Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No eipä tässä huonot hankkeet enää mihinkään tupakkiin riitä. Hyvä kun juomisiin edes.

Luinpa jälleen kerran tuota lehteä ja silmiin melkein pisti juttu, jossa vankilasta mummonsa häihin, eikun hautajaisiinhan se oli, tullut kaveri karkasi kahdelta vartijaltaan kuin pieru Saharaan.

No eihän siinä niin mitään ihmeellistä ole, mutta siinä, että paikallisen vankilan johtaja rauhoitteli kansaa siten, ettei se kaveri mikään vaarallinen ole. Mitä nyt istuu viiden vuoden ehdotonta törkeästä pahoinpitelystä ja tapon yrityksestä. Ei kai se sitten mikään vaarallinen voi olla, kun ei kerran ketään osaa hengettömäksi teloa?

Oli muuten hunajata vanhoille hörökorvilleni tutkimustieto, että 53-vuotiaat ihmiset ovat kaikkein järkevimpiä. Siis kun mitataan rahankäyttöä. Ikä nimittäin täsmää ja toisaalta olenhan tuon tiennytkin.

Yksi perustavaa laatua ongelma minulla kuitenkin on. Nimittäin se raha. Osaisihan tuota järkevästi käyttää, jos sitä olisi. Toisaalta joskus minulla kyllä oli sitä rahaakin, mutta kun silloin en vielä ollut niin järkevä.....

Eihän tuosta voi muuta päätellä, kuin että olen sinua muutamaa pykälää järkevämpi. Tosin luontainen pohjalainen vaatimattomuuteni estää enemmän itsekehun.
ps.. terv. Madridista. Tapakset olis maistunu varmaan vähemmän järkevillekin.. ;D

Kiitos kiitos!
Sinä pilli kun olet vartaloltasi ja mieleltäsikin sellainen matadori, niin kävitkö katsomassa härkätaistelua? Tai siis sitä, kun härkää kidutetaan härnäämällä ja pistelemällä sitä kaikennäköisillä keihäillä ja miekoilla. Suomessa saa tuomion eläinrääkkäyksestä, jos ei muista kerran päivässä härkää syöttää, mutta siellä Epsanjassa voi ihan laillisesti rääkätä viatonta luontokappaletta kaiken kansan hurratessa.

Ai saakeli, kun olen aina onnellinen, kun näen härän survovan jonkun näistä kiduttajistaan tantereeseen sarvillaan.

Osallistuin kuule vielä hurjempaan sessioon härjän kanssa. Ravintelissa. Otin ja söin.
Kun aikanaan kyseisten elikoitten kanssa jouduin sopimaan nk. pelisäännöistä. Härjät syökööt ruohon. Ja minä ne.
ps. Joulun tienoissa aloittamani dieetti sen kun paranoo. Toissapäivänä juhlallinen tilaisuus: digitaali tasalukemissa: 100,00. Lähtöpaino 92,02. No, mie tästä lähenki liikunnallisten harrastusten pariin tukevan aamupalan jälkeen, (kermainen lohikeitto, Reittisen rieska 4 kpl, levite, vesi, kahvi) kattelemaan onko pojat saanu kentän haravoitua...

kibi

Hyvä Pilli! Hattua nostaisin, jos olisi kädet. Tuossa on oikeaa asennetta. Kerrohan miten dieetti edistyy, seuraamme mielenkiinnolla. Kermainen lohikeitto aamupalaksi kuulostaa houkuttelevalta. Nam.
Hengessä mukana, pysy tiukkana.

Hyvät on aamupalat pillillä. Meikäläinen sai tyytyä vain kahteen sinihomejuustopatonkiin. Tungin tosin sinne väliin Polar-juustoa ( 15 )ja Huom! kevyttä kinkkumakkaraa. Kilon savulohen söin kahvin ja patonkien päälle jälkiruuaksi.

Mulla menee dieetti paremmin, Lähtöpaino 91,77 ja nyt vasta 97,11.

Pakko valistaa tästäkin päivästä, on tää nii ihanaa. ;D
Aamulla hyppäsin autoon ja pyyhälsin lähes tyhjin vattoin lapsenlapsen synttäreille Helssinkiin. No siellä tietysti tarjolla sen kymmentä sorttia, käärmetorttua sun muuta tilpehööriä!
Ja eilenhän se vallan yllätyksen pukkasi, min armastuksein! Hää oli palokunnan nuorisojaoston (k.i. 62v) kaa Lemillä Kippurasarvessa Särällä. Ja mulle vaakkumissa semmonen about kilon köntti kyseistä herkkua tuliaista! Jahka tässä vähän maha lasehtii, meinaan silpasta sitä siivun huikopalaksi. Aamusella se vasta punnitaan...
No voi sun yhren kerran, etten paremmin sanos, sanos Heikki ja Kaija takavuosien suosikkisarjassa. Kyl sun nyt on varmaan hirviän vaikiaa panna paremmaksi?

kibi

Kyl sin armastukseis tietää, mitä mies tarvitsee, että tarkenis. Toiset vaan kaivaa korvista sinihometta ja katselee peilistä kinkkumakkaraa (vrt.Joe). Mutta, että oikein Lemin särää, huh huh.
Täällä vain purraan aamupalaksi kädettömistä käsistä kynsiä.

Tärkeitä herroja nuo kansanedustajat ja tärkeitä päätöksiä ne joutuvat miettimään ja päättämään. Niin kuin nuo viinapullojen tekstit sun muut kansakunnallemme merkittävät asiat.

Mutta on minulla kyllä omakin etikettiratkaisu. Viinan nimi pienellä ja isolla kuva pääkallosta ja sen alla luut ristissä. Varmaa on, että alkkomahoolin kulutus tulee vähenemään Suomessa ratikaalisesti.

Joo!
Ja nyt seuraa seuraava ehtotus: Ne juomattomat kuluttamattomat viinakset lähetetään Joelle. Ainakin etikettömät. Poste restante.
Tulisko ruuhkaks asti?

Eipä ole kukaan ( pillikään ) mitään Vappuviinoja lähetellyt. Omia on joutunut naukkailemaan.

Onneksi muuten löysin pukuhuoneen hyllyltä joskus hyllyttämäni melkein täyden punkkulaatikon.

Luin tuossa jälleen kerran lehteä ja silmiin pisti otsikko: Kuopion poliisi kaipaa liettualaisia murtomiehiä.

Vähissä on murrot ja kotimaiset kriminaalit näköjään Kuopiossa? Sentään hyvä, että ainakin meillä päin löytyy sitä porukkaa ihan omasta takaa.

Hauskaa Vappua silti kaikille!

Hauskaa Valpuria vaan täältäkin, mutta lue äkkiä tämä viesti, sillä jotenkin on Maxwel Smarttimainen olo, kun viestit alkaa kadota jonnekin mustaan aukkoon.

Eikö Waalporgia vaan teitillekin, toivon ma!
Nautimma tuossa illan viihteeksi irkkuwhiskeyllä, elävällä sokerilla, ynnä tyrnillä marineerattuja päärynöita hanhenmaksa toastien kaa. Tarkoitus on lähteä hukkaamaan sellaisia pieniä röpyläisiä palloja ylihuomenissa tuonne lahden taa. Kattotaan ny paljonko menee pakkaselle. Että niistä tuliaistuomisista sitte miinustetaan...

Ai sie pilli oot vielä hengissä? Mie jo luulin, jotta on kaitselmus korjannut kulkijan.

Ja ota niitä palloja mukaan taskut täyteen. Tipautat sitten sieltä salaovelasti lähelle reikää, kun oikea morkula on hävinnyt maisemiin.

Niin että Vappua ja menestystä huijausyrityksiin!

Kerran olin hukata tosissaan! Ekan lyönnin jälkeen etittiin niin maar prkleesti. Löytyhän se lopulta. Reiästä ;D
Meni viikko. Juhliessa.

Joo siitä reikälyönnistähän puhuttiin aikoinaan paljonkin ympäri maailmaa. Moniko muu lienee saanut pallon osumaan kottaraispöntön aukosta sisään

Joko muuten on keksitty sellaiset pallot, joissa on satellittipaikantimet. Jos tulee markkinoille, niin suosittelen Viipurinrinkeleiden ohessa ostaa sellaisia.

Muokkaan viestiä: Tää topikki on kpcomin kuumin keskustelu tällä hetkellä. Miksi muuten kuumin?

No eiköhän ne kaikki nuoret koministit ole siellä Valpuria kutittelemassa. Täällä on vain tämä pappojen iltapiiri horisemassa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.