Koripallo.com

FoA 2013-2014

Vs: FoA 2013-2014

Aika kryptistä on tämä Forssan viestintäpolitiikka- 8]

juujoojaa

...siis arvuutellaanko ko. pelaajaa tässä ihan oikeasti vai onko tämä joku kivaa sulle-mulle juttu?

Elisa Runsas on oikea vastaus, jos ketä sitä ei oikeasti vielä tiennyt.

Tarkkuutta

Eiköhän tämä Garcia ole kuitenkin samasta Wake Forestista kuin viime kaudelta tuttu Secily Ray? Eikä artikkelissa mainittua "Lake Worthin yliopistoa" olekaan.- Garcia pelasi googlen mukaan toissa kaudella Rayn vaihtopelaajan roolissa ja tulee siis tutusta koulusta !
Samaten Nelson on FL:n mukaan legendaarisesta Indianasta, vaikka tosiasiassa tullee pikkuruisesta IUPUI-yliopistosta. Eihän nämä pikkuvirheet tyttöjen suorituksiin mitään vaikuta, mutta jotain tarkkuutta paikallislehden toimittajatkin voisivat osoittaa.

Mulle sulle ja hänelle

Tarkkuutta sanoi:
Eiköhän tämä Garcia ole kuitenkin samasta Wake Forestista kuin viime kaudelta tuttu Secily Ray? Eikä artikkelissa mainittua "Lake Worthin yliopistoa" olekaan.- Garcia pelasi googlen mukaan toissa kaudella Rayn vaihtopelaajan roolissa ja tulee siis tutusta koulusta !
Samaten Nelson on FL:n mukaan legendaarisesta Indianasta, vaikka tosiasiassa tullee pikkuruisesta IUPUI-yliopistosta. Eihän nämä pikkuvirheet tyttöjen suorituksiin mitään vaikuta, mutta jotain tarkkuutta paikallislehden toimittajatkin voisivat osoittaa.
Ihan sama, kunhan on kova pelinainen! Riittää mulle.

Tsemppi

Kun nyt saisitte porukan kasaan ja yhteisiin reeneihin, siitä se lähtee. Pää pystyyn!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.