Koripallo.com

Huima-Kauhajoen Karhut

Vs: Huima-Kauhajoen Karhut

DW3 sanoi:
Kuinka paljon oli katsojia? JohanEmilin raporttia odotellessa... :-*
Onnittelut Kauhajoelle. Oli mukavaa katsoa ammatilaisjoukkueen peliä. Hyvin on Santerikin joukkoon sopeutunut. Lopussa Gibson laittoi hieman tummempaa viisikkoa ja vauhtiakin löytyi. Hyvän tuntuinen nuorikaveri oli Kauhajoen nro 20 Brace. Tuomareilta välistä silmät ja pilli taskussa, mutta ei tuomareihin peli kaatunut. Katsojia olisi sopinut enemmänkin, mutta veikkaisin, että puoli salia eli ehkäpä noin 350-400. Hankala sanoa, kun pystyi istumaan aika lokosasti.

Karhunpentu sanoi:
Voi huokaus, kuinka typerä kommentti... Vaikka ymmärtäähän sen, että tappio harmittaa. Gibsonhan nimenomaan osoitti toiminnallaan olevansa hereillä. Toisin kuin Huiman valmentaja, joka aivan kuten mainitsitkin, otti ensimmäisen aikalisän, kun oltiin jo 30 pistettä tappiolla. Kaikki varmasti ymmärtävät, että se tapahtui AIVAN LIIAN MYÖHÄÄN. Gibsonilta viisasta herätellä pelaajia, ennen kuin tapahtuu suurempaa nukahdusta. Ja varsinkin kun siihen on mahdollisuus. Tällaisissa peleissä, joissa johto kasvaa aikaisessa vaiheessa kovin suureksi, on todella yleistä, että pelaajat löysäävät liikaa, kun kuvittelevat pelin jo olevan ohitse.
Jos olisit pelin nähnyt, niin ymmärtäisit mitä tarkoitan. Pointti oli se, että Gibson on valmis tekemään kaikkensa voittaakseen, luultavasti myös rikkomaan herrasmiessopimuksen, sillä en näe mitään muuta perustetta McNeilin palkkaamiseen, jos kerran oli tiedossa, että Horton kuntoutuu ennen ratkaisuotteluita.

Voi olla, voi olla. Turha sitä on vielä lähteä spekuloimaan. Kenet Karhu saa mahdollisesti vastaansa playoffeissa? Itseänikin on mietittäny miksi Mcneil palkattiin vaikka Horton kuntoutuisi nopeasti ratkaiseviin peleihin? Mutta, se nähdään jatkossa. Onnea vielä kerran Karhulle.

pelin nähnyt

korikonkari sanoi:
Voi olla, voi olla. Turha sitä on vielä lähteä spekuloimaan. Kenet Karhu saa mahdollisesti vastaansa playoffeissa? Itseänikin on mietittäny miksi Mcneil palkattiin vaikka Horton kuntoutuisi nopeasti ratkaiseviin peleihin? Mutta, se nähdään jatkossa. Onnea vielä kerran Karhulle.

kyllä sä kumminkin oikeassa olit kommentissas aikalisän ottamisesta. tuollai kuin kauhajoki teki valmentajan pitääkin reagoida. huiman penkillä ei tapahtunut mitään koko pelin aikana.

jeesjees sanoi:
Jos olisit pelin nähnyt, niin ymmärtäisit mitä tarkoitan. Pointti oli se, että Gibson on valmis tekemään kaikkensa voittaakseen, luultavasti myös rikkomaan herrasmiessopimuksen, sillä en näe mitään muuta perustetta McNeilin palkkaamiseen, jos kerran oli tiedossa, että Horton kuntoutuu ennen ratkaisuotteluita.

Tiedän, että Gibson on erittäin motivoitunut ja tekee varmasti kaikkensa tavoitteiden saavuttamiseksi. Hän elää tunteella mukana jokaisessa pelissä. Karhu on kuitenkin jo ennen kauden alkua ilmoittanut peluuttavansa kolmea ulkomaalaista otteluissa ihan niin kuin kaikki muutkin joukkueet, enkä näe mitään syytä siihen, että tuo päätös peruttaisiin. En myöskään ymmärrä, miksi kaikki tuntuvat sitä koko ajan epäilevän. Jos itse olisit tietoinen siitä, minkälaiseen loukkaantumis- ja sairastumissumaan Karhun joukkue viime kauden lopussa joutui, ja kuinka pelaajat meinasivat loppua kesken juuri kauden ratkaisuhetkillä, kun niitä voittoja olisi ollut pakko ottaa, et ihmettelisi McNeilin palkkaamista pätkääkään. McNeilin palkkaaminen on ns. varatoimenpide, niin kuin Karhu on tiedottanutkin. Kuka nimittäin tiesi etukäteen 100%:n varmasti, että Horton kuntoutuu ratkaisuotteluihin?? Voiko kukaan tietää sitä varmasti vieläkään?? Entä voiko joku luvata sen, ettei kellekkään muullekkaan Karhun pelaajalle satu loukkaantumisia tai sairastumisia, tai jotain muuta sellaista, mikä voisi estää pelaamisen?? Kuten ymmärrät, kaikkea voi sattua. Joten varasuunnitelman tekemisestä ei varmasti ole haittaa. Karhun varasuunnitelma ei kuitenkaan ole peluuttaa kaikkia jenkkejä yhtä aikaa, kuten niin monet tuntuvat kuvittelevan.

