Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

Vai niin ja silleen.

Mutta nyt todella tärkeä tiedotus, jos joku ei vielä ole nähnyt meedioissa.

Nimittäin Maria KusiNiina-RikhardinPojasta on tullut jälleen pelkkä Maria KusiNiina. Hieno homma, silla eihän kukaan Maria voi olla mikään poika......paitsi se Argentiinalainen futtooja, Enkeli Maaria, joka teki eilen ratkaisevan maalinkin....

Mutta mitäs sitä nyt tehdään tänä iltana, kun ei tule jalista telkusta? Entä sitten, kun kisat loppuu kokonaan?

Pakko kai alkaa lukemaan jälleen todenteolla. Kävin eilen kirjastosta varoilta uuden kirjankin: Mossadin tärkeimmät operaatiot.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Marian nimipäivänä juttua Mariasta. Uusi aluevaltaus(ko)? Huomenna Arvosta asiaa kenties, ja seuraavaksi horroskooppeja?
 
Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

Niinhän ne naiset laulaa, että " Arvon mekin ansaitsemme Suomen maassa suuressa....."

Milloinkas Suomesta on tullut suuri?

Eikä ne Arvot mitenkään kaikille naisille riitä. Ellei sitten Yksi arvo vaikka tuhannelle.....No kunto siinä on koetuksella varmaan?

Horroskopissahan tässä on oltu jo pari viikkoa. Ensi viikolla sitten virotaan.
 
Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

Just ehdin metästä rankkasadetta karkuun. Vettä tulee laik käts änt dooks. Ukkonenkin paukkaa. Pittää ilmeisesti sammutella nämä vekottimet, hilavinguttimet ja rilavitsat ja ottaa töspelit irti seinästä. Siis pistorasioista tarkemmin sanottuna.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Vai semmottiis. Eiköhän ne säät parane sielläpäin maanantaista lähtien, etkös silloin mene takaisin töihin? Niin ne kaikki ainakin sanoo omasta vaikutuksestaan säätiloihin, jotta totta kai kun mä oon lomalla, niin blaa blaa... Ja heti kun meen töihin, niin alkaa blaa blaa.

Saapa nähdä mimmoinen vaikutus teikäläisen olemisella siis on säihin siellä. Toki joku Juha Fööri tai Poudan Pekka tähän heittäisi tilastollisia todennäköisyyksiä ja sään tarkastelua pitkällä tähtäimellä, vai miten noi nyt meneekään ja täten selittävät niin paisteen kuin sateenkin luonnolliseksi olotilaksi.
 
Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

Tiedä noista tilastollisista todennäköisyyksistä, mutta niinhän se tavallisesti menee, että lomalla on aina huonommat ilmat kuin töissä. Siltä se ainakin tuntuu.

No onneksi ukkonen hieman hellitti vaikka välillä hieman kauempana jyristeleekin. Vaan rankkasade jäi. Välillä tuli rakeitakin. Ja pimmeeks kyllä veti. Ilman siis myös. Ihan on kuin syyskuussa.

No hyviä puolia sitten. Aina voi lukea, jos joutuu ilman tiekkaria olemaan ja sisätiloissa. Ja vaikka sähkötkin menisivät, niin onhan kynttilät, petromaksit, tillikat, akkuporakoneen valot ja tulitikut. Jos kaikki muut pettää, niin tulitikut ei. Aina voi mennä rillimökkiin ja tehdä tulet, jonka valossa voi lukea. Lukeminenhan kannattaa aina.....

Sateentekijä-JOE
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Kyl se loman voi pitää syksyllä . Silloin on aina hyvät kelit .

Vähän ketuttaa . Ei ole vieläkään tullu se sauna .
Terassii olen kyhäny Itse sen jatkoksi . Ja firman takapihalla oli orpo
kastor peltitakka . Ajattelin sen pultata siihen kulmaan .

Sahal on aina kiva kaydä hakemas kuorman . Niin hirveesti
en puu hommista tiedä . Ja mitoist .
Itse tajuun milleissä tuollahan puhutaan tuumista ;D
 
Viestejä
1 742
Vs: JOEN SUU

Se on totta. Huomisesta kello 15.45:stä alkaa kaksi viikkoa hellettä! Nimittäin alkaa minun kesäloma ja olen rukoillut oikeita jumalia. Nimittäin niitä Airpallin ja Hektoorin peräänkuuluttamia koripallojumalia.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

All righty then, jos Ron Kunkku tuo huomisesta hyvät ilmat kun mekin aletaan mökkeilemään, en laita pahakseni. Näin tapahtuessa saat wimiltä fisun joskus jos hyvin natsaa. Etukäteiskumarrus; Ugh olen näpytellyt.

Ja mitä tohon syksylomailuun, niin totta tuokin. Mutta nyt mennään näillä eespäin. Ja kappas, näpytystä tulikin lisää. Ugh uudelleen.
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Nyt ketuttaa todella paljon . Terassi ja laituri on valmiina .
Oluet jääkaapis . Vasta tehty . Joku vaan puuttuu . :'(

Toukokuus tilasin jo . Ei vieläkään saunaa .
 
Viestejä
19 565
Vs: JOEN SUU

No onhan sulla eukko. Hiplaa sitä....

Viimonen lomapäivä vettä tulee. Pakko kuitenkin juhlia sitäkin muutamalla oluella. Sandelssii.

Pistin juuri rillimökin tulille ja odotan eukkoa töistä ja nuorta paria pojan kanssa rilliruokia syömään.

Ostin vielä äsken Lihajalosteelta possun- ja kanavartaita. Entisiä oli vielä Choritsii, nakkeja hirviryynäreitä.

Lähen tästä rillaamaan.
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Auringo paistaa . Mun kennot tykkää . Pilviseselläkin tuli kuumaa vettä .

Terassi on melkein valmis . :DMelkein y mitä on annettu .
htä hieno kuin Nikulan
rakentama . Jos ulkopaikakuntalaiset ei tiedä

Kuin hieno kirstan terassi on ;) meidN

No näillä mennään
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Ei siitä kukaaan saanu tolkuu .
2
Mut Joe katso noita lukukertoja 2 sataa
tuhatta on luettu . Sun osioo . Moni ei pysty.

Mitä viimeinen lomapäivä . Oletko rakentanu jo sen savustunpöntön.
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Oli loma tai ei nauttikaa elämästä . Pauli Hanhivaara
laula muutkit mokaa .

Toi on aina aamuisin peltoris .
;D ;D ;D ;D. Tää on elämää nautitaan .
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Kai haades sentään verkot oot laittanu järveen .
Oletko tutustunu paikalisiin . Onko siellä kyläkauppaa enään .
Missä kylän ukot istuu myymäläauton vieres . Vanhan poistettu
CMissä väiski tarjos hyvää t-pihvii . Ja Reinikainen
oli Vilenin baaris .
Markan pajatsot mistä sai . oliko se 5 keskeltä .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kirkonkylälle on matkaa autolla puolisen tuntia, eikä sielläkään oikein mitään kyläkauppaa oo ollut vuosikymmeniin. Normaalit Siwa ja Tarmo Lähimarketti, tai mikä se yhden K:n versio nyt onkaan. Ja tietty kirkon etiäinen sekä hautuumaa.

ABC tappoi tonkin nurkan. Semmoinen Esson baarin tapainen oli Nesteellä, joka on lopetettu tänä vuonna. Mökkinaapureita ei voi sanoa paikallisiksi, eikä itse Heinolan keskustassa tuu pyörittyä muuta, kuin ruokakaupoissa.

Ja oli täällä aikoinaan semmoinen Baari Piristekin, kolme vuotta sitten edesmenneen Appiukon suosikkeja. Siellä tuo tapasi käydä tosiaan pajatsoa lyömässä ja kupillisella, mutta Piristekin on jo kuopattu.

Kauppa-autossa käytiin ja siellä näkyi kaikenlaisia eläväisiä, mutta; yllätys yllätys; eipä liiku enää sekään.
 
Viestejä
5 362
Vs: JOEN SUU

Pitäis saada takaisin . Mut ullakolt
Tuli vastaan .Pontus keltainen katkero .
Mut niitä on paljon ja ne pennin kolikkoja täynä . Mikä idea vanhoil patuil tässä oli
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Markka-aikana oli yleistä tommoinen pennien sullominen pulloon, vähän kuin viiden sentin kolikoiden nykyään. Niitä tuli joka kauppareissulla yhdestä kolmeen ja lompsan kolikkotasku täyttyi. Moni ei viitsinyt niillä maksaa ostoksen osaakaan, se oli nolon sorttista häpeninkiä. Niinpä ne laitettiin pulloon.

Yksi tuli täyteen, muttei sitä vietykään pankkiin, vaan aloitettiin seuraava. Niistä tuli koriste-esineitä monille. Ja miksei sitten viety pankkiin? No sekin oli noloa, ei haluttu näyttää nousevassa Suomessa, että säästettiin pennejä; "roskarahaa". Ulkoinen status oli tärkeä.

Sosiologi -Haades
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No jo on, aurinko paistaa tänäänkin ja lämpö nousee. Mitäs tämä meinaa? "En halua valittaa, mutta..." Ja en valitakaan :)!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös