Koripallo.com

FoKoPo 2009-2010

Vs: FoKoPo 2009-2010

Jos joskus tapaamme Timin kanssa, niin haastan hänet merimiespainiin. Voittaja eli minä saan laatikon punaviiniä. Joohan?

JOEN SUU sanoi:
Jos joskus tapaamme Timin kanssa, niin haastan hänet merimiespainiin. Voittaja eli minä saan laatikon punaviiniä. Joohan?

Minä tarjoan sinulle ja kadonneelle veljellesi laatikollisen punkkua ja konjamiini pullon jälleen löytämisenne kunniaksi. Jahka jonkun patsaan paljastustilaisuudessa tavataan?

Tiedä nyt noista patsaiden paljastustilaisuuksista, kun viime aikoina olen veistänyt vähemmän. Ja kuka helkkarin hölmö näin lama-aikana enää niitäkään tilaa?

JOEN SUU sanoi:
Tiedä nyt noista patsaiden paljastustilaisuuksista, kun viime aikoina olen veistänyt vähemmän. Ja kuka helkkarin hölmö näin lama-aikana enää niitäkään tilaa?
Liperin kunta. Mutta perhanan yleisönosastokirjoittelijat estivät sen hankkeen hankkia veistos munivasta kanasta kirkonkylän liikenneympyrään. En tosin tiedä, onko Liperissä edes yhtään kanalaa.... nyt mentiin kyllä niin off-topikkiin, että voi Ylläpito suuressa viisaudessaan lätkäistä meikälle elinikäistä bänniä. No, ainahan voi palata foorumille uudella nikillä.

Ei onneksi tilannut. No Kuurilan Lasse-poikahan ne kanat oli suunnitellut. Sinne liikenneympyrään. En siis minä. Minä kun olen paljon enemmän maailmaa ja Liperiäkin nähnyt, niin muutaman kiven olisin voinut sinne ympyrään sommitella. Kauhakuormaajalla!

Downtown sanoi:
"Ainoa vaan vähän että mihinköhän paikalle FoKoPo aikoo Naukkarisen istuttaa? 2-paikalle heitto% mukaan ei ainakaan ja vähän liian kevyt 3-paikalle?"

Tuo on juuri se iso ongelma. Ei osu kaukaa ja kroppa on kuin maratoonarilla, joten korinalustaistot ei ominta aluetta. On onneksi vaarallinen oikean puolen layuppi, joka tulee kaikille ihan puskista.

Vilpas ja Fokopo vaikuttavat surullisen heppoisilta!

Oliko scouttaus hieman ohuella Naukkarisen suhteen, kun nyt asia alkaa kristalisoitua myös Mikkolalle. Tuota saattoi tosiaan odottaa, mutta se, että Bracekin on flopannut noin pahasti on sekä yllätys että erittäin suuri takaisku ennestäänkin suppealle Fokopon rotaatiolle.

Kevät kaiken muuttaa voi, taisi laulaa Kuju Hyttinen.

Downtown sanoi:
Oliko scouttaus hieman ohuella Naukkarisen suhteen, kun nyt asia alkaa kristalisoitua myös Mikkolalle. Tuota saattoi tosiaan odottaa, mutta se, että Bracekin on flopannut noin pahasti on sekä yllätys että erittäin suuri takaisku ennestäänkin suppealle Fokopon rotaatiolle.

Kevät kaiken muuttaa voi, taisi laulaa Kuju Hyttinen.
Taidettiin Naru hommata pointin tuuraajaksi. Sillä pelipaikalla ainakin suurimman osan ajasta on pelannut, silloin, kun on päässyt kentälle. Bracen kohdalla odotukset olivat liian korkealla, paineita laitettu. Jos olisi aloittanut aikaisemmin koriksen olisi huomattavasti paremmassa porukassa tällä hetkellä. Potentiaalia on valtavasti, pitäisi saada se käyttöön. Muutamissa peleissä on väläytellyt, mutta niitä on liian vähän...

En tuon Joensuun hommista mitään... Mutta ok, olitte aika lähellä ylläriä eilen. ToPon asennepulmia vai teidän hyvyyttä, tiedä sitten. Mutta oikeasti, suunta on ollut alaspäin ja aika jyrkästi, vai kuinka? Tämä viikko on tärkeä niin Vilppaalle kuin FoKoPollekin, se on selvä. Thorpe tuo toivottavsti meille sitä lisäpuhtia mitä tarvitaan ainakin meillä.

Jaahas olisikos aika soittaa Reiskalle ison veten taakse? ja lähettää aneeminen Barnett kotiin?

vorssavan sanoi:
Jaahas olisikos aika soittaa Reiskalle ison veten taakse? ja lähettää aneeminen Barnett kotiin?
Eilistä peliä katsellessa ei voi kun ihmetellä, miten helkkarissa me teille hävittiin? No se oli Hakiksen kauden pohjanoteeraus, jota tuomarit hyvin auttivat, vaan eivät ratkaisseet.

Oranssipaita sanoi:
Eilistä peliä katsellessa ei voi kun ihmetellä, miten helkkarissa me teille hävittiin? No se oli Hakiksen kauden pohjanoteeraus, jota tuomarit hyvin auttivat, vaan eivät ratkaisseet.
Saman ottelun nähneenä voisi kyllä sanoa, että nimenomaan Kauhajoki hävisi peluutukseen ja taktiikan puutteeseen. Tuomarit eivät näitä otteluita ratko.

vakaa skuuppi sanoi:
Saman ottelun nähneenä voisi kyllä sanoa, että nimenomaan Kauhajoki hävisi peluutukseen ja taktiikan puutteeseen. Tuomarit eivät näitä otteluita ratko.

Joo o. Onhan se nyt pirunmoinen ihme, että kauhajoki on myös hävinnyt pelejä... Minä olisin ainakin odottanut pelkkiä voittoja, onhan sentään uusi valmentaja ja pari pelaajaa. Ennen muinoin oli häviöt hyypän mummon syytä, nykyään peluutuksen. ;D

vorssavan sanoi:
Eikös sormi ole sökönä vielä?

Koris... sanoi:
Eikös sormi ole sökönä vielä?

Korihaiden topikissa oli maininta, että olisi mennyt jenkkien PBL-liigaan. Olihan tuo Fokopon peli aika kauhean näköistä toisella puoliajalla. Mikkola sen sijaan yllätti positiivisesti asiallisella valmennuksella, samaa ei voi sanoa K18 kielenkäyttöä harrastaneesta Pekka Salmisesta.

MC sanoi:
Korihaiden topikissa oli maininta, että olisi mennyt jenkkien PBL-liigaan. Olihan tuo Fokopon peli aika kauhean näköistä toisella puoliajalla. Mikkola sen sijaan yllätti positiivisesti asiallisella valmennuksella, samaa ei voi sanoa K18 kielenkäyttöä harrastaneesta Pekka Salmisesta.

Luulen että Mikkola on tajunnut että täytyy muuttaa omaa tyyliään nyt kun on saanut vastuullisen päävalmentajan tehtävän. Pelaajanahan Mikkola oli hyvin kiistelty persoona ja teki kaiken voittaakseen, vaikka sitten vähän kyseenalaisella tyylillä. Nyt on varmasti hoksannut että jos aikoo kehittyä hyväksi valmentajaksi ei rookie-koutsina voi alkaa kukkoilemaan pelaajille kuin mikäkin konkari.

Tästä kielii esim se, että kuulopuheiden mukaan Arska on hyvin pidetty FoKoPon pelaajien johdosta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.