Koripallo.com

Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

Joo eli sunnuntaina olisi sitten taas lähdettävä areenalle kannustamaan Kataja voittoon! Katajalla on varmasti hyvä itseluottamus kun sarjakärki kaatui keskiviikkona vieraissa. Kauhajoelta kunhan vaan Wood pysyy kurissa niin pisteet jäävät joensuuhun! Tässä 5 asiaa mikä ratkaisee ottelun voittajan:
1. Pystytäänkö Wood pysäyttämään?
2. Jatkuuko Katajan kolmosvire?
3. Kumpi vie levypallot?
4. Miten aggressiivista on Katajan puolustaminen?
5. Miten paljon Hector jaksaa rumpuja paukuttaa? ;) Jos Hector tarvitsen kaveria rumpuja soittamaan niin voin tulla kaveriksi! :)

Vs: Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

Kyllähän Woodin paluu Areenalle on paljon paljon mielenkiintoisempi asia kuin Hectorin paluu. Ja sen olisi voinut otsikkoonkin laittaa. Ottelusta myöhemmin enemmän. Tässä kuitenkin Karhun ennakko:
http://www.karhubasket.net/site?node_id=104&action=show_data&p_id=594

Tilanne on sellainen, etten ole varma olenko sittenkään paikalla vielä sunnuntaina. Olen jyväskylässä nyt ja selvittämässä ajatuksia tuttujen luona. Oon aika sekaisin vielä kaikesta mitä tapahtui tuolla pietarsaaressa.. Mutta ehkä hyvinkin oon areenalla sunnuntaina. Katsoo nyt.. Tuntuu että mua vaan mollataan myös täällä comissa nyt tämän erojuttuni takia.. Ja Joen eiliset kommentit, jotka on näköjään jo poistettu, niin pahoitti mieltäni aika paljon. En arvosta Joea enää.. Ainakin se laski ja paljon.. :/

JoKaFan sanoi:
Kyllähän Woodin paluu Areenalle on paljon paljon mielenkiintoisempi asia kuin Hectorin paluu.

No just. :/ Enpä taida tulla areenalle enää ikinä...

JoKaFan sanoi:
Kyllähän Woodin paluu Areenalle on paljon paljon mielenkiintoisempi asia kuin Hectorin paluu. Ja sen olisi voinut otsikkoonkin laittaa. Ottelusta myöhemmin enemmän. Tässä kuitenkin Karhun ennakko:
http://www.karhubasket.net/site?node_id=104&action=show_data&p_id=594
Aika tukevasti jalat ilmassa tehty ennakkohan tuo oli. Kyllä karhunkin kannattaa asennoitua jokaiseen peliin erikseen, eikä spekuleerata tulevilla. Tuon tyylisellä ajattelulla on piankin siellä putoajan paikalla.

Hector sanoi:
No just. :/ Enpä taida tulla areenalle enää ikinä...

No onpas Hektoori herkäs tilas. Pari päivää kuppia, sen jälkeen kohti uusia (nais)seikkailuja :p
Ja mee vaa rohkeesti sinne areenalle hakkaan niitä rumpujas :) Älä siitä Joesta välitä.

Huh tuota Hectoria. Taisi olla ensimmäinen ero/suhde ikinä? Kyllä se äijä siitä, usko pois.

DripL sanoi:
Huh tuota Hectoria. Taisi olla ensimmäinen ero/suhde ikinä? Kyllä se äijä siitä, usko pois.

Ei ollut ensimmäinen ero/suhde. Mutta tämä oli siitä erilaista, että puoli vuotta kummiskin asuimme saman katon alla käytännössä 24/7. Siinä ajassa ehtii kiintyä toiseen niin kovasti. Ja sitten kun toinen päättää lopettaa kaiken tuosta vaan, niin se ottaa koville.. Ei haluis hyväksyä tätä..

666

Hector sanoi:
Tilanne on sellainen, etten ole varma olenko sittenkään paikalla vielä sunnuntaina. Olen jyväskylässä nyt ja selvittämässä ajatuksia tuttujen luona. Oon aika sekaisin vielä kaikesta mitä tapahtui tuolla pietarsaaressa.. Mutta ehkä hyvinkin oon areenalla sunnuntaina. Katsoo nyt.. Tuntuu että mua vaan mollataan myös täällä comissa nyt tämän erojuttuni takia.. Ja Joen eiliset kommentit, jotka on näköjään jo poistettu, niin pahoitti mieltäni aika paljon. En arvosta Joea enää.. Ainakin se laski ja paljon.. :/

Enpä ole lukenut miten on mollattu, mutta ehkä kannattaa ensi kerralla miettiä, tuodakko koko elämäänsä tällaisille julkisille foorumeille ruodittavaksi.

Kyllä nämä jutut kannattaa jättää muualle kuin näihin topicceihin. Tietty jos ei ole kavereita eikä elämää kuin netissä, Katajan pelissä ja avokkaan kanssa kotona, niin voihan näinkin käydä. Onkohan nyt julkkissinkku Hectorilla kauhea ryysis oven takana taikka areenalla pyytämmässä treffeille? Kerro se meille seuraavaksi?

