Koripallo.com

Honka - ToPo, 5.2.2007 LänsiAuto Arena

Kumpi vie ja kumpi vikisee?

• Honka

Ääniä: 26 68,4%

Ääniä: 12 31,6%

• Äänestäjiä
    38
  • Poll closed .
Kaipa täällä on jotakuinkin kaikki sanottu. Hajottavan huonoa korista. Tero Laitisen tippidonkki ja blokki olivat toden totta matsin mieleenpainuvimmat suoritukset. Koposen eka viisiminuuttinen oli kiusallinen, mutta vertyihän nuori mies hiljalleen parempaan suoritukseen - oikeastaan ainoana Hongan pelaajana vähänkin plussan puolelle. Mikäli Petskun donkkiyritys Simpsonin ylitse olisi mennyt sisään, olisin mitä ilmeisimmin joutunut järjestysmiesten retuuttamana poistumaan hallista liiallisen riehunnan seurauksena.. :)

No mutta, nyt muiden deadlinejen kimppuun. Matsiraporttia: http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=23638.0

Onnea ToPo!
Ja kiitos Sophistifunk, taas kerran hyvästä matsiraportista.

Minua jäi kaivelemaan vain yksi asia...
Mikä ihme Hongan kannattajia vaivaa? Tämän pelin alku oli niin ala-arvoinen, että joukkue olis tarvinnut
kannattajiensa kannustusta, mutta ei. En ole käynyt Bluesin matseissa katsomassa miten jääkiekon puolella
kannattajat toimivat, mutta jalkapallossa ainakin osaavat kannustaa.
Koripallo ei ole niin hienosto laji, ettei voisi kannustaa edes taputtamalla!
ToPon pelaajien vaimotkin pitivät enemmän ääntä kuin Hongan kannattajat yhteensä.

Jos peli ei ollut mitään kehuttavaa lajillisesti niin sitä ei tosiaan parantanut flegmaattinen yleisö!

Harmittaa että menin tuhlaamaan aikaa ja rahaa menemällä kyseiseen peliin. Kaikin puolin huonoa palloa. En edes tajunnut Kumpulaisen pelanneen niin hyvin ennen kuin kuulin miten tähdet jaettiin ja näin tilastot. Honka häviää Kouvoille jos Monte ei ehdi kuntoutua siihen mennessä.

hienointa koko pelissä oli se jerry westin esittely video :) jäi kyl vituttaa ku petsku donkkas ohi....... ois heittäny levyyn ja siit 360 wind mill jalkojen välist ja BAuNG - welcome to NBA petteri koponen ;D

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Muualla verkossa:
http://europeanprofiles.blog.de/2007/02/05/jerry_west_impressed_by_koponen~1688705

42

quatelagayana sanoi:
jäi kyl vituttaa ku petsku donkkas ohi....... ois heittäny levyyn ja siit 360 wind mill jalkojen välist ja BAuNG - welcome to NBA petteri koponen  ;D

West luultavasti osasi arvioida Petterin pelitaitoja, siitähän lieni kyse eikä temppuilusta. Askelien jälkeen :p

quatelagayana sanoi:
hienointa koko pelissä oli se jerry westin esittely video :) jäi kyl vituttaa ku petsku donkkas ohi....... ois heittäny levyyn ja siit 360 wind mill jalkojen välist ja BAuNG - welcome to NBA petteri koponen  ;D

Älkäähän nyt innostuko.
Koponen ei tule koskaan saamaan sopimusta NBA:han.

Jontsa sanoi:
Jokainen Pyrinnön suomalainen on paremi heittämään kolkkeja ainakin kun yksikään tän päivän pelistä.

Lopeta Jontsa hölmöily.
Muille tiedoksi, kaikki me tamperelaiset emme ole kuin Jontsa (onneksi).

Kun kaikki olennainen itse pelistä on tullutkin jo sanottua, niin on pakko avautua selostuksesta. Itse olen pitänyt Tiilikaista hyvänä selostajana, mikä hän onkin, varmasti paras mies selostamaan korista. Mutta, mutta... Pitemmän päälle on alkanut ärsyttämään se pikkunäppärä tilastotieto, jota mies tuuppaa joka väliin. Tottakai on hyvä tukea selostusta tilastoilla, mutta Tiilikainen jauhaa samoja fraaseja läpi ottelun, kuten "Kumpulainen on onnistunut vain 3 kolmosessa edellisestä 30" tai "miehen otteluennätys on 25 pistettä ja nyt on kasassa jo 16" ja näitä jatkuu läpi koko pelin. Tilastotieto on mielenkiintoista, mutta Tiilikainen keskittyy mielstäni ihan liikaa siihen.

jeesjees sanoi:
Kun kaikki olennainen itse pelistä on tullutkin jo sanottua, niin on pakko avautua selostuksesta. Itse olen pitänyt Tiilikaista hyvänä selostajana, mikä hän onkin, varmasti paras mies selostamaan korista. Mutta, mutta... Pitemmän päälle on alkanut ärsyttämään se pikkunäppärä tilastotieto, jota mies tuuppaa joka väliin. Tottakai on hyvä tukea selostusta tilastoilla, mutta Tiilikainen jauhaa samoja fraaseja läpi ottelun, kuten "Kumpulainen on onnistunut vain 3 kolmosessa edellisestä 30" tai "miehen otteluennätys on 25 pistettä ja nyt on kasassa jo 16" ja näitä jatkuu läpi koko pelin. Tilastotieto on mielenkiintoista, mutta Tiilikainen keskittyy mielstäni ihan liikaa siihen.

Tämän vuoksi kannattaa laittaa äänet pois ja kuunnella vaikka musiikkia samalla. Oletan, että tiedät miltä Jussi Kumpulainen näyttää ja että kuka on Kimmo Muurinen. Näin itse teen. :)

jeesjees sanoi:
Itse olen pitänyt Tiilikaista hyvänä selostajana, mikä hän onkin, varmasti paras mies selostamaan korista.

Kyllähän asia nyt on niin että Tapio Suominen on paras mies selostamaan korista, mutta nämä
nyt on taas niitä makuasioita joista lienee turha kiistellä ;)

Edit: Suominen tuntee lajin termistöä paremmin kuin Tiilikainen, mutta ei Tiilikainenkaan huono ole.

42

Nike sanoi:
Kyllähän asia nyt on niin että Tapio Suominen on paras mies selostamaan korista, mutta nämä
nyt on taas niitä makuasioita joista lienee turha kiistellä ;)

Kyllähän asia on niin, että Tiilikainen pärjää siinä kuin Suominenkin. Parempia odotellessa. Jos jeesjees ei tykkää Tiilikaisen tilastonippeleistä, niin mitä sanottavaa on Suomisen pikkunokkelista ja omahyväisistä sanankäänteistä. Enemmän Tiilikainen itse otteluun keskittyy kuin Suominen. Vaikka tuo makuasia tosiaankin on.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.