Lappå sanoi:
Mistäs tälläinen tieto on tullut. Koskaan ennen ei ole tainnut Huimalla olla palkat rästissä. En tosin yhtään ihmettele vaikka nyt näin olisi, sen verran sekavalta asioiden hoito ennen kautta vaikutti.YoungHoop sanoi:Hieman ihmetyttää millä rahalla Huima hommaa näitä uusia vahvistuksia...vielä tänäänkin Trey Manning ollut lähtökuopissa maksamattomien palkkojen takia. Ja on ilmeisesti palkkoja rästissä vieläkin.
jeesjees sanoi:Mistäs tälläinen tieto on tullut. Koskaan ennen ei ole tainnut Huimalla olla palkat rästissä. En tosin yhtään ihmettele vaikka nyt näin olisi, sen verran sekavalta asioiden hoito ennen kautta vaikutti.
Itse en ole pitänyt YoungHoopia trollina. Toivon tietenkin ettei pidä paikkaansa, mutta pelkäänpä että turha on toivoa.MC sanoi:Eipä kannata takertua yhden 13v trollin provoon.
No usko tai älä. En tiedä kuinka totta, mutta ainakin Manning sosiaalista mediaansa vastaavasti päivitteli ja kysyin hieman tarkemmin ja kertoi taustoja..MC sanoi:Eipä kannata takertua yhden 13v trollin provoon.
Totta joka sana. Ennen potkujaan valmentajan pestistä homma ainakin näytti toimivan, varsinkin peleissä. Graham pelasi fiksusti ja pysyi myös vaihdossa jos tilanne sen salli. Tärkeintä oli kuitenkin kova asenne tekemiseen. Valmennuspuolen ongelmat tulivat ilmeisesti enemmän esiin treeneissä.E.Kettunen sanoi:Keskisuomalainen tietää kertoa että Graham uhosi eilisen matsin olleen miehen viimeinen Huiman paidassa, syynä se että ei saanut peliaikaa kuin 23min.
Kaveri on kyllä tyhmin pelaaja mihin itse olen suomessa törmännyt eikä tämä tosiaankaan tullut yllätyksenä. Voin vain kuvitella minkälainen kusipää oli pelaajavalmentajana.
E.Kettunen sanoi:Keskisuomalainen tietää kertoa että Graham uhosi eilisen matsin olleen miehen viimeinen Huiman paidassa, syynä se että ei saanut peliaikaa kuin 23min.
Kaveri on kyllä tyhmin pelaaja mihin itse olen suomessa törmännyt eikä tämä tosiaankaan tullut yllätyksenä. Voin vain kuvitella minkälainen kusipää oli pelaajavalmentajana.
Grahamin palkkaaminen oli uuden puheenjohtajan paniikkiratkaisu. Puheenjohtajakin on jo ilmoittanut jättävänsä tehtävänsä.E.Kettunen sanoi:Kyllähän tässä nyt jotain ennätystä ollaan tekemässä. Ei pelillisistä syistä johtuen kenkää samasta seurasta kahteen kertaan (2008 & 2012). Bonuksena vielä fudut valmentajan pallilta.
Edit: ja tähän päälle tuo Tarmo-episodi.
jeesjees sanoi:Grahamin palkkaaminen oli uuden puheenjohtajan paniikkiratkaisu. Puheenjohtajakin on jo ilmoittanut jättävänsä tehtävänsä.
Ymmärtäköön miten kukakin haluaa. Faktaa on se että puheenjohtaja ilmoitti jättävänsä tehtävän.Stig-mata sanoi:Faktat faktoina, KIITOS!!! Kauden jälkeen vaihtuu PJ, ei nyt kuten tekstistä voi ymmärtää!
jeesjees sanoi:Ymmärtäköön miten kukakin haluaa. Faktaa on se että puheenjohtaja ilmoitti jättävänsä tehtävän.
En ole ainakaan itse lukenut tai kuullut missään, että kukaan pelaaja olisi ilmoittanut jättävänsä joukkueen Grahamin lisäksi.miia sanoi:Faktaa on myös se, että joukkueesta lähtevät kaikki nykyiset pelaajat. Sillähän ei siis tässäkään tapauksessa ole mitään väliä, ettei se välttämättä tapahdu huomenna, mutta kunhan se tapahtuu joskus tulevaisuudessa, on ihan sama ilmoittaa asia sillä tyylillä että se siltä kuulostaa.