Vs: FoKoPo-Namika Lappeenranta 6.10. klo. 14.00
Logins näyttää elävän aika lailla heitostaan ja kun ei uppoa niin ei uppoa.
Logins näyttää elävän aika lailla heitostaan ja kun ei uppoa niin ei uppoa.
Koris... sanoi:Viertola donkkaili tuttuihin koreihin...
Olet ymmärtänyt oikein, pääsi lipsahtamaan ajatuskatkos tekstiin. Tosin taisi donkata lämmittelyssä, lasketaanko se?Raid sanoi:Tilastoissa Viertolalle on merkitty 2p. Minä ymmärrän donkkailun tapahtumana, jossa donkkaaminen tapahtuu useammin kuin kerran.
Taisi yrittää toistamiseen, mutta Thornton? blokkasi.Raid sanoi:Tilastoissa Viertolalle on merkitty 2p. Minä ymmärrän donkkailun tapahtumana, jossa donkkaaminen tapahtuu useammin kuin kerran.
Näinhän se taisi olla. Oli muuten kohtalaisen komea torjunta. Thorntonille on ainakin merkitty torjunta...Layup sanoi:Taisi yrittää toistamiseen, mutta Thornton? blokkasi.
Realisti sanoi:No niihän se sitten varmaan on.. Sitten kysymys onkin, että miten ihmeessä Fiba ei tiedä missä jonkun pelilupa on jos heidän tehtävä on jaella pelilupia ympäri maailman?
Kait he sitten joskus ovat myöntäneet luvan pelata Kiinassa?
Klapupu sanoi:Miksi FiBan pitäisi tietää missä pelilupa on? Luulisi pelaajan tai sen agentin tietävän missä lupa menee!!
Realisti sanoi:No juuri siksi, jos Fiba niitä lupia jakelee ympäri maailmaa.. Tai vielä parempi, että jos Fiba on kattojärjestö niin eikö silloin riitä, että he antavat luvan eivätkä ota yhteyttä ympäri maailmaa?
Realisti sanoi:No juuri siksi, jos Fiba niitä lupia jakelee ympäri maailmaa.. Tai vielä parempi, että jos Fiba on kattojärjestö niin eikö silloin riitä, että he antavat luvan eivätkä ota yhteyttä ympäri maailmaa?
Klapupu sanoi:Ei FiBa mitään pelilupia jakele. Älykkö!
SCOUSERS sanoi:en muista ihan vähään aikaan suomalaispelaajalta yhtä loistavaa takamiespeliä kuin, mitä niko ikävalko, kotkan omii poikii, esitti.
peliaika 40.29. kakkoset 7/10, kolmoset 3/5, vaparit 7/7. 5 puolustuslevaria (eff. 26). pisteet 30.
aivan jäätävä esitys.
-Kylhän sitä väsyny oli jossaa vaihees, mut ei auta valittaa, sanoi niko lehdistötilaisuudessa.
- Täytyy sanoa, että niko sano mulle 1.45 ennen loppua, et ota nyt se aikalisä, kun ei jaksa enää, Miikka Sopanen sanoi.
Lauantaina klo 14.Hakki sanoi:Tässä kohtaa vois ihmetellä, että missä oli Forssalainen korisyleisö?
Katsojia 364?!