Koripallo.com

Hanna-Maria Seppälä ja Kiira Korpi fanitus-threadi

D-Howard

Vs: Hanna-Maria Seppälä ja Kiira Korpi fanitus-threadi

Peto sanoi:
D-12, lunastit juuri paikkasi Hanna-Maria fanclubin varapuheenjohtajana!

Timi sanoi:
Lisää silmäniloa Beastille:

Mukana myös Hanna-Marin tuoreet kuulumiset!

Fanclubin varapuheenjohtaja kiittää. Nam :-*

Mitenkäs peto tämä Pekingin matka? Minkälaisella ryhmällä clubi lähtee kannattamaan Hannaa ja kaiketi meille on varattu/varataan parhaat paikat uimastadionilta?

Voisi ottaa yhteyttä myös uimaliittoon ja pyytää henkilökohtaista fanitapaamista Pekingin auringon (ja ilmansaasteiden) alla.

D-Howard sanoi:

Mitenkäs peto tämä Pekingin matka? Minkälaisella ryhmällä clubi lähtee kannattamaan Hannaa ja kaiketi meille on varattu/varataan parhaat paikat uimastadionilta?

Voisi ottaa yhteyttä myös uimaliittoon ja pyytää henkilökohtaista fanitapaamista Pekingin auringon (ja ilmansaasteiden) alla.

Petonhan voi bongata kesän lopulla tv-kuvista uimastadionin katsomossa, jossa Peto virittelee haitariaan kannustamaan Hanna-Mariaa eteenpäin...

(http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=30069.0)

D-Howard sanoi:

&%¤¤&%#¤% sanoi:
Petonhan voi bongata kesän lopulla tv-kuvista uimastadionin katsomossa, jossa Peto virittelee haitariaan kannustamaan Hanna-Mariaa eteenpäin...

(http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=30069.0)

Timi, kiitos kuvista!

Olen ajatellut meille lähtöpäädystä paikkoja. Koska se lähtö uinnissa ratkaisee todella paljon, lisäksi tuolta päädystä näkee helposti onko uimarilla takakireä päivä vai onko tulossa rento suoritus.

Ota yhteys uimaliittoon fanitapaamisesta. Olen erittäin huolissani Kiinan ihmisoikeustilanteesta, miljoonat ihmiset elävät vailla oikeuksia. Nuo ihmiset ansaitsevat viestin paremmasta tulevaisuudesta. Siitä ammoisasta huomisesta, jolloin aurinko nousee kaikkein kirkkaimmin ja ajatuksesta jolloin voi katsoa riisitilaansa vapailla silmillä. Tuon viestin pitäisi olla voimakas, terävä, huomiota herättävä, teko joka saa ihmiset hymyilemään ja unohtamaan arkielämän murheensa . Pidin yksikseni palaveria palaverin perään ja virkistysmatkaa kunnes keksin tarpeeksi voimakkaan viestin -Hanna voisi uida lupauksena paremmasta huomisesta alasti tai tuhmassa koulutyttöasussa.

Albert Pikehan sen jo sanoi: "What we have done for ourselves alone dies with us; what we have done for others and the world remains and is immortal"

&%¤¤&%#¤% haitaribuddyni, tarjoaisikohan Hanna-Maria muutaman kaljan jos ylväästi, kunniakkaasti ja innokkaasti kannustaisimme Hannaa kisojen ajan räiskyvällä hanurinsoitollamme?

Löysin muuten Hanna-Marian Facebookista. Nyt pitää keksiä vain lähestymistapa. Pitää olla tarkkana koska Hanna-Maria saa varmasti paljon yhteydenottoja kaiken maailman hörhöiltä...

adu

Mites Peto on Hannan lähestyminen sujunut?

Kiira tänään YO-lehden kannessa! Leikekirjaan meni.

D-Howard

Olen alkanut keräilemään kaikenlaisia kuvia ja juttuja Hannasta. Tästä materiaalista voisimme koota Hanna-Marialle muistokollaasin jonka sitten luovuttaisimme Pekingissä samalla kertaa kun Hanna-Maria pokkaa kultamitalin 100m vapaauinnista.

Eikös Kiinassa ole näytä ritsa-vai-mikä-onkaan kyytejä, jossa joku heepo vetää sellasta kaksirenkaista vaunua. Olisi muuten aika romanttista päästä sellaisella ajelemaan Hannan kanssa auringon laskuun kaukana kaukana mystisessä Aasian sydämessä <3

Ajattelin peto myös sellasta että maalauttaisimme kisoihin sitten vatsoihimme Hanna-Marian kuvat joita sitten voisimme heilutella uimastadionilla.

Peto sanoi:
&%¤¤&%#¤% haitaribuddyni, tarjoaisikohan Hanna-Maria muutaman kaljan jos ylväästi, kunniakkaasti ja innokkaasti kannustaisimme Hannaa kisojen ajan räiskyvällä hanurinsoitollamme?

No ootko ajatellu lähteä revittelemään hanurias tonne Pekinkiin? Mä jo tossa tänään meinasin ostaa sinistä ja valkoista maalia ja maalata hanurini Suomen lipun väreillä kisojen ajaksi. Mutta jätin sitten ainakin vielä ostamatta - ehtiihän sitä myöhemminkin jos on tarve.

adu sanoi:
Mites Peto on Hannan lähestyminen sujunut?

Mun näppäimistön huulet on sinetöity. Herrasmies ei kerro, tai noh vitut. Mä heitin Hanna-Maria "pallolla" ja nyt odotan heittääkö takaisin. Ja tottakai loin aivan helvetin kovan guido-kansion profiiliini.

