Vs: FoKoPo 2011 - 2012
En minä näitä huhujani niin pahalla tarkoittanut, että niistä kenenkään tarvitsisi mitenkään kiihtyä ja vetää jotain ihan asiayhteyteen kuulumattomia viestejä jostain parin kuukauden takaa. Jos olisit lukenut viestejäni, niin tietäisit minun sanoneen Katajan tulevan Forssaan jos FoKoPo nousee Korisliigaan. Ne FoKoPon nettisivujen perusteella tehdyt johtopäätökset oli lähinnä puhdasta sopan hämmennystä ja provoilua Saloon.
Sanokaa minun sanoneen, Jalonen tulee Forssaan. (ainakin lomalle)
MC sanoi:Ihan kuten Jukka Katajakin? Vaikea olisi kuvitella Jalosen siirtyvän alle kolmekymmpisenä divariin pelaamaan, etenkin kun takana on hyvä kausi liigassa ja vielä voittavassa joukkueessa. Tietty jos luvataan once-in-a-lifetime työsopimusta, mutta toisaalta se sitten tarkoittaisi koripalloammattilaisuuden hylkäämistä. Vai onko Jalonen ollutkaan täyspäiväinen koripalloilija? Nykyään kun yksikään firma ei palkkaa työntekijää hyvää hyvyyttään. Ainakaan vastuullisiin hommiin asiaan kuuluvalla palkalla.
En minä näitä huhujani niin pahalla tarkoittanut, että niistä kenenkään tarvitsisi mitenkään kiihtyä ja vetää jotain ihan asiayhteyteen kuulumattomia viestejä jostain parin kuukauden takaa. Jos olisit lukenut viestejäni, niin tietäisit minun sanoneen Katajan tulevan Forssaan jos FoKoPo nousee Korisliigaan. Ne FoKoPon nettisivujen perusteella tehdyt johtopäätökset oli lähinnä puhdasta sopan hämmennystä ja provoilua Saloon.
Sanokaa minun sanoneen, Jalonen tulee Forssaan. (ainakin lomalle)