Kiitos
@clikc yrityksestä pitää tätä ketjua elossa.
Onhan tämä vähän hassua, että Gulls pelaa varmaan parasta kauttaan ja ketjussa on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Itsellä on ollut luvattomasti duunikiireitä ja tuo Kp.com NBA-fantasy syö kyllä vapaa-aikaa - kotimatseistakaan en ole ehtinyt kuin kahteen. No tästä parannetaan.
Sen verran Elisalta olen kuitenkin ehtinyt pällistellä noiden parin Kisis-pelin lisäksi, että tekee mieli sanoa pari asiaa.
Moni on haukkunut Trae Bell-Haynesia, mutta itse olen kyllä eri mieltä. Ei toki ole mikään avauksen velho joka voittaa otteluita, mutta erinomainen spark-plug penkiltä - ja joukkueen selkeästi toiseksi paras syöttäjä. Kazembe Abif on myöskin musta selvästi vertynyt ekoista matseista ihan hyväksi Korisliiga-tason kakkossentteriksi.
Elijah Stewart on toki joukkueen vahvin pelaaja ja Richard Williamskin Korisliigaan varsin luotettava pelintekijä.
Timi Heinonen on ollut ihan valtavan hyvä - siis ottaen huomioon, että monien mielestä Timin pitäisi pelata jo jonkin tason jäähdyttelykautta. Hah. Kolmoset uppoaa ja puolustus toimii. Eikä ole Tuukka Kotinkaan pelissä jäähdyttelyn makua. Kun muu jengi on tasaisen hyvä, niin vanhat herrat saa pelata sen 23-24 minuuttia peliä kohden, joka on varmaan aika lähellä optimia.
Antti Kanervo on ollut mulle snadisti positiivinen yllätys: jotenkin olen aina ajatellut Kanervoa sellaisena on-off pelaajana jolla niitä off-päivä on lopulta aina vähän enemmän kuin on-päiviä. Nyt tuntuisi menevän toisin päin. Shawn Huff on kentällä ollessaan ollut toistaiseksi vakuuttava (mm. kolmosprosentti 46,2% / 5,2 heittoa peliä kohden).
Ainoa ihan selkeästi harmittava asia on ollut Ricky Waxlaxin pelin mahdollinen taantuminen - peliajan vähenemisen myötä tuntuu kuin olisi ainakin itseluottamus vähän karissut, nimenomaan hyökkäyspäässä. Puolustaahan Waxlax tuntuu osaavan edelleen.
Tässä on tullut useamman vuoden valiteltua, miten nuoret pelaajat oli Lokeissa Larkaksen koirankopissa, mutta kun katsoo Laakson peluutusta, niin minuutteja tuli nuoriso-osastolle tuolloin aika avokätisesti.
Toisaalta korrelaatio voittavan koriksen ja kokeneempien pelaajien isomman peluutuksen välillä ei välttämättä ole pelkkää sattumaa?