Koripallo.com

Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

Viestejä
2 459
Vs: Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

Mutta miksi pelaajan suoritusta verrattaisiin yleiseen tasoon, eikä siihen tasoon jolla pelaaja on itse tällä kaudella pelannut?
 
Viestejä
1 638
Vs: Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

Pesre sanoi:
Mutta miksi pelaajan suoritusta verrattaisiin yleiseen tasoon, eikä siihen tasoon jolla pelaaja on itse tällä kaudella pelannut?

En tiedä. Itse näin asian ajattelin, mutta onhan tuossa omaan tasoon vertaamisessakin jotain häikkää, sillä esim. trotter veti alkukaudesta huikeita statseja, mutta sittenkuin tehot muuttuivat inhimillisemmäksi alkoi kateellisten ilkkuminen.
 
Viestejä
19 564
Vs: Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

Ottamatta kantaa mihinkään pimennykseen tai pimennyksen asteeseen, niin kuitenkaan se ei vähennä yhtään sitä arvoa, että Sale puolusti pelissä helvetin hyvin Wuudia. Ehkäpä parasta puolustusta, mitä olen koskaan Salelta nähnyt. Ja olihan apupuolustuskin hyvää.

Wuudi turhaantui ja kuumui, kun ei saanut oikein mitään hyökkäyspäässä aikaiseksi. Hirveää selittelyä, jollaisista esim. Sale on monesti saanut tekuja. Nyt Wuudia kuitenkin käsiteltiin tuomareiden taholta silkkihansikkain.

Se että Wuudi oli helkkarin vahva levypalloissa, ei taas popista hänen arvoaan siinä ja tuskin ketään yllättää. Nyt tosin sai jonkin verran hyötyä siitä, että Kataja roiski kolmoset ohi kaukaa ja usein jopa hätäillen.
 
Viestejä
2 459
Vs: Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

zack sanoi:
En tiedä. Itse näin asian ajattelin, mutta onhan tuossa omaan tasoon vertaamisessakin jotain häikkää, sillä esim. trotter veti alkukaudesta huikeita statseja, mutta sittenkuin tehot muuttuivat inhimillisemmäksi alkoi kateellisten ilkkuminen.
Tottahan tuokin, mutta Woodikin on sentään viimekauden parhaaksi vahvistukseksi valittu, niin odotusarvo miehen tilastoille ainakin minulla on kovempi kuin keskimäärin.

Ja kyllähän nuo Woodit ja Trotterit on sen verran tasokkaita kavereita, että ei niitä pysäytä tässä Liigassa kukaan muu kuin he itse, muut voi vaan hidastaa. Ja salen puolustusta on varmasti helpottanut se, että vastassa oli tuttu kaveri, joten tiesi valmiiksi minkälaista jippoa sieltä oli vastaan tulossa.
 

666

Viestejä
433
Vs: Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

Pesre sanoi:
Tottahan tuokin, mutta Woodikin on sentään viimekauden parhaaksi vahvistukseksi valittu, niin odotusarvo miehen tilastoille ainakin minulla on kovempi kuin keskimäärin.

Ja kyllähän nuo Woodit ja Trotterit on sen verran tasokkaita kavereita, että ei niitä pysäytä tässä Liigassa kukaan muu kuin he itse, muut voi vaan hidastaa. Ja salen puolustusta on varmasti helpottanut se, että vastassa oli tuttu kaveri, joten tiesi valmiiksi minkälaista jippoa sieltä oli vastaan tulossa.

Sinänsä mitään merkitystä ei tällä ole mutta muistelen että parhaan vahvistuksen tittelistä kilvoittelivat Ray Nixon ja Damoni. Nixon taisi tuon pokata mutta voi olla että muistan väärin.
 
Viestejä
16 284
Vs: Hectorin odotettu paluu areenalle Joensuun Kataja vs Kauhajoen Karhu!

Kuvasatoa:
http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/kuvat/muut/140210/Dynamic/index.html
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös