Downtown sanoi:Jokainen voi vetää siitä omia johtopäätöksiään tai olla vetämättä.
Axel Wilhelm sanoi:Onneksi koripallo.comin asiantuntijat osaavat rankata jenkkivahvistuksen kuin jenkkivahvistuksen vain highlighteja ja tilastoja katsomalla. Sen sijaan valmentajan arviolla kuuden harjoituksen testijakson jälkeen ei ole lainkaan painoarvoa.
No-pass-look sanoi:Valitettavasti se treenijakso ei ole oikein vertailukelpoinen liigan tason kanssa. Se on nyt läpsytellyt siellä korkeintaan liigan keskitasoa olevien, itseään pienikokoisempien kanssa.
Fokopon rosterilla nuo jenkit pelaavat aina sarjan parhaita kotimaisia ja jenkkejä vastaan, jotka ovat aina yhtä isoja tai isompia.
Kyllä Sopasella täytyy olla taikalasit päässä tai sitten Fokopolla ei vain ole rahaa. Veikkaan jälkimmäistä, ikävä kyllä.
Axel Wilhelm sanoi:Onneksi koripallo.comin asiantuntijat osaavat rankata jenkkivahvistuksen kuin jenkkivahvistuksen vain highlighteja ja tilastoja katsomalla. Sen sijaan valmentajan arviolla kuuden harjoituksen testijakson jälkeen ei ole lainkaan painoarvoa.
Ihmispallo sanoi:Kaveri kävi jo viime kaudella Forssassa (?) ja oli nyt jo kuuden harjoituksen verran joukkueen mukana...mutta tästä huolimatta normaali kahden viikon koeaika???? En ymmärrä?
Koris... sanoi:Sen verran voi lisätä, että FoKoPolla ei ole enää neuvotteluja kotimaisten pelaajien kanssa. Lähde: FL
Eli näillä mennään ja turpaan tulee.
Axel Wilhelm sanoi:Normaali kahden viikon koeaika, joka on kenties kaikkien Suomeen tulevien amerikkalaispelaajien sopimuksessa, oli se sitten Jerald Fields tai Fabian Wilson?
Sohvisti sanoi:Tuntematon pelaaja mulle, mutta levyrivoimaa ja atleettisuutta piisaa. Run and gunilla mennään.
Sopanen pystyy tuohon.Ainoa valmentaja kuka melkein pystyi pilaamaan Catzin 110 % varman mestaruuden naisten puolella muutama vuosi sitten.Axel Wilhelm sanoi:Minun on vaikea uskoa, että Korisliiga-joukkueen päävalmentaja olisi niin arvostelukyvytön, että ottaisi treenijaksosta huolimatta keskinkertaisen ja joukkueeseen sopimattoman jenkkivahvistuksen. Eiköhän valmentaja kykene arvioimaan pelaajan tason liigaan, vaikka harjoituksissa ei sarjan parhaita kotimaisia olisikaan.
Seuran rahatilanteesta minulla ei ole niinkään tietoa, joten en voi sitä kommentoida. Minusta kuitenkin tilastojen ja highlightien perusteella teilaaminen on varsin kyseenalaista, varsinkin jos valmentaja on itse pelaajan tason treeneissä todennut.
Totta puhut. En usko, että ilmoittaisivat julkisesti koittavansa värvätä näitä nimimiehiä, vai onko kaikki vain huhuja Forssan Lehdestä ?Ihmispallo sanoi:Ei taida Forssan tilanne olla pelkästään rahasta kiinni? Onko kirstu todella tyhjä jos joukkueeseen on yritetty tosissaan värvätä maajoukkuemiehiä Kotti ja Muurinen?