Koripallo.com

Hyviä kappaleita!

air boykins

The Game - My Confession
The Game - New York
The Game - How we do
The Game - The Documentary

ps. The Gamen keikalle 14.7!!!

KäKKänen

uskokaa tai älkää mut
APULANTA on parasta musiikkia koko tällä helevetin pallolla

Mä en tajuu miks apulantaa pidetään vitsinä/rääkymisenä/paskana ym...
Ne jotka on tota mieltä saa luvan kuunnella apiksen uusint levyy "kiila"
tai sit näit 2000 luvun jälkee tulleit kipaleita
EN MINÄ KYLLÄ VÄITÄ että ne vähä vanhemmat biisit olis huonoja koska nekin ovat ihanaa kuunneltavaa
JA SITÄ paitsi apiksella ei oo ku noin pari rääkymis musiikkii esim: mitä kuuluu (ei ole kokonaan tuokaan rääkymistä)

......................................................Miettikää..........................................................

Jessieland

Children of Bodom-warheart
Children of Bodom-triple corpse hammerblow
Rammstein-mm.dalai lama,du riechst so gut,ich will,reise reise,mutter,...
Mokoma-uni saa tulla
Metallica-enter the sandman,master of puppets,nothing else matters,...
Kotiteollisuus-raudanlujat,minä olen,tämän taivaan alla,...
The mamas and the papas-california dreamin`
Nancy Sinatra-bang bang(my baby shot me down)
dj vadim-feat slug-eddie brickell
Led Zeppelin-Stairway to heaven
jne.

terve

KäKKänen sanoi:
JA SITÄ paitsi apiksella ei oo ku noin pari rääkymis musiikkii esim: mitä kuuluu
että pari kokonaista "musiikkii", mikä määrä se on?

Hyh, yäk. No, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

gangsta?

Kukkuu! sanoi:
Suunnilleen kaikki musiikki, jota täällä on mainittu, on kauheata gänstä-räppiä. Snoop Doggin sanoja mukaillen: "Gänstä-räp on pahinta mitä räpille on koskaan tapahtunut!!" Olen kyllä ihan samaa mieltä, sen takia räpin suosio on mitä on.. Ei tollanen kauhea uhoominen ole oikeen hyvän kuulosta; itsellä meinaa hermot mennä jos peleissä on unohtunut oma lämppä-CD kotiin, ja joku tarjoaa omaa CD:än, jolla ei ole mitään muuta kuin tätä gänstää!! Siinä menee kyllä lämppämeininki ihan penkin alle! :-\

Onhan tuo totta, että gangsta räp peitti alkuperäisen räpin. Mutta, oma makunsa kullakin.

Kukkuu! sanoi:
Suunnilleen kaikki musiikki, jota täällä on mainittu, on kauheata gänstä-räppiä. Snoop Doggin sanoja mukaillen: "Gänstä-räp on pahinta mitä räpille on koskaan tapahtunut!!" Olen kyllä ihan samaa mieltä, sen takia räpin suosio on mitä on.. Ei tollanen kauhea uhoominen ole oikeen hyvän kuulosta; itsellä meinaa hermot mennä jos peleissä on unohtunut oma lämppä-CD kotiin, ja joku tarjoaa omaa CD:än, jolla ei ole mitään muuta kuin tätä gänstää!! Siinä menee kyllä lämppämeininki ihan penkin alle! :-\

missä soitetaan nykysin gangstaa? kuka tekee nykysin gangstaa?
Digailetteko pukukopissa Spice 1, Brotha Lynch Hungia ja yms.?

Himpura vieköön. Ei ole räpäytykset iskenyt koskaan meikäläiseen, mutta..

ICP - Halls of Illusions

Ylitiukkaa settiä!!

Fund sanoi:
On se silti hyvä. Sean Paul Like Glue myös hyvä.

molemmat on kyl puhki kuunneltua eikä mitään legenda-aineksia.

aa

Limp Bizkitin uus The Truth

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.