Koripallo.com

JKS 2008-2009

shaitti

Vs: JKS 2008-2009

Vato Loco sanoi:
On se kumma, kun JKS laittaa jenkit pois tekee se suuren palveluksen suomen koripallolle ja kun taas otetaan vahvistuksia on se pelkkää positiivista...
Siis mua ihmetyttää et kun jks laittoi jenkit pois niin valitettiin että seurasta tulee entisen vuoden tapaan heittopussi ns. ''pantterit'' tai ''visa-basket''. Eikö mikään kelpaa? Onko jks liian kova?

joo

shaitti sanoi:
Siis mua ihmetyttää et kun jks laittoi jenkit pois niin valitettiin että seurasta tulee entisen vuoden tapaan heittopussi ns. ''pantterit'' tai ''visa-basket''. Eikö mikään kelpaa? Onko jks liian kova?
Eiköhän 7 ottelun tappioputki puhu puolestaan.

Si Si sanoi:
9 niitä on, viimeisin voitto 7.12.2008, eli 3kk juhlapvä tänään menossa.

Ai sen takia tossa matkalla oli yhessä pihassa nostettu lippu salkoon.

Stamper

Si Si sanoi:
9 niitä on, viimeisin voitto 7.12.2008, eli 3kk juhlapvä tänään menossa.
No niin, vielä vikaan runkosarjapeliin vahvistus mukaan:
.koris.net/1/artikkeliarkisto/?num=182175
Tästä vielä pleijareihin ihan vaan muiden kiusaksi. 8]

Stamper sanoi:
No niin, vielä vikaan runkosarjapeliin vahvistus mukaan:
.koris.net/1/artikkeliarkisto/?num=182175
Hyvä että kerroit, muut eivät tätä vielä tienneetkään. Aikaisempia viestejäkin voi lukea, näin vihjeeksi ;).

tulos?

Mikä on nyt tulos JKS-BC Nokia??Ei tiedä mitä uskoa, kun tulostaulu basket.fi näyttää 84-87, mutta nuo pisteet tuossa play-by-playssa aivan muuta!?

Siellähän on 6 sek vielä peliaikaa. Ainakaan minulla ei ole vielä päivittänyt peliä loppuun.

ja nyt loppui.. 84-87 :)

Mitä siellä muuten tapahtui? Tulosseuranta hyppäsi tilanteesta 86:83 tilanteeseen 84:87.

whatta

Aivan hämärä toi loppu:

84-87 ????0.06 holmes dunk made

0.25 vaihto

0.25 JKS aikalisä

0.25 86-83 Holmes freethrow made

Karsintakello

Kannattaisikohan Järvenpään poikien vielä vetää ensi viikolla parit harjoitukset, koska teoriassa tippumiskarsinta saattaa ehkä sittenkin tulla vielä kysymykseen?

Mikäli HNMKY, Ura ja JKS kaikki kolme päätyisivät sarjan päätteeksi 14 pisteeseen, jäisi Järvenpää keskenäisten voittojen perusteella viimeiseksi. Epätodennäköiseksi tämän yhtälön toteutumisen tekee se, että Kaarinan pitäisi voittaa kummatkin jäljellä olevat ottelunsa. Toisaalta seitsemään voittoon saattavat yllä mainittujen lisäksi hyytyä myös Honka ja Jyväskylä. Siinä tapauksessa pitäisi laskea koko alakastin keskenäiset voitot ja sitä kautta määritellä lopulliset sijoitukset.

Tukistakaa, jos olen väärässä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.