Vs: JOEN SUU
Ehämmie nyt enää riehu.
Rillattu on ja syötykin. Enää en osta niitä Pekonirillimakkaroita. Ei oo pahoja, mutta mausteet puuttuu. Minä kun tykkään aina niin tulisista makkaroista kuin tulisista naisistakin. Naisista ainakin tykkäsin nelkytvuotta sitten tulisemmin....Nyt on jo rauhoituttu silleen, ettei naiset ole mielessä ihan joka tuntikaan.....tai no.
Mulla on kyllä paremmin koulutettu eukko kuin Vekellä. Ei kyllä tuo mitään, jos napsuttelee. Mutta jos oikein kauniisti pyytää, että " Rakkaani, voisitko tuoda yhden oluen, kun mulla on tämä rillaus ", niin yleensä onnistuu, jos sillä ei muita kiireitä ole, kuten kirjan lukemista aurinkotuolissa, Niin kuin tänäänkin....ite hain....
Kaheksas menossa ja tuskin on pitänyt helpotuksessa käydä. Toista se on pakkaskelillä.
Tarkkaan pittää laskee, että pystyy huomenna puolilta päivin ajamaan. Heleposti vielä pari kolome, kun lopettaa aikanaan. Minä lasken aina yhden oluen per puolitoista tuntii ja kertaakaan ei ole laskelmat pieleen menneet, vaikka puhallettu joskus hiukka epävarmana on joutunutkin. Niin ja sen laskemisen voi aloittaa siitä ensimmäisen ottamisesta, eikä, niin kuin jeparit väittävät, että viimeisestä. Silloinhan ei saisi ajaa pariin päivään....
Ei kylymä.