä tästä myös maaliskuussa. Asiasta tullee julkinen tänään. Hyvä näin, sillä sen jälkeen voidaan täälläkin kirjoittaa asiasta suoraan.

Kyse on Fokopon päävalmentajasta ja tapauksen kohde on Alun pelaaja. Tapaus vaikutti molempien joukkueiden viime kauden/kevään peleihin.

Status
Viestiketju on suljettu.