Jos nyt kuitenkin koitettaisiin edes hetki leikkiä, että tämä on koripallo keskustelupalsta.

JOEN SUUlle ja Hectorille on molemmille omat topikit vapaassa keskustelussa, joten yritetään pitää nämä keskustelut siellä tai sitten muilla toreilla ja foorumeilla.

Hyvä Hektoori. En tiedä ehditkö lukea aamuisen viestini, ennen kuin ne poistettiin? Kerroin kuitenkin siinä, etten todellakaan ollut tosissani, vaan ihan kieli poskessa. Valitan, jos et ymmärtänyt sitä. Saattaa tietysti myös johtua herkästa mielentilastasi. Kyllähän sinun pitäisi minut jo tuntea?

Pyydänkin siis vielä uudelleen anteeksi, kuten jo aamulla, kun kerran näytit loukkaantuvan!

Mutta kuten kolme kuutostakin totesi, niin oman elämänsä ja rakkausstoorien täällä esilletuominen saattaa olla, ei niin viisasta?

Sinänsähän minä en kenenkään arvostusta täällä kaipaa ja jollet anteeksi anna, niin sillehän en mitään mahda.

Koeta nyt siis saada elämäsi jälleen raiteilleen. Et varmasti ole ainoa mies maailmassa, joka on epäonnistunut suhteessaan. Luulenpa, että meitä saman prosessin läpikäyneitä on tälläkin palstalla lähes kaikki?

Rauhaa! Ja saattaa olla parempi keskittyä vain näihin palloiluasioihin?

JOEN SUU sanoi:
Hyvä Hektoori. En tiedä ehditkö lukea aamuisen viestini, ennen kuin ne poistettiin? Kerroin kuitenkin siinä, etten todellakaan ollut tosissani, vaan ihan kieli poskessa. Valitan, jos et ymmärtänyt sitä. Saattaa tietysti myös johtua herkästa mielentilastasi. Kyllähän sinun pitäisi minut jo tuntea?

Pyydänkin siis vielä uudelleen anteeksi, kuten jo aamulla, kun kerran näytit loukkaantuvan!

Mutta kuten kolme kuutostakin totesi, niin oman elämänsä ja rakkausstoorien täällä esilletuominen saattaa olla, ei niin viisasta?

Sinänsähän minä en kenenkään arvostusta täällä kaipaa ja jollet anteeksi anna, niin sillehän en mitään mahda.

Koeta nyt siis saada elämäsi jälleen raiteilleen. Et varmasti ole ainoa mies maailmassa, joka on epäonnistunut suhteessaan. Luulenpa, että meitä saman prosessin läpikäyneitä on tälläkin palstalla lähes kaikki?

Rauhaa! Ja saattaa olla parempi keskittyä vain näihin palloiluasioihin?

Okei. Hyväksyn anteeksi pyytösi, Joe. Aika herkässä mielentilassa olen tässä ollut kieltämättä. Olen luonteeltani sellainen. Mutta joo, ettei kansa hermostu niin en täällä comissa enää puhu näistä suhdeasioista. Eihän ne kyllä tänne kuulu tietenkään.

Jaksamisia Hectorille!

T. Henri

BLAGI sanoi:
Jaksamisia Hectorille!

T. Henri

Kiitos. =) Kyllä se tästä taas pikkuhiljaa.

choke james sanoi:
kataja häviää 8]

Katos, JOKERY on saanut kaverin! :)

Karjalaisen pieni ennakko:
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Urheilu/katajan_karhun_kaatoon_5958109.html

Toivottavasti Sale ei pelaa Woodia vastaan. Ei riitä jalat. No tosiasiassa ei riitä Clarksonillakaan. Pitää siis ottaa kahdella ja katsoa vain ,ettei Woody syötä vapaalle leikkaavalle miehelle korin alle, kuten viime vuonna paljon teki. Ulos saa syöttää, koska Kauhajoella ei ole hyviä kaukoheittäjiä. Kyllähän Woody ansaitsee mahtavat aplodit kun tulee kentälle. Muistaa varmaan kuitenkin viime vuoden taistelun ja antaa Katajalle armoa.

Aivan sama, mitä Wood tekee. Muut Karhussa eivät ole yli-ihmisiä, joten annetaan Jeremiahin vaan huseerata ja pidetään muut pimennossa. Tietääkseni Golson ei varsinkaan ole niitä innokkaimpia puolustajia ja Sale taisi kauden alussa harkkapelissä Kouvoja vastaan saada Reggien nupin kuumenemaan. Wood ansaitsee ehdottomasti aploodit. Jos kotijoukkueen asenne on kohdallaan (Karhu ei ole todellakaan mikään heittopussi. Tällä kaudella ei yhteenkään peliin varaa lähteä takki auki.), niin tässä ei pitäisi olla mitään nokan koputtamista. Sanoisin, että ToPo-pelin tason pitäisi tässä silti helposti riittää voittoon sunnuntaina.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.