Koripallo.com

Itä-Suomen korismahtien hegemoniakamppailu LrNMKY vs. Kataja ke 3.1.2007

Kumpi voittaa?

• Namika

Ääniä: 15 34,9%
  • Kataja

Ääniä: 28 65,1%

• Äänestäjiä
    43

Lpr

JOEN SUU sanoi:
"Huonosti meni Namikan " sykolookinen " pelinavaus cup-kannuineen ja kaikkineen. Homma iski omaan nilkkaan pahemman kerran."

"Tosipeleissä vasta alkaa ontuminen."

Tiiä noista Namikan nilkoista ,mut Cup kannun kolistelu iski ainankin "Hopea" Heinosen nilkkaan oikein kuuluvasti ;D ;D.....ai et tek' kipiää...

Harvoin Joen Suusta kuulee mitään tosijuttuja mutta nyt osui ontuminen kohdalleen!

Loistava topic. Useita elämään jääviä kommentteja mm. "kyynel" Lehtoranta, "hopea" Heinonen
ja" hävinnyt joukkue oli kentällä pelillisesti selkeästi parempi" :)

JoKaFan sanoi:
Turunen on vielä 2 vuotta Namikan valkku. Ja mitä minä olen ymmärtänyt, vaikka hänellä onkin ystäviä täällä, ei häntä Katajan valmentajana varmaankaan koskaan nähdä.
Lehtijutussa annettiin ymmärtää, ettei Turusen enää tarvii tehdä kaikkea. Toisaalta olen ymmärtänyt täältä, ym. lukemastani, että hänellä on kaikki langat käsissään.
Saa nähdä, pitääkö Turusten tekemä 2-vuotinen sopimus ;D
Totta puhuen, onko vihiä, kuka Katajan tuleva valmentaja mahtaa olla

Horrow sanoi:
Loistava topic. Useita elämään jääviä kommentteja mm. "kyynel" Lehtoranta, "hopea" Heinonen
ja" hävinnyt joukkue oli kentällä pelillisesti selkeästi parempi" :)
Tosiaan hauskoja ja kuvaavia lempinimiä. Onko "kyynel" Lehtoranta tosiaan maineensa veroinen, eli löytyykö kyyneliä myös muissa kuin Namikan peleissä ? Mitenkäs kotipeleissä ? Ketkäs ovat sitten muiden joukkueiden kyynel-osastoa ?

Ihan alkuun on pakko tuulettaa!! Hektoori pääsi nimittäin tänään pois armeijasta! Hallelujah! Nyt pystyn taas kannustamaan Katajaa täysipainoisesti ;) Niin onnittelut Katajalle Namikan lyömisestä, Itä-Suomen herruus pysyy vahvasti Joensuussa! :D

Hector sanoi:
Ihan alkuun on pakko tuulettaa!! Hektoori pääsi nimittäin tänään pois armeijasta! Hallelujah! Nyt pystyn taas kannustamaan Katajaa täysipainoisesti ;) Niin onnittelut Katajalle Namikan lyömisestä, Itä-Suomen herruus pysyy vahvasti Joensuussa! :D

Onnittelut sinulle kuin Katajan joukkueellekin! :D

JOEN SUU sanoi:
Huonosti meni Namikan " sykolookinen " pelinavaus cup-kannuineen ja kaikkineen.
Ihan samaa mieltä tästä. Olisi luullut, että siitä olisi saatu parempikin spektaakkeli. Onhan Lassilla kokemusta teatterinkin tekemisestä. Pantterinkin olis voinu tuoda taas näytille.

Muuten itse pelistä jäi sellainen vaikutelma, ettei tulevia mestareita kentällä nähty. :'(

Lpr

Hector sanoi:
Niin onnittelut Katajalle Namikan lyömisestä, Itä-Suomen herruus pysyy vahvasti Joensuussa!  :D

Milloinka se herruus on pysyvästi sinne muuttanut.....mitkä on herruuden saamisen kriteerit herra reserviläisen mielestä ??? ???
voitot runkosarjassa ::) ::)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.