Vs: IS-Veikkaajan vuosittainen kapteenikysely
Paras joukkuepelaaja
Kataja 5
Sten 3
Foreman 3
...
Mv:ltä ansiokasta pohdintaa sinänsä. Ulanderin olisin itsekin sijoittanut aliarvostetuimpien listalle. Kommentteja ilmestyy ilmeisesti nettiin lisää pitkin viikkoa.
Tähän lisättäköön vielä yksi äänestys, joka vastaa jo aika paljon spekulointiisi Katajasta.mielipidevaikuttaja sanoi:Aliarvostetuin pelaaja, vesalan ehdottomasti allekirjoitan tämän kauden peliesitysten perusteella, mutta kataja on minulle henkilökohtaisesti hieman mysteeri. Mikä miehestä tekee niin erityisen hyvän, että pitää erikseen mainita ettei arvosteta? Ei kataja kuitenkaan mielestäni niitten pelien perusteella jota itse olen nähnyt (joku 5 kpl) eikä tilastojenkaan valossa sanottavammin mitään ihan ihmeitä ole oikein suorittanut. Puolustuksellisen roolinsa ihan mallikkaasti selvittänyt, mutta toisaalta kriittisempiä/vakuuttavampia onnistuneita puolustusrooleja esim. kinnaslampi tai ulander voivat joukkueelleen näkemieni otteluiden perusteella tarjota. Henkilökohtaisesti nostaisin katajaa ennemmin kouvoista alkukauden suoritustensa perusteella helposti esim. kaaresvirran katajan ohi tälle aliarvostetuimpien listalle. Joku saa siis ihan mielellään kyllä kertoa olkaa hyvä, jos minulta on katajan pelaamisesta jotain hienouksia yksinkertaisesti jäänyt havaitsematta.
Paras joukkuepelaaja
Kataja 5
Sten 3
Foreman 3
...
Mv:ltä ansiokasta pohdintaa sinänsä. Ulanderin olisin itsekin sijoittanut aliarvostetuimpien listalle. Kommentteja ilmestyy ilmeisesti nettiin lisää pitkin viikkoa.