Koripallo.com

Honka Akatemia 2008-2009

Vs: Honka Akatemia 2008-2009

Onko kellään tarkempaa tietoa Raamin tilanteessa?? Löi päänsä pelin alkupuolella pahasti lattiaan, eikä tiennyt edes tulleensa jyväskylään pelaamaan. Toivottovasti pelkkä lievä aivotärähdys, eikä mitään vakavampaa... Ikävää että näitä tapahtuu, mutta mitä näin niin epäonninen pelitilannetapaturma levypallossa, josta tuomari ei edes viheltänyt virhettä. Raamille kaikkea hyvää, ja toivotaan että ukko on taas kunnossa ASAP...

ei honkaan

onko tietoa tuleeko williamsin korvaaja heti vai katsotaanko pärjätäänkö suomipojilla enskiksi?

mihin

ei honkaan sanoi:
onko tietoa tuleeko williamsin korvaaja heti vai katsotaanko pärjätäänkö suomipojilla enskiksi?

Mihin williams on menossa?

AuraB

Mitens hakatemia onnistui kärsimään vain pinnan tappion Uralle?
Ratkaisiko väärään paikkaan otettu teku tämänkin pelin vastustajalle vai taktinen kyvyttömyys osaamisen ollessa seuraamassa cupin finaalia?

boboo

Olen kans kuullut, että Kouvoihin päin olis keskusteluja käyty. Sitä en vain ymmärrä, että mitä Kouvot tekis Williamsilla. Kouvot tarttis parempaa scoraajaa, jos vaihtoja tekevät. Williams taas tarttee ympärilleen hyviä pelaajia, jolloin hänen pelinsä näyttää paremmalta ja tulosta tulee. Williams on kuitenkin helpohkosti puolustettavissa johtuen hänen tavastaan käyttää 100% oikeaa kättään. Divariin ok -vahvistus, mutta liigajoukkueeseen harkitsisin tarkkaan.

4rgf44gr4

Laitetaan tänne kun en jaksa rekisteröityä.
plaza.fi/stadion/viikon-vieras/viikon-vieras-aleksi-valavuori

Pelasit talvella yhden koripallon SM-sarjaottelun Hongan riveissä. Miten tämä onnistui?

– Olen tosiaan pelannut Hongassa pitkään juniorina ja myöhemmin olin töissä seurassa. Oma edesmennyt isäni oli pitkään myös Hongan toiminnassa mukana ja tämä oli hänelle kunnianosoitus. Joku vertasi tätä 60-vuotiaan Martin Saarikankaan visiittiin Veikkausliigassa, mutta tämä ei ollut lähelläkään sitä. Treenasin pitkään Hongan farmijoukkueen kanssa ja uskon, että mahtuisin tällä hetkellä moneen SM-sarjajoukkueen harjoitusrinkiin. Hävisimme pelin, mutta se ei minun pelaamisestani johtunut, vaikka jotkut toimittajat niin ehkä vihjailivat.

No way

4rgf44gr4 sanoi:
Laitetaan tänne kun en jaksa rekisteröityä.
plaza.fi/stadion/viikon-vieras/viikon-vieras-aleksi-valavuori

Pelasit talvella yhden koripallon SM-sarjaottelun Hongan riveissä. Miten tämä onnistui?

– Olen tosiaan pelannut Hongassa pitkään juniorina ja myöhemmin olin töissä seurassa. Oma edesmennyt isäni oli pitkään myös Hongan toiminnassa mukana ja tämä oli hänelle kunnianosoitus. Joku vertasi tätä 60-vuotiaan Martin Saarikankaan visiittiin Veikkausliigassa, mutta tämä ei ollut lähelläkään sitä. Treenasin pitkään Hongan farmijoukkueen kanssa ja uskon, että mahtuisin tällä hetkellä moneen SM-sarjajoukkueen harjoitusrinkiin. Hävisimme pelin, mutta se ei minun pelaamisestani johtunut, vaikka jotkut toimittajat niin ehkä vihjailivat.

Huh hei hurraa. Jopa Aleksi vitsin lykkäs. Korttirinkiin ehkä, harjoitusrinkiin no way, sponsoririnkiin no fucking way.

4rgf44gr4 sanoi:

Huh huh ! Vaatimattomuus kaunistaa, mutta mutta Aleksihan onkin kaunis poika ;D

Vaatimaton

Vaatimattomuus kaunistaa, mutta olipa pelikin turhankin vaatimatonta Loimaata vastaan.

Loimaalta kuokkaan tuli, etelässä lumi suli,
pleijarit oli ja meni. :D

hys hys

Mikä on tilanne?
Teksti tv ei toimi??

korisnet

hys hys sanoi:
Mikä on tilanne?
Teksti tv ei toimi??
Salo vei jotain reilun kympin. Lopussa 6 vaparii ja sivuraja Salolle riitti kaunistelemaan lopputulosta muuten yllättävänkin tasaisessa väännössä.

AV

Huh huh! Kaikella kunnoituksella Pelkokerroin-Valavuorta kohtaan, mutta hänen taidoillaan ei pärjäisi edes M2D:ssä, kolmosdivarissakin olisi aika perusjätkä

Jussi S

korisnet sanoi:
Salo vei jotain reilun kympin. Lopussa 6 vaparii ja sivuraja Salolle riitti kaunistelemaan lopputulosta muuten yllättävänkin tasaisessa väännössä.

Lopun vaparisumasta propsit Jussi Syrjäselle. Minuutti ennen loppua Kopio sai EU-virheen rikottuaan Ahosta 70-78 tilanteessa. Jälkimainingeissa coach Syrjänen otti tekun ja otti toisen ja ajettiin sääntöjen mukaisesti pihalle. Ahonen pisti 5/6 vaparit sisään ja peli oli 13 pisteessä. Hyvä Jussi!

Jean S

Jussi S sanoi:
Lopun vaparisumasta propsit Jussi Syrjäselle. Minuutti ennen loppua Kopio sai EU-virheen rikottuaan Ahosta 70-78 tilanteessa. Jälkimainingeissa coach Syrjänen otti tekun ja otti toisen ja ajettiin sääntöjen mukaisesti pihalle. Ahonen pisti 5/6 vaparit sisään ja peli oli 13 pisteessä. Hyvä Jussi!
Ei tainnu olla ensimäinen tiukka peli jonka coach Syrjänen ratkaisi vastustajan eduksi. Näin niitä kehittyviä junioreita valmennetaan.

Tekevälle sattuu, jne. Mistä ne tekut muuten alkoivat kehittymään; menikö jotain totaalisen p*****lleen vai coachin tulkinta oli omansa ???

Haades sanoi:
Tekevälle sattuu, jne. Mistä ne tekut muuten alkoivat kehittymään; menikö jotain totaalisen p*****lleen vai coachin tulkinta oli omansa ???
Se oli siis Syrjänen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.