Koripallo.com

Hnmky 2006-2007

• Viestiketjun aloittaja sälekaihdin
  • Alkaa

VanhaanTapaanko?

Vs: Hnmky 2006-2007

Olisiko Namikan pitänyt jatkaa viimeisten kahden kauden tapaan eli palkata "nimivalmentaja" seuran ulkopuolelta? Minusta tulokset puhuvat kyllä seuran omanpojan pääkoutsiksi nimeämisen puolesta. Pari edellistä vuotta ovat olleet sen verran katastrofaaliset, että tuskin nyt uudella tiimillä ainakaan huonommin voi mennä?

VT

Suunta?

Ajatuksena on varmaan hyvä että saatiin valmentajaksi seuran oma kasvatti. Oikarisen aikaisemmat saavutuksen valmentajana ovat kyllä ainakin minulle tuntemattomat.

Liigaan

Suunta? sanoi:
Ajatuksena on varmaan hyvä että saatiin valmentajaksi seuran oma kasvatti. Oikarisen aikaisemmat saavutuksen valmentajana ovat kyllä ainakin minulle tuntemattomat.

Aivan sama mitä Oikku on saavuttanut tai saavuttamatta aiemmin. Jos jäbä saa todella sainattua Lars Badierin, niin vain taivas on rajana!!!! Niin monta vuotta on Badieria luvattu rosteriin ja aina petytty.

Mieks

Miksei Jyrki Suhoselle tarjottu jatkosopimusta?

Oma etunsa on siinäkin, että toiminnalla on jatkuvuutta.

No huh huh

Mieks sanoi:
Miksei Jyrki Suhoselle tarjottu jatkosopimusta?

Oma etunsa on siinäkin, että toiminnalla on jatkuvuutta.
Tyhmä kysymys. Badier is the key factor, Lars Badier.

Lars fani

Sitä olen valmentajana aina ihmetellyt miten Lars Badier voi olla niin iso mutta silti nopea jaloistaan sekä pehmeä heittokädeltään. Tulee olemaan tulevalla kaudella varmasti 1divarin, ellei jopa myös SM-sarjan paras ulkomaalaisvahvistus. HYVÄ NAMIKAA!!! (toivottavasto Larsin jälkeen on varaa rakentaa edes jonkinlainen jengi miehen ympärille, vaikka nmky tulee varmasti nousemaan vaikka Larsin lisäksi olisi vain b-junnuja)

menestys?

Neljä sanaa menestykseen: Niko Juntunen, Lars Badier

Uudet tuulet

HTT kertoo, että H.D. aikoo kaapata vallan HNMKY:ssä. Päävalmentajana H.D. itse. Pelaajina ja apuvalmentajina koko Suomen maajoukkuekalusto. Kabinetissa on jo suoraliigapaikka luvattu.

liikaa

Uudet tuulet sanoi:
HTT kertoo, että H.D. aikoo kaapata vallan HNMKY:ssä. Päävalmentajana H.D. itse. Pelaajina ja apuvalmentajina koko Suomen maajoukkuekalusto. Kabinetissa on jo suoraliigapaikka luvattu.

Namika pelaa ens kaudella suoraliigaa ja veikkausliigaa. Mutta onneks ei korisliigaa sillä liiga on liikaa.

2teesto2

Namika lähti isoilla puheilla kauteen. Espoosta saatiin kaapattua valmentajat ja Espoon avausviisikko. Kausi meni kuitenkin penkin alle.
Olisiko syytä vähän miettiä syitä?

miksi

Miksi mitään täytyy miettiä... ihan samahan se on ketä nykyään pelaa ja missä ja millä menestyksellä... Eihän tämä ole kuin köyhien ja lahjattomien harrastus...

Mietin minäkin

2teesto2 sanoi:
Namika lähti isoilla puheilla kauteen. Espoosta saatiin kaapattua valmentajat ja Espoon avausviisikko. Kausi meni kuitenkin penkin alle.
Olisiko syytä vähän miettiä syitä?

Olis. Syitä on mietitty moneen kertaan ja syylliset on teurastettu Malmilla ja Vuorikadulla. Kaikki tietää missä vika mutta sitä ei voida sanoa ääneen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.