Kiva nähdä millaiset mausteseokset lokkeja odottaa lauantaina! Tervetuloa naattimaan yhdessä!En tiedä muista, mutta mua naurattaa tämä hienovarainen kuittailu Odotan spektaakkelia!
katso liitettä 2020
Kiva nähdä millaiset mausteseokset lokkeja odottaa lauantaina! Tervetuloa naattimaan yhdessä!En tiedä muista, mutta mua naurattaa tämä hienovarainen kuittailu Odotan spektaakkelia!
katso liitettä 2020
Soon ainoa Suomen paikkakunta jossa urheilujoukkueen fanituksesta on saatu väkivaltaviihdettä. Eivät ole huomanneet, että ei korisväki sentään semmosta vaikka potkis- ja kääkkäfanit moista harrastavatkin.Alakulma on kyllä rummuttanut Kisahallissa onnistuneesti ihan koronasulkuihin asti ja ei kai ne helsinkiläiset rummutuskieltoa tyhjille katsomoille säätäneet?
Joka tapauksessa kummallinen sääntö. Tosin Kisahalli on myös ainoa liigapaikkakunta, jossa oma erillinen järjestyshenkilö on asetettu vahtimaan vierasjoukkueen kannattajia ja nuhtelemaan aina kun perse nousee penkistä. Ja en nyt siis puhu itsestäni, itsehän olen aina täysin jäässä stevarien läsnä ollessa.
Kaikki rummut vaan saman tien hiuksista vittuun Korisliigasta. Täysin aivovammaista touhua hakata niitä ja pilata katselukokemus turhanpäiväisellä älämölöllä.
Huono viikko takana?
Ota pullo tai kaksi, unohda koris viikoksi pariksi.
Pitäisikö sun mennä kirkkoon istumaan katsomon sijaan? Meteli katsomosta kuuluu urheiluun, oli se sitten torvi, rumpu tai keski-ikäinen kalju mies.Kaikki rummut vaan saman tien hiuksista vittuun Korisliigasta. Täysin aivovammaista touhua hakata niitä ja pilata katselukokemus turhanpäiväisellä älämölöllä.
En ymmärrä mihin rumpuja tarvitsee tunnelman luomisessa. 90 prossaa yleisöstä vaan vituttaa, kun et kuule pelin ääniä, et kuule vieruskaverin tai yleisön ääniä, vain mieletöntä rumpukalvon JYNSSÄÄMISTÄ kuolan valuessa rumpupojan suupielestä ja perspirantin pettäessä kainaloista.
Sitä tunnelmaa saa sinne halliin ihan ilman rumpuja tai larppihenkisiä laulukoreografioita. Mallia vaikka ÄNPEEAASTA: