Kelly sanoi:R.Kelly - Trapped in the Closet
Todella NÄKEMISEN arvoinen spektaakkeli.
jokainen pt (1-5) on kyl aivan mahtava. toivotaan et Kelly sais joskus suomessakin ansaitsemansa arvostuksen.
Kelly sanoi:R.Kelly - Trapped in the Closet
Todella NÄKEMISEN arvoinen spektaakkeli.
ainaki Mario Winans f. P. Diddy - I Don't Wanna Know kappaleessa menee näin:SA#9 sanoi:hei musiikki insinöörit....kertokaas mulle mikä on kappaleen nimi ja kuka on esittäjä kappaleelle joka menee suunnilleen: choose my heart cant taking any more, if you playing.....jnejne???????? en oo varma oikein kirjotuksesta enkä tiiä miten jatkuu!
Joo kiitti paljo toi se on! mä ja mun hyvä englanti! ;Dspinmaster sanoi:ainaki Mario Winans f. P. Diddy - I Don't Wanna Know kappaleessa menee näin:
I don't wanna know
If your
playin me, keep it on the low
Cause my heart can't take it anymore...
toi tuli ensimmäisenä mieleen, ja sanatkin on sinne päin..
moo sanoi:onko täällä tosiaan tasan rapparit, rokkarit ja minä
eikö ole muita
täs on taas kaikki kirjotustaito käytetty ;D him on aika kovalahden oneall sanoi:TERÄS BETONIIIIIIIIIIIII!!!
G-Unitin heittaus näköjään in...Poika2 sanoi:Olisi vielä enemmänkin kyseisiltä artisteilta, mutten jaksa kirjoittaa. Nämä kaksi tekevät mielestäni nykyään parasta räppiä, sitä "aitoa ja alkuperäistä", ei mitään G-Unit, Lil Jon, Ludacris jne. ganstaa...
Ja vielä, kuin sokerina pohjalla, pakko mainita:
Nelly ft. Lincoln University Vocal Ensemble - Heart of A Champion
Jos sanon, että en pidä G-Unitin musiikista siksi, että hän tekee ganstaa, ei mielestäni ole heittausta. Se on vain mielipiteeni!! Lil Jon ja Ludacris, molemmat luokittelisin gansta-räpiksi.. Lil Jon, hmmm... katsotaan vaikka tuota "Real Nigga Roll Call" -biisiä. Ganstaksi sen laskisin... Toisaalta, en juurikaan tiedä, millaista on crunch-räppi, mutta jos se tuollaista on niin hyvin samanlaista kuin gansta!! En sitten tiedä, mutta mielestäni nuo sitä ovat. Mutta koska sinun mielestäsi ei ole, niin nöyrimmät anteeksipyyntöni tietämättömyydestäni!! N.W.A. on jo niin kauheaa ganstaa, että eihän sitä pysty edes kuuntelemaan!!2nd Answer sanoi:G-Unitin heittaus näköjään in...
Vai että tekee se Lil Joni gangstaa, ja Luda? Jon tekee lähinnä crunch-räppiä, Luda taas bileräppii.
Jos gangstaa tosiaan halajat niin kuuntele nyt ees jotain N.W.A.ta etc..