Koripallo.com

fujitsulle bannia?

• Viestiketjun aloittaja fujitsulle bannia
  • Alkaa
Vs: fujitsulle bannia?

fujitsu sanoi:
hmm empä taida, sillä en julkaise nimeäni tai kouluani netissä, koska olen hyvin varovainen tälläisten asioiden suhteen, ja ei kyllä muutenkaan ole kuva koneella todistuksesta
Kamerallahan sen kuvan sinne koneella saa ja siitä voisi muokata(jos lapsi osaa) nimen ja koulun nimen pois näkyvistä. Ja samallahan muokkaat ne numerotkin sitä sinun niin sanottua "9.5 keskiarvoa" varten ettei arvostuksesi vajoa vieläkin alemmaksi(ei kyllä taida olla edes mahdollista :eek:)

fujitsu sanoi:
ja kyllä olen kiinalainen

Sitten tilaan Chili Kanaa kotiinkuljetuksena kiitos.

vitsi oli

B4K2 sanoi:
Kamerallahan sen kuvan sinne koneella saa ja siitä voisi muokata(jos lapsi osaa) nimen ja koulun nimen pois näkyvistä. Ja samallahan muokkaat ne numerotkin sitä sinun niin sanottua "9.5 keskiarvoa" varten ettei arvostuksesi vajoa vieläkin alemmaksi(ei kyllä taida olla edes mahdollista :eek:)

hmm pystyykö noin tekemään vai ? ovelaa...

Ärsyttävää tekstiä tältä fujitsulta. Lähes viestiin kuin viestiin mahtuu sana LeBron James!

Siemens

Mun mielestä Fujitsu on tosi hyvä ja viihdyttävä tyyppi. Koripallo.com kaipaa ehdottomasti Fujitsun tapaisia tietäviä koriksesta kiinnostuneita aikuisia lisää!!!

Siis lopettakaa toi zaizzen jauhaminen KIITOS!!!! :( :eek: :( :eek:

Siemens sanoi:
Mun mielestä Fujitsu on tosi hyvä ja viihdyttävä tyyppi. Koripallo.com kaipaa ehdottomasti Fujitsun tapaisia tietäviä koriksesta kiinnostuneita aikuisia lisää!!!

Siis lopettakaa toi zaizzen jauhaminen KIITOS!!!! :( :eek: :( :eek:
Fujitsu kirjoittelee jo vieraalla, joka tunnetaan nimimerkillä "Siemens"?

BasketB sanoi:
Ärsyttävää tekstiä tältä fujitsulta. Lähes viestiin kuin viestiin mahtuu sana LeBron James!

no lebron on lempipelaajani ja yksi maailmanparhaista minun mielestäni paras niin tämä on mielestäni aivan ymmärrettävää...
Hullued sanoi:
Fujitsu kirjoittelee jo vieraalla, joka tunnetaan nimimerkillä "Siemens"?

ja fujitsu on aina vain fujitsu ei mitään muuta...

Mitä fujitsu on mahtanut tehdä peruskoulun jälkeen jos keskiarvo oli 9,5? Toivottavasti on toisen asteen koulutuksessa...

Toivottavasti on jonkinasteisessa hoidossa..

Liittyykö yksikään viestisi koripalloon? Edes hiukan?

rööriroope sanoi:
Liittyykö yksikään viestisi koripalloon? Edes hiukan?

Lasketaanko LBJ-hehkutukset? Jos ei, niin vastaus lienee negatiivinen, näin hienommin sanottuna.

olen kyllä kommentoinut myös hannoon clevelandiin ja shaqiin koskeville palstoille ja ne koskevat kyllä koripalloa !

fujitsu sanoi:
olen kyllä kommentoinut myös hannoon clevelandiin ja shaqiin koskeville palstoille ja ne koskevat kyllä koripalloa !

Kyllä. Aivan. Juuri näin. Jokainen mainitsemasi palsta koskee koripalloa, mutta puheenaihe olikin sinun viestihistoriasi, josta ei valitettavasti voi sanoa samaa.

Fujitsu = Osama Bin Laden?
http://www.youtube.com/watch?v=X3med-8reH8

Älkää bannia antako Fujille, hauska mies.

en edellenkään ole muuta kuin fujitsu nämä alkaa olla loukkaavia nämä nimeni yhdistämiset joihinkin henkilöihin !

fujitsu sanoi:
en edellenkään ole muuta kuin fujitsu nämä alkaa olla loukkaavia nämä nimeni yhdistämiset joihinkin henkilöihin !

Jäljelle jää mahtava ratkaisu, jätä kp.comin foorumit !

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.