Koripallo.com

fujitsulle bannia?

• Viestiketjun aloittaja fujitsulle bannia
  • Alkaa

fujitsulle bannia

Mitä mieltä olette meidän omasta japanilaisesta bannia vai ei?

Vs: fujitsulle bannia?

fujitsulle bannia sanoi:
Mitä mieltä olette meidän omasta japanilaisesta bannia vai ei?

ei bannia, on hyvä että on jotain mistä saa huonona päivänä naurut..

Itsekin olen monena päivänä nauranut noille jutuille ja siitä ei mitään haittaa ole kenellekään. Tuskin maltan odottaa mitä kaveri tähän topiikkiin vastailee.

finger roll sanoi:
Kaveri onkin hauskinta mitä KP.comissa vähään aikaan tapahtunut.
Yhdyn tähän kommenttiin :D

finger roll sanoi:
Kaveri onkin hauskinta mitä KP.comissa vähään aikaan tapahtunut.

Toki myös LiiPronin ylistäjät ovat välillä melko hassuja, fujitsu on sitäkin!

Fujitsu on erittäin hauska kirjoittaja, mutta äärimmäisen tyhymä.

fujutsi

Hullued sanoi:
Fujitsu on erittäin hauska kirjoittaja, mutta äärimmäisen tyhymä.

Jos KreisiEdward voi sanoa jotakuta tyhmäksi hyvällä omallatunnolla, täytyy fujitsun olla todellinen pässinperse...

hmm ompas outo topikki ! olen vain rehellisesti sanonut omat mielipiteet, enkä tietääkseni tehnyt mitään väärää ? ja kyllä olen kiinalainen

Voi herran jumala...

Onkohan "fujitsu" ehkä sittenkin salaa joku nero, joka vaan kusettaa kaikkia meitä hyvin pitkäjänteisesti esittämällä dorkaa ja sitten nauraa tavalle miten kaikki reagoi ?

Ennenkuin painoin Lähetä-nappulaa, ehdin jo tulla siihen lopputulokseen, että ei, fujitsu ei ole nero...

Sampsu sanoi:
Onkohan "fujitsu" ehkä sittenkin salaa joku nero, joka vaan kusettaa kaikkia meitä hyvin pitkäjänteisesti esittämällä dorkaa ja sitten nauraa tavalle miten kaikki reagoi ?

Ennenkuin painoin Lähetä-nappulaa, ehdin jo tulla siihen lopputulokseen, että ei, fujitsu ei ole nero...

minähän olen nero jos 9 luokan päästötodistuksessa komeilii keskiarvo 9.5 niiin ei mitään epäselvyyttä edes !

fujitsu sanoi:
minähän olen nero jos 9 luokan päästötodistuksessa komeilii keskiarvo 9.5 niiin ei mitään epäselvyyttä edes !
Läppä

Meinasin kysyä, että näkyykö todistuksessa keskiarvoa, mutta sitten ajattelin, että se olisi jo pikkumaista...

no ei siinä kyllä lue että 9.5 mutta helppo se on laskea, kun matematiikan numerokin on 10 !!! :)

Kiinnostavaa.

fujitsu sanoi:
pic or it didn't happen

hmm empä taida, sillä en julkaise nimeäni tai kouluani netissä, koska olen hyvin varovainen tälläisten asioiden suhteen, ja ei kyllä muutenkaan ole kuva koneella todistuksesta

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.