hyvältä näyttää sanoi:
Joo ja kas kun Hannu K ei suoraan pelaajavalmentajaksi... Molemmat Hannu K:t kyllä ovat samanlaisia donkkaajia kuin Terence. Tosin lyhyempi hannu jaksaa vaan donkata minikoriin ja massiivisemman hannun donkkeja ei puolestaan lattia kestä.
No, paskanjauhajat ovat ottanee uudet haukuttavat hampaisiinsa, kun Mattia eivät jaksa enää mollata.
Teillä tontuilla on ilmeisesti paljon valmentajia varastossa, keitä antaa seuran käyttöön. Laittakaapas niiden halukkaiden valmentajien nimet näille foorumeille, mistä voidaan valkata hyviä valmentajia vaikkapa Hannujen tilalle.
Paskanjauhajat valitkaapas nyt ne valmentajat joukkueille, kun olette viisaita ja kaikkitietäviä ja koripalloa rakastavia torveloita.
Ne ihmiset, jotka koripalloa harrastavat ja joukkuetta kannattavat, tuskin yllämainittuja kirjoituksia laativat, eivät varmasti. Näiden mollaajien koripallotietämys on pakkasen puolella. Foorumeilla kirjoitellaan ja uhoillaan, naureskellaan omille näppäryyksille. Tuskin nämä torvelot ovat edes Liikkarilla pelejä käyneet katsomaassa ja jos ovatkin, niin pummilla karsomoiden päästä tai ovat tulleet puoliajalla paikalle. Näillä tampioilla ei minkäänlaista tietoa, kuinka koko systeemi toimii. Tälläisiä ihmisiä, jotka yrittävät paskata omaa pesää kutsumme loisiksi, parasiiteiksi. Surkeita olioita. Hulluhan saa olla, mutta ei tyhmä. Tyhmät on ikäviä ihmisiä.
Olkoon onnemme se, että suurin osa kannattajista ei tälläiseen panetteluun tule mukaan.
Huiman kannattajat ovat onneksi sen verran älykkäitä ihmisiä, että eivät noteeraa näiden tampioiden kirjoituksia. Naureskelevat noille reppanoille, jotka kirjoittelevat halventavaan sävyyn Huiman toiminnasta ja valmentajista. Valmentajia on yli 60, jotka tekevät työtä vapaa-ajallaan ja ilmaiseksi. Nämä kirjoitukset halventavat myös heidän tärkeää työtään lasten ja nuorten parissa. Minä ainakin pahoitan mieleni näistä kirjoituksista, koska olen ollut toiminnassa mukana jo vuosia ja olen pyrkinyt tekemään parhaani illasta iltaan ja vuodesta toiseen.
Tuskin pesänpaskaajien kirjoitukset loppuvat, niitä on ollut jo monta vuotta, mutta toivottavasti tampioiden kirjoitukset jäävät omaan arvoonsa, kuten luulen käyvän.