Vs: Hyviä kappaleita!
Älkää kysykö mistä olen tähän aiheeseen tullut. En ole mikään teinipoppoika, älkää luulko :-\ :-\ En ole. Mä en kuuntele Antti Tuiskua, Katri Ylanderia, PMMP:tä, - Anna Abreuta joskus :-X Mutta älkää siis luulko että aihe sinänsä kiinnostaisi minua, mutta piti vaan ottaa esille ja puheeksi kun sen huomasin tuolla. Enkä siis yhä edelleenkään kuuntele purkkapoppia tai naislaulajia - Mitä nyt jotain joskus :-\ :-\ Kai tajusitte. En ole mikään kröhm kröhm tai kröhm kröhm... Tajusittehan? En ole.
No joka tapauksessa -aiheeseen: Kuinka moni on nähnyt tämän "paljon" puhutun Emmalotta Kanthin esiintymisen ja mitä mieltä olette? Kyseessä on siis 10-vuotias tyttö, joka lauloi nelosella jonkun biisin ja hänestä nämä Suomenmaan teinitytöt nyt kaavailevat jo seuraavaa Anna Abreuta ja niin päin pois. On epäilty myös, että ääntä on muunneltu. Itse en ole nähnyt eikä YouTubekaan osaa auttaa. Kuka on nähnyt ja mitä mieltä - ainakin yleisellä tasolla olette? 10-vuotiaasta julkkis?
En siis ole mikään ihQuja mesekeskusteluissa käyttävä, Demin palstoille kirjautunut 13vee, enkä kuuntele Anna Abreuta vakituisesti :-\ :-\ MUISTAKAA SE!