Koripallo.com

HoNsU 2010

Vs: HoNsU 2010

enemmän taistelutahtoa ! olkoon ottelut miten tasaisia tahansa.. jos on peli-iloa niin missä on intohimo ? voittamiseen.

Siitä kai on kysymys, urheilussa

Ah se on muutettu!

Nyt minä viimeistään olen sitä mieltä, että jos liitto jotakin maksaa live-seurannoista, niin laskut on jätettävä maksamatta. Liian monta peliseurantaa on nytkin poikki. Serveri ei ilmeisesti riitä.

Tätä on kestänyt jo viikkoja, ja yhä pahemmaksi menee.

Hikisukka

Ah se on muutettu! sanoi:
Nyt minä viimeistään olen sitä mieltä, että jos liitto jotakin maksaa live-seurannoista, niin laskut on jätettävä maksamatta. Liian monta peliseurantaa on nytkin poikki. Serveri ei ilmeisesti riitä.

Tätä on kestänyt jo viikkoja, ja yhä pahemmaksi menee.

Jos siellä Jyväskylässä laitettaisiin ne nettiyhteydet ensin kuntoon, kun vieläkään ei näy tilastoja eilisestä pelistä basket.fi -sivustolla.

Unknown

Honsun pelejä näkemättä kiinnostaa tilastojen valolla, mihin perustuu D. Puondsin huimat tehot läpi kauden?

Unknown sanoi:
Honsun pelejä näkemättä kiinnostaa tilastojen valolla, mihin perustuu D. Puondsin huimat tehot läpi kauden?
Siihen, että Didi jää auttamatta yksin tuollaisessa joukkueessa.

Unknown

Voisin kuvitella, että Didi on matseissa erikoisvartioinnissa, mutta silti vääntää huikeita statseja. Toisessa topicissa taidettiin verrata Didiä jopa Lea Hakalaan... Onko Didin hekn.kohtainen taitotaso aivan omaa luokkaansa?

Sukkahiki

Hikisukka sanoi:
Jos siellä Jyväskylässä laitettaisiin ne nettiyhteydet ensin kuntoon, kun vieläkään ei näy tilastoja eilisestä pelistä basket.fi -sivustolla.

Päättäjät olivat päättäneet, että tilastointivastuu oli tämän pelin osalta Kotkassa. Jyväskylässä ei ollut oikeutta laittaa valmiita tietoja sivustolle.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.