Joukkue
Vs: Huima mestaruussarjaan keväällä 2010
Milloin huima julkistaa tulevan kauden joukkueensa??
Milloin huima julkistaa tulevan kauden joukkueensa??
sami menee nokiallejappar sanoi:Ei kuulu mitään, kesäkuu alkaa .
valmentaa kipinää...Junnut sanoi:Näyttää Huiman junnuja valmentavan nuorempi Lehtonen, uutta verta valmennuksessa.
Tätä sanoi:asiaa olen monta kertaa miettinyt ääneen porukoissa ja päissäni että miksi niin pitkät korisperinteet omaavalta Keski-Suomen seudulta ei saada liigajoukketta kasaan. Alueella tehdään loistavaa junnutyötä ja talousalue varmasti kantaisi liigaseuran. Onko se vain tämä suomalaisten nurkkakuntaisuus, loppuun asti juostaan oman seuran puolesta eikä nähdä yhteistyön tuomia mahdollisuuksia omille junnuille ja lajille ??
jeesjees sanoi:Aika hiljaista on... Viime kaudella tähän aikaan taisi joukkue olla kotimaisten osalta valmis. Olisi mukava kuulla edes jotain huhuja, muuta en ole itse kuullut kuin Mäntymaan mahdollinen lähtö. Sami oli lähtökuopissa jo viime keväänä, joten en yllätyisi vaikka mies vaihtaisi maisemaa.
Toinen asia mikä olisi mielenkiintoista tietää on, että mikä on Koivistin kipinän junnujen tilanne? Vieläkö jatkavat Kipinän riveissä, vai onko aikuiset päässeet sopuun ja joukkue mahdollisesti yhdistettäisiin Huiman kanssa. Vaikka Huiman c-pojissa ei Kipinän poikien veroisia pelimiehiä ole, niin itsestä tuntuu tuo Kipinän 9 pelaajan rinki aika kapealta B-junioreitten sarjoihin. Toivottavasti Äänekoskelaiset koripallo ihmiset ottavat nyt järjen käteen ja tekevät oikeita ratkaisuja tämän lahjakkaimman ikäluokan pitkään aikaan hyväksi.
taidat olla huimalainen kun kaivelee noin pahastiVaxi sanoi:Koiviston Kipinät, viheralueen omat joukkuet sun muut on aikuisten typerien riitojen takia perustettuja joukkueita, jotka pitkällä juoksulla tuhoaa vaan koko koripallohomman Ääneseudulta. Taas palataan tähän isit ja äidit paskanjauhantaan. Ettekö te urpot tajua, että ne lapset pelaa, ette te ja unelmanne. Pitkässä juoksussá ne lapset kyllästyy nimenomaan siihen, että ne isit ja äidit päsmää joka asiassa siellä. Omaa poikaani en ainakaan ikinä pakota mihinkään lajiin. Pelatkoon vaikka ringetteä, aivan sama. Meillä on ollut oma elämä, lapsille pitää antaa omansa.
huimaa sanoi:taidat olla huimalainen kun kaivelee noin pahasti
Eiköhän Vaxi nimimerkillä kirjoittaja ole ihan itse Vaxi. Kuten todettua oli kuka oli, niin kirjoituksessa totta joka sana.Ei huimalainen sanoi:Olipa kuka tahansa, niin järkipuhetta kirjoitti. Tuskin Äänekosken kokoisessa kyläpahasessa riittää resursseja tuhlattavaksi ja hajoitettavaksi asti.
Vaxi sanoi:Mitä nyt muutaman viikon esimerkiksi Äänekoskella olen salilla vieraillut, ei salissa ole enää vanhan hyvän ajan mukaan junnut palloineen valtoimenaan juoksemassa pitkin kenttää, vaan pelailevat valtoimenaan kotonaan pleikkaria. Siihen pitäisi tehdä muutos. Se ei olisi suuri muutos, mutta se on se asia joka on aina tehnyt esim. Äänekoskesta koripallokaupungin. Nykyään junnut käy vain treeneissä ja kuvittelee, että se riittää, kun se ei riitä. Pallo käteen ja kentälle, vapaa-aikanakin.
Vaxi sanoi:... Omaa poikaani en ainakaan ikinä pakota mihinkään lajiin. Pelatkoon vaikka ringetteä, aivan sama. Meillä on ollut oma elämä, lapsille pitää antaa omansa.
laituri sanoi:Ei sitä kyllä voi niin mustavalkosesti sanoa, että olis joltai Huimalta pois nämä kipinät jms.
Ja pojat siellä pelaa, ei niitten vanhemmat, eikä kylläkään pojatkaan pakotettuina.
Ei se Huimankaan touhu ole niin auvoista, siellon niitä kuppikuntia tai lähinnä kuppikunta sisäpiiri
junnupuolellakin johon ei pääse kun jos oot kaveri jonkun kanssa. Eli kyllä se aikuisten temmellyskenttä on pahimmillaan jossain aivan muualla kun vanhempien piirissä.
niin justiinsa! miettikääpä sitä...niin sanoi:eiköhän sitä olis huimalaisten itse keskityttävä omien junioreiden valmentamiseen eikä miettiä ketä siirtyy kipinään tai muualle, voihan sitä kysyä miksi pelaajat siirtyy huimasta pois
Masi sanoi:Vaxi hei, en ymmärrä sinun logiikkaasi. Ensimmäisessä viestissäsi vaadit muutosta nykymenoon, eli junnut vapaa-aikanakin salille harjoittelemaan, kuten mekin aikanaan teimme.
Seuraavassa viestissäsi toteat, että meillä oli omanlaisemme elämä, annettakoon se myöskin omille lapsillemme niinkuin he sen haluavat tänään elää. Koripallo ei ole koko elämä.
Kun itse olin vanhaan hyvään aikaan junnuiässä, ei ollut mopoja, telkkareita, tietsikoita, eikä pleikkareita. Oli hyvä koripallosali, missä oli mukava viettää kaikki ylimääräinen vapaa-aika. Hei herää pahvi, mikään ei ole niinkuin ennen, tänään on tänään, näillä mennään ja katsotaan mihin se riittää.
Joukkue sanoi:Milloin huima julkistaa tulevan kauden joukkueensa??
Tämä on jutun ydin.. jotain on pitänyt mennä pieleen seurassa nimeltä Huima. onpas taas ihme sekin..niin sanoi:eiköhän sitä olis huimalaisten itse keskityttävä omien junioreiden valmentamiseen eikä miettiä ketä siirtyy kipinään tai muualle, voihan sitä kysyä miksi pelaajat siirtyy huimasta pois