Tarkoitin sanoa, että en ymmärtänyt mitä hauskaa LeBron-kuvissa oli ja King Jamesin henkilökohtaiset syyt niiden postaukseen ovat minulle epäselviä. Selvyyden vuoksi haluan ilmoittaa, ettei minulla ole minkäänlaista intressiä yläosattoman LeBronin katseluun.Mt. Mutombo sanoi:Oliko tämä NBA-osion ensimmäinen kaapista ulos astuminen?
Armadillo sanoi:Tarkoitin sanoa, että en ymmärtänyt mitä hauskaa LeBron-kuvissa oli ja King Jamesin henkilökohtaiset syyt niiden postaukseen ovat minulle epäselviä. Selvyyden vuoksi haluan ilmoittaa, ettei minulla ole minkäänlaista intressiä yläpsattoman LeBronin katseluun.
Mt. Mutombo sanoi:Oliko tämä NBA-osion ensimmäinen kaapista ulos astuminen?
Tosifani kuten King James voisi valaista kuvien ajankohtaa tarkemmin. Parrasta päätellen sanoisin että 2007 joka kertoo Leprechaunin hämärästä ajantajusta. Noilla massoilla se paino olisi maksimissaan 115, siis tuossa kuvassa missä venyttelee ikämiesten sukkaa.Leprechaun sanoi:Tuosta LeBronista vielä: Jossain arvuuteltiin, että paljonko LeBron oikeasti painaa nykyisellään. Jotkut (asiantuntijat) sanoivat että mies saattaa painaa 120-130kg ja olisi NFL-linjamiesmateriaalia tuolla massalla ja fysiikalla. Huikea urheilijahan LeBron on ja nuo vanhat kuvat osoittavat vain kuinka paljon LeBron on ottanut lisää lihaa viimeisen neljän vuoden aikana.
Nero sanoi:
Andrei on kohtuu hieno mies.
bass sanoi:
Eikös tuo ole Andy? Cavsin selostajat jo pidemmänkin aikaa kutsuneet häntä nimellä Chosen 2ONEFORALL sanoi: