Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ei sul tule mitään rauhallista takka iltaa kirjan ja sen malibon . kanssa

Sillä Me pidetää sun osio kuumana . Kuhan ei netit pätki .

Ei se nenä hirveen kipee ollu . Eilen kaatus se toine ei Moore . Kaatus suoraan nenilleen kun törkättii.
Hymyilli
Kirstas kysyin miten nenä . ;DHymyilli sattui se oikeesti -

Mittään en oo ottanu. No Kettu-karkkeja ja vettä.....

Mites ne rimssut? Pilasitko?

Kaveri soitteli ja yritti houkutella paikalliseen, mutta minä en sortunut sinne pahuuden pesään lähtemään. Kirjaa tässä oikeasti olen lukemassa. Taistelutoverit. Ainakin kolmas kerta jo taitaa olla.....mutta dementikolle siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Olipa taas kerrassaan kelvollinen päivä, ei voi pahoittaa mieltänsä. Ja mikäs tässä ehtoossakaan mättäisi sen puoleen. Kuinkas siellä muualla?

Hyvä päivä oli, jos ottaa pois polvikivut, kolotukset ja muut kivistykset.

Vaan näillä mennään.

Ja hyvähän tuo on ollut iltakin. Kirjan parissa ja välillä käyn tässä naputtelemassa tyhjänpäiväistä soopaa. Ja vieläpä vastailen mielikuvitusolennoillekin, kuten Haades......

Mutta ei tässä auta mieltään pahoittaa, vaikka joskus syytä olisikin.

Eukko tuli juuri töistä, joten nyt pittää mennä pusu antamaan. Oho. Tulikin itse antamaan minulle.

Totta kai vastailet. Sulla on sitä mielikuvitusta ja hyvät tavat, hyvästä mausta puhumattakaan. Siitä Herrasmies tunnetaan. Ja tuo mainittu maku ei siis liity kuitenkaan mielikuvituksen tuotoksiin, Haadekseen ja mun sukulaisiin, vaan muihin juttuihin.

Hotelli hoid....eikun tiskit hoidettu ja karjalanpaisti laitettu muhimaan uuniin. Eukko aamuvuorossa ja jälkikasvu iltapäivällä syömään. Kyllä tässä saa taas raataa, mutta mitäpä tuosta.

Voi kuitenkin olla, että 10-20 vuoden kuluttua ( jos elän ), niin minua hoidetaan ja hyvinvoinnistani huolehditaan. Vai pistävätkö mieluummin johonkin hoivakotiin....eivätkä edes yhteenkään nimeltä mainitsemattomaan matsiinkaan työnnä rullatuolissa.

Sitä peläten

Wimistä en tiijjä, mutta mulla on hyvät fiilikset. Just olin rillimökissä nyyttejä rillamassa ja sainpa Lihajalosteelta hirvinkkejkin.

Nuorin jeppe on vaimokkeensa ja pojanpojan kanssa kylässä ja kohta menen jatkamaan rillaushommia.

Pysykää kanavalla. Ei kanavassa.....

Sulla on toki hyvät fiilikset, se tiijetään. Yksi wimiin liittyvä porukka kävi eilen retkellä Lappeenrannassa ja mietiskelin, josko Maestro meni Kirstaan jo eilen vai vasta tänään iltapäivällä?

Fiilistellään :)!

Wimpula saanut kuulemma vamman. Jokin sidevamma vasemmassa polvessa. Voi olla kyllä ylempänäkin?

Ei pitäisi riehua ja riekkua enää noilla kymmenillä kuin balettitanssija tai metso soitimella. Vaan minkäs sitä luonteelleen mahtaa ja luulolleen, että on vielä parikymppinen......

Jaa että siteestä loukkaantui? Tekevälle sattuu monienkin tavoin ja tuntuukin kaiketi siihen päälle. Mutta jos on semmoinen alaraajavamma näin muotitermein ilmaistuna, niin haittaako se kirjoittelua? Siis haittaaks se? Oikeesti?

Sitähän sä kysyit? Siis mä kysyin. Äh, ei jatkoon.

Tämä kirjoitus.

Pöh.

Itse koin jälleen suuren nöyryytyksen keilailussa kun 16 -v maajoukkuekeilailijan kanssa parina keilasin. Tai oikeasti ihastelin miten jotkut on vain niin taitavia. Keilailussa on kyllä hienoa, että maajoukkuekeilailijat pelaa tavan tunareiden kanssa ja kaikki tsemppaa toisiaan.

Olen kyllä voittanutkin joskus saman kaverin ja muitakin maajoukkuekeilaajia, joita Joensuussa piisaa. Näitä on hyvä muistella sitten vanhana. Niin siis huonoilla keilaajilla on se tasoitus.

Kalamarkkinat on nyt Joensuussa. Kun mulla on se "kala-allergia" en mene sinne. Mullahan on muitakin " allergioita". Maksa, munuainen ja muut sisäelimet, löysä pizzanpohja, korkeat paikat, pinaattikeittoallergia ja kaikki marjat ja sienet. On tämä elämä vaikeaa

Ihan tuli yksi asiakin mieleen eli polkupyörien valot ja kypärä. Kun ajan pyörällä yli puolet vuodesta niin kannatan sitä että kypärä pitää olla sakon peruste ja samoin valot. Nythän poliisi katsoo sitä läpi. Heijastimen puutteesta myös ravakka sakko. Suomen kansa on sellaista, että jos ei pakoteta, niin ei toimi sääntöjen mukaan.

veikko1 sanoi:
Itse koin jälleen suuren nöyryytyksen keilailussa kun 16 -v maajoukkuekeilailijan kanssa parina keilasin. Tai oikeasti ihastelin miten jotkut on vain niin taitavia. Keilailussa on kyllä hienoa, että maajoukkuekeilailijat pelaa tavan tunareiden kanssa ja kaikki tsemppaa toisiaan.

Olen kyllä voittanutkin joskus saman kaverin ja muitakin maajoukkuekeilaajia, joita Joensuussa piisaa. Näitä on hyvä muistella sitten vanhana. Niin siis huonoilla keilaajilla on se tasoitus.

Kärsiikö sitä kysellä, mikä on Veken yhden sarjan enkka? Allekirjoittaneella 212...

Minäkin olen kokeillut keilaamista.

Kerran jopa onnistuin pitämään pallon radallakin. Kourussahan ne muuten kulkivat.....

Mutta mulla ei ollutkaan niitä sellaisia oikeita keilailukenkiä.

On muuten huvittavaa, että joka lajilla pitää olla omat kenkänsä ja asusteetkin. Ennen vanhaan ei ollut kuin yhdet sisäpelitossut, jos niitäkään. Itsekin aloitin kunniakkaan lentopallourani pelaamalla paljain jaloin.

Ulkona pelailtiin ja urheiltiin niissä kengissä, mitä oli isommilta sisaruksilta jäänyt pieniksi. Sama se oli vaatteiden kanssa.

Tämä nykymeno suosii kenkien ja vaatteiden valmistajia. Ja pitäähän sitä kavereille näyttää, että mitä harrastaa ja mihin kaikkeen on varaa.

Entäs ne pingviinitanssikenkien pitäjät sitten. Valtaavat tanssilattiat kokonaan ja ollaan niin eteviä pyöriskelijöitä, että .......

Jäin tässä pohtimaan ja pitää kysyä. Kun sisaruksista puhutaan se yleensä merkitsee molempia sukupuolia. Jos tulkinta on oikea tässäkin, niin käytitkö isosystärin mekkoja