&%¤¤&%#¤% sanoi:
No ootko ajatellu lähteä revittelemään hanurias tonne Pekinkiin? Mä jo tossa tänään meinasin ostaa sinistä ja valkoista maalia ja maalata hanurini Suomen lipun väreillä kisojen ajaksi. Mutta jätin sitten ainakin vielä ostamatta - ehtiihän sitä myöhemminkin jos on tarve.

Ei tuonne Pekingiin pääse kumminkaan. Mutta voimme suorittaa pyhiinvaelluksen Hannan kotikaupunkiin -Keravalla, joka rikkaana radanvarsi kaupunkina hommaa vähintäänkin jättiscreenit kävelykadulle. Hanna!! Hanna!! Hanna!!

Minä voin maalata hanurisi, jos sinä maalaat minun..
_________________________________________________________________________________________

Iltasanomien mukaan Kiira Korpi hakee opiskelupaikkaa Tampereen kauppakorkeakoulusta. Voi perkele niitä onnellisia paskiaisia, ketkä pääsevät samaan dokausjoukkueeseen fuksiaisissa.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/651875?bilan_dima heh heh

D-Howard

Onneksi eivät Hanna-Mariaa esitelleet tuolle hyypälle.

adu

D-Howard sanoi:
Onneksi eivät Hanna-Mariaa esitelleet tuolle hyypälle.
D-Howard - tämä ei ehkä kuulu topicciin mutta miksi et rekisteröidy käyttäjäksi, kun kirjoittelet paljon ja todella mukavaa tekstiä.

Fiksukin vielä! Kiira Korpi tuntee kieliä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200805317730283_vi.shtml

ihan söpöä

Kiira Korpi sanoi viime viikolla jossain haastattelussa, kun kysyttiin mitä hän aikoo tehdä taitoluistelu-uransa jälkeen haluavansa työskennellä jossain yrityksessä. Sinänsä normaalia, mutta ensimmäisenä ajatuksena tuli mieleeni kuva fiksusta blondista, joka haluaa työskennellä isona oikein jossain yrityksessä!! ;D

Seuraavaksi kuitenkin ajatukset siirtyivät siihen, että olihan tuo lausunto aivan uskomattoman... suloinen! ;) ::)

aajii sanoi:
http://www.gatorade.fi/trainingprogram/

tuolla pääsee osallistumaan kisaan jossa voi voittaa treenipäivän Hanna-Marian kanssa..

Kiitos!

Jos voittaa niin toivon hartaasti, että pääsee itse vaikuttamaan treenipäivän kulkuun.

Ensin voitaisiin Hanna-Marian kanssa treenata suorin jaloin maastavetoa [minä tottakai varmistan], sitten voitaisiin thaipainia Jordin Sparks ft. Chris Brown "No Air":in tahtiin ja tuijotella toisiamme silmiin. Tämän jälkeen luonnollisesti vapaaottelua, Hanna-Maria voisi kokeilla onnistuisiko ohittamaan minun guardin.

Ideaali kuntoilupäivä!

Suunnittelin myös oman harjoituspäivän..

Hyvää huomenta-liike
Suorinjaloin maastaveto
Kapea kyykky
(Paljon sarjoja!)

Sitten harjoiteltaisiin kuviokelluntaa meikäläisen vesisängyssä. Tähän olen varannut noin tunnin.

Palauttavana harjoituksena olisi jooga. Paras harjoitus jota olen itse tehnyt, on vastakkaisen olkapään koskettaminen etusormella. Kuukauden joogaharjoitelulla olen päässyt jo hyvin lähelle tavoiteltua tilaa, mutta silti jää auttamatta vajaaksi.

Sitten Hanna-Mari voisi ottaa vaikka tunnin stepperiä ja mä venyttelisin sohvalla.

Nice!

Menninkäinen, kova harjoituspäivä!

Itsellä jäi nuo palauttavat harjoitukset kokonaan pois. Varsinaisen treenin jälkeen nautittaisiin palautumisjuomaa Chez Dominiquessa, tämän jälkeen siirryttäisiin kämpilläni, jonne juostaisiin kevyttä hölkkää toisiamme käsistä pitäen Hanna-Marian kikatellessa jutuilleni ja ihaillen spartalaista jykevyyttäni vasten auringonlaskua.

Palauttavana lajina vaakamambo ja Hanna-Marialle lisäksi erilaisia suunkautta tehtäviä hengitysharjoituksia.

Jos vapaaottelu jatkuisi, joutuisin luultavammin hakemaan lopetusta takaapäin. [mutta haittaisikohan Hanna-Maria, jos kutsuisin häntä &%¤¤&%#¤%:iksi?]

__________________________________________________________________________________________________________________

Mutta, minkä takia Kiira Korpi ei ole Gatorade-urheilija?!

Peto sanoi:
[mutta haittaisikohan Hanna-Maria, jos kutsuisin häntä &%¤¤&%#¤%:iksi?]
:)

Riippuu oletko kertonut, että olet lupautunut maalaamaan saman nimisen kaverin hanuria...

The Leprechaun sanoi:
Mies kuin veistos?

KHIHIHIH!!

Tuo on joku ateenalainen runopoika-veistos! Silloin kun pilliin vihellettiin nuo pojat miettivät tavoittamatonta ideamaailmaa, spartalaiset marssivat ja tekivät varauksia helvetin illallispöytään.

leonidas.jpg

Spartaaaaah!!

Hannaaaaaa-Mariaaaaaaa!

EDIT:

&%¤¤&%#¤%, tuo toisten hanurien maalailu varmaan pitää kertoa takkatulen äärellä karhuntaljan päällä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.