Koripallo.com

Huima 2011-2012

Vs: Huima 2011-2012

Bojang oli sairastunut, eikä siksi päässyt keskiviikkona Huiman testattavaksi. Nämä sairastumiset on aina "hieman" epäilyttäviä. Saapa nähdä mitä seuraa mies jatkossa edustaa.

YoungHoop sanoi:
Hieman ihmetyttää millä rahalla Huima hommaa näitä uusia vahvistuksia...vielä tänäänkin Trey Manning ollut lähtökuopissa maksamattomien palkkojen takia. Ja on ilmeisesti palkkoja rästissä vieläkin.
Mistäs tälläinen tieto on tullut. Koskaan ennen ei ole tainnut Huimalla olla palkat rästissä. En tosin yhtään ihmettele vaikka nyt näin olisi, sen verran sekavalta asioiden hoito ennen kautta vaikutti.

jeesjees sanoi:
Mistäs tälläinen tieto on tullut. Koskaan ennen ei ole tainnut Huimalla olla palkat rästissä. En tosin yhtään ihmettele vaikka nyt näin olisi, sen verran sekavalta asioiden hoito ennen kautta vaikutti.

Eipä kannata takertua yhden 13v trollin provoon.

MC sanoi:
Itse en ole pitänyt YoungHoopia trollina. Toivon tietenkin ettei pidä paikkaansa, mutta pelkäänpä että turha on toivoa.

MC sanoi:
No usko tai älä. En tiedä kuinka totta, mutta ainakin Manning sosiaalista mediaansa vastaavasti päivitteli ja kysyin hieman tarkemmin ja kertoi taustoja..

Keskisuomalainen tietää kertoa että Graham uhosi eilisen matsin olleen miehen viimeinen Huiman paidassa, syynä se että ei saanut peliaikaa kuin 23min.

Kaveri on kyllä tyhmin pelaaja mihin itse olen suomessa törmännyt eikä tämä tosiaankaan tullut yllätyksenä. Voin vain kuvitella minkälainen kusipää oli pelaajavalmentajana.

E.Kettunen sanoi:
Keskisuomalainen tietää kertoa että Graham uhosi eilisen matsin olleen miehen viimeinen Huiman paidassa, syynä se että ei saanut peliaikaa kuin 23min.

Kaveri on kyllä tyhmin pelaaja mihin itse olen suomessa törmännyt eikä tämä tosiaankaan tullut yllätyksenä. Voin vain kuvitella minkälainen kusipää oli pelaajavalmentajana.
Totta joka sana. Ennen potkujaan valmentajan pestistä homma ainakin näytti toimivan, varsinkin peleissä. Graham pelasi fiksusti ja pysyi myös vaihdossa jos tilanne sen salli. Tärkeintä oli kuitenkin kova asenne tekemiseen. Valmennuspuolen ongelmat tulivat ilmeisesti enemmän esiin treeneissä.

Missään nimessä ei ole sellaista vaihtoehtoa, että Graham vielä pelaisi joukkueessa. Koko joukkueen ilmapiiri on niin pilalla, ettei keskittymisestä tärkeisiin otteluihin tule mitään.

Toinen paha takaisku Huimalle oli Brittonin loukkaantuminen. Paikkaamaan tullut Bojang ei ole siinä kunnossa, että pystyisi auttamaan joukkuetta riittävästi.

E.Kettunen sanoi:

Tämä viesti on 100% totta.

Graham pelasi syksyllä 2009 tarmossa mutta erotettiin joukkueesta.. en muista oikein syytä mutta taisi olla jostain grahamin toilailuista.

Kyllähän tässä nyt jotain ennätystä ollaan tekemässä. Ei pelillisistä syistä johtuen kenkää samasta seurasta kahteen kertaan (2008 & 2012). Bonuksena vielä fudut valmentajan pallilta.

Edit: ja tähän päälle tuo Tarmo-episodi.

E.Kettunen sanoi:
Kyllähän tässä nyt jotain ennätystä ollaan tekemässä. Ei pelillisistä syistä johtuen kenkää samasta seurasta kahteen kertaan (2008 & 2012). Bonuksena vielä fudut valmentajan pallilta.

Edit: ja tähän päälle tuo Tarmo-episodi.
Grahamin palkkaaminen oli uuden puheenjohtajan paniikkiratkaisu. Puheenjohtajakin on jo ilmoittanut jättävänsä tehtävänsä.

jeesjees sanoi:
Grahamin palkkaaminen oli uuden puheenjohtajan paniikkiratkaisu. Puheenjohtajakin on jo ilmoittanut jättävänsä tehtävänsä.

Faktat faktoina, KIITOS!!! Kauden jälkeen vaihtuu PJ, ei nyt kuten tekstistä voi ymmärtää!

Jokohan ensi kaudella alkaisi Huimassa puhaltamaan uudet tuulet ja uudet ajatukset tulisivat kuvioihin mukaan ? Vanhalla, vuosien/vuosikymmenien konseptilla ei enää voida mennä. Mikä on uuden jaoston kokoonpano, niin siinäpä on miettimistä ? Tämä kausi ei ollut Huimalle menestys.Joukkueen runko hyvä,mutta yksi mätämuna pilasi kauden.Toivottavasti porukka klaaraa kauden kunnialla loppuun. Justiina Reiskalla ja kauas. Lehmän kaupoissa voi käydä kuten Huimalle kävi. Menestystä ja historiaa on, mutta jossain vaiheessa pitää katsoa peiliin ja samalla tulevaisuuteen.

Stig-mata sanoi:
Faktat faktoina, KIITOS!!! Kauden jälkeen vaihtuu PJ, ei nyt kuten tekstistä voi ymmärtää!
Ymmärtäköön miten kukakin haluaa. Faktaa on se että puheenjohtaja ilmoitti jättävänsä tehtävän.

jeesjees sanoi:
Ymmärtäköön miten kukakin haluaa. Faktaa on se että puheenjohtaja ilmoitti jättävänsä tehtävän.

Faktaa on myös se, että joukkueesta lähtevät kaikki nykyiset pelaajat. Sillähän ei siis tässäkään tapauksessa ole mitään väliä, ettei se välttämättä tapahdu huomenna, mutta kunhan se tapahtuu joskus tulevaisuudessa, on ihan sama ilmoittaa asia sillä tyylillä että se siltä kuulostaa.

miia sanoi:
Faktaa on myös se, että joukkueesta lähtevät kaikki nykyiset pelaajat. Sillähän ei siis tässäkään tapauksessa ole mitään väliä, ettei se välttämättä tapahdu huomenna, mutta kunhan se tapahtuu joskus tulevaisuudessa, on ihan sama ilmoittaa asia sillä tyylillä että se siltä kuulostaa.
En ole ainakaan itse lukenut tai kuullut missään, että kukaan pelaaja olisi ilmoittanut jättävänsä joukkueen Grahamin lisäksi.

Itseasiassa jutussa josta luin puheenjohtajan ilmoituksen tehtävien jättämisestä, ei puhuttu aikataulusta mitään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.