Vai että oikein raporttia. Pitäisikö minun olla kateellinen ja morkata Kauhajokea, kun on materiaalia, hyvä valmennusporras, hyvä huolto, eikä pelaajatkaan ole kovin kehnoja ? Pelin aikana seurasin aika paljon, mitä vaihtopenkillä tapahtui. Siellä tapahtui paljon positiivisiä asioita ja näki, että joukkue on hitsautunut yhteen. Juomahuolto yllätti minut, joka olen pitänyt sitä yhtenä tarkeänä asiana, jotta pelaajista saadaan kaikki irti. Tummempaa ukkoa kuin pipoa kentällä ja osa vaihtopenkillä. Mieleni myllertää asian tiimoilta ja välillä olen sanaton. Asian tiimoilta on käyty keskusteluja näillä foorumeilla ja lehtien palstoilla, liikuntasalien käytävillä ja kentillä. Tällä hetkellä en osaa antaa vastausta kysymykseen, että onko tämä oikein. On ja ei, ying/yang. Toivon tietenkin, että oma Huimani menestyy. Tässä on niin monta asiaa, jotka myllertävät mieltäni alkaen pienistä pelaaja aluista ja jatkuen edustuksen pelaajiin, joiden muutaman kanssa olen saanut olla mukanan pienestä pojasta lähtien auttaen heitä pelaajaurallaan eteenpäin. Tulee mieleen sadan vuoden yksinäisyys.

Ymmärrän täysin myös Kauhajokea. Muutaman Kauhajoen pelin nähtyäni ja koettaessani samaistua Kauhajokelaiseksi koripallofaniksi olen heidän puolellaan täysin. Jos asuisin Kauhajoella ja vielä parempi, jos olisin syntynyt siellä, niin aivan takuu varmasti joukkueeni olisi Kauhajoen Karhu. Olen syntynyt Keski-Suomessa ja sydämeni on täällä ja koripallosieluni myös, mutta tämän iltainen sympatiani on myös Kauhajoen joukkueen puolella. Kauhajoki, älkää tuomitko minua. Spartalaisten sanoin:"Paras voittakoon"
Toivotan menestystä molemmille joukkueille.

Karhunpentu sanoi:
Karhun varasuunnitelma ei kuitenkaan ole peluuttaa kaikkia jenkkejä yhtä aikaa, kuten niin monet tuntuvat kuvittelevan.
Toivotaan näin ja en usko Karhun joutuvan edes miettimään tällaisia, sen verran vakuuttaavaa sen meno on, ylivoimaisesti kovin porukka mitä Äänekoskella on tällä kaudella nähty.

jeesjees sanoi:
Toivotaan näin ja en usko Karhun joutuvan edes miettimään tällaisia, sen verran vakuuttaavaa sen meno on, ylivoimaisesti kovin porukka mitä Äänekoskella on tällä kaudella nähty.
Olen aivan täysin samaa mieltä jeesjeesin kanssa. Näin on.

Raporttia:

http://www.huima.org/?pg=text&yksi=357&viite=12&id=68&sivu=68

Ja toisaalta, jos Karhun taustaorganisaatiossa todella vakavissaan olisi harkittu tuon herrasmiessopimuksen ns. rikkomista, niin hommaa ei siinä tapauksessa olisi jätetty puolitiehen, kuten nyt, vaan olisi hankittu se viideskin.

½välistä

Niin ei tuosta Karhun rosterin peluutuksesta kannata olla huolissaan. Tarvetta ei peluuttaa kolmea ulkolaista kerrallaan ei ole. Mutta kuinkas on tuon pohjalaisen naapuri seuran laita? Niillä superjunnuista ei apua ole jos lasarettiin alotuksen jamppaa joutuu. No, tuskinpa Puu kovin häävissä kunnossa on tällä hetkellä.

muuten...

tos joskus puhuttiin karhun omien junnujen kehittämisestä ja peluuttamisesta, mut kertokaa et oonko sokea ku mulle ei tosta huima pelin rosterista osu silmään yhtään omaa junnua! tää on taas tätä pohjanmaalaista jeesustelua!

lue

muuten... sanoi:
tos joskus puhuttiin karhun omien junnujen kehittämisestä ja peluuttamisesta, mut kertokaa et oonko sokea ku mulle ei tosta huima pelin rosterista osu silmään yhtään omaa junnua! tää on taas tätä pohjanmaalaista jeesustelua!
Lue Korisnetin juttu Karhusta, niin ymmärrät enemmän. Jeesustele vasta sitten.

muuten... sanoi:
Joukkueen sivuilta voi lukea, että nro 12 Ville Sihto, nro 15 Teemu Panula ovat Kauhajoen Karhun kasvattipoikia. Latvalan Santerin kasvattajaseura Vimpeli eli pohojanmaalta hänkin ja tietenkin 2. koutsi Petteri Opas.

boboo

pelin nähnyt sanoi:
kyllä sä kumminkin oikeassa olit kommentissas aikalisän ottamisesta. tuollai kuin kauhajoki teki valmentajan pitääkin reagoida. huiman penkillä ei tapahtunut mitään koko pelin aikana.
Aikalisiä käytetään joskus myös pelaajien huilauttamiseen taktiikkamuutosten ohessa.

aikaa lisää

boboo sanoi:
Aikalisiä käytetään joskus myös pelaajien huilauttamiseen taktiikkamuutosten ohessa.

joo ja sotkemaan vastustajan hyvää pätkää pelissä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.