Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Tulin tänne evakkkoon ;D
Yläkerrasta .
Kirstaan menen kun ei Haadeskaa enää ole tääl
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Toki olen, silloin sun tällöin, illoin ja muutoin. Ja vittu mulla palaa käämit tän perkeleen näpyttelylaitteen jatkuvaan omatoimiseen tekstin muuttamiseen saatana.

Peace.
 
Viestejä
1 742
Vs: JOEN SUU

Aika lähelle wimi osui arvauksessaan allekirjoittaneen päivän suunnitelmista. Osuuskaupparock olisi ollut tänään Joensuussa, mutta liput oli sen verran hintavia että menin lopulta sitten lopulta puolitoista vuotiaan kummipoikani kanssa illaksi leikkimään pikkuautoilla. Mukavaa oli. Lomarahat juon, tarkoitin siis tuhlaan, vasta juhannuksena.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Katohan, töllössä menee vanhempi Samppa L. jacksonin filkka, jota en oo nähnytkään. Muistaakseni. Jospa väijyisin.
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Piitääkö laittaa kesäiltana tvpäälle . Wallanterin osaan ulkoo. Nelonen saTeema vanha tumma mies joka leffas. nelonen outoo .

Teema on hyvä-
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sanoit eilen ehtoolla meneväni Kirstaan ja koska Joe oli nukkumassa eikä täällä oo Kirstaa, niin väijyin töllöä. Ei tosin ollut kummoinen leffa, mutta mistäpä sitä etukäteen tiesi.
 
Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

Päivitystä:

Viis tuntii taas metässä ja sitten lämmitin saunan kahdelta iltapäivällä. Sitten käytiin Noljakassa pojanpoikaa katsomassa ja nyt huilataan. Kävin siinä välissä kyllä saunassakin, kun eukko nukkui yötä varten.

Eukko lähtee yövuoroon ja saan taas rauhassa olla koko yön. No onhan ne kissat sentään tukena ja turvana.

Neljä päivää töitä ja sitten kaksi viikkoa lomaa. Ja olen sen loman kyllä ansainnut ja tarpeessakin.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No niin vesselit, se on huomenna loma se joka ovelle kolkuttaa. Pääseepä jo aamulla duunailemaan juttuja kondikseen kotosalla. Ei käy mielensä pahoittaminen mielessä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Muista pipo ja lapaset. Ja hyvää Jussia jo tässä vaiheessa, mökillä se täälläkin vietetään.
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Puolit päivin hilpasin töistä kotiin . Tierä viittikö lähtee saareen .

No ei ole itikoita . Eikä sitä tynnyrisaunaa ole viellä edes tullu .

No ei laskuuka ole näkyny . Rosvopaistii ajattelin laittaa ja vähän savustaa.

Eukko saa käydä kaupas minä en sinne ruuhkaan mene . No voin minä toril käydä .
 
Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

Täällä ollaan. Elämässä mukana. Vielä.

Loma alko. Eukko vei kaupungille syömään, kun lupasin maksaa. Yksi tuttavaperhe otettiin mukkaan Marjalasta. Marttiinassa syötiin ja glooriassa juotiin parit airiskoffieet.

Nyt ollaan jo kotona ja näppäinmien kimpussa......

Ei oo helle, mutta siedettävää....

Katsotaanko jalista? Perkele, jos ei enklantti voita yhtä urukuaita....Kuka on se Ruuni?
 
Viestejä
16 284
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Kuka on se Ruuni?

Onko se se Miki Ruuni? Pieni mies, mutta vekkuli näyttelijä. EDIT: Siis oli. Rest in peace.


Huomenna sitten kannustetaan fransmanneja! Allez les Bleus (lausunta: Allee le Blöö)!
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Ettekai te Oikeesti kato potkupalloo . Pipo piti laittaa päähän kun turkarin hain laatikolta . Nyt laitan saunan päälle . Ja on niitä vihtoja ny .
 
Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

Vai saunan pistät päälle. Minä pistin aamulla päälle pitkät kalsarit ja lämpimän pusakan. Oli mulla päällyshousut ja kengätkin ja Tojota-lippis.

Koko aamun olen pinonnut puita ja yhden kärrillisen kävin metsästäkin hakemassa. Eukko kyllä ajoi.....

Pari loivennusta otin ja juuri söin. Sitten päiväunille ja iltaa odottelemaan ja vieraita. Sitä ennen pitäisi vielä trimmeröidä hiukka.

Kaikille toivotan Juhannusta! Olipa se millainen tahansa.
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Kai sul on huksuruohon leikuri . Ostin romutorilt 40 .Sil mää raivaan tontii sentti kerralla . ei tunnu kivet ja vesakot .

Kai sun vieraat Joe on omavaraisii . Tuovat omat juotavat .

Olis pitäny mennä saareen kun ny paistaa aurinngo . ;D ;D

Naapuri tulee kohta kossun kanssa . Elkää sit hukkua veteen eikä netistä -


Tulee netti-krapula 8]
 
Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

Vieraat lähti juuri. Ei viititty mennä kukaan huppeliin.

Hyvin syotiin ja rillimestarina häärin minä.

Kannattaakin siis aina ryypätä hyvät kännit edellisenä iltana, niin kestää seuraavana iltana vaikka mitä. Siis koskee vain meitä, jotka eivät ota ihan joka päivä....

Akkoja vastaan kisattiin tikanheitossa ja betanquessa. Tasapeli tuli, vaikka pelattiin kaksikin kertaa.

Näillä taas mennään.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Nonni, mökillä lojui kaikenlaista ja siitä sitten tekemisen puutteessa filmivanerista ja kakkosnelosesta piti rillaamisen plus saunanlämmityksen ohessa kyhäillä semmoinen teline, johon laitettiin semmoinen rengas ja siihen köydentapaisista sukaksi kutsuttu jatke. Mutta saiko tästä täällä puhua, enpä tiijä.

Sai tai ei, niin rengas oli ihan oikea sukkineen, niitä ei sentään ihan hitsailemaan tai kutomaan tarvinnut ruveta. Löytyisiköhän jostakin komerosta vielä maalia? Tai saattaahan sitä seuraavaksi keksiä muutakin.

Olkaa ihmisiksi missä olettekin, älkääkä vajotko pinnan alle, cheers!
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Voiko no voi kysyy missä päin suomee HD mökki on ? Veikkaan saimaa tai savo . Tai inkoo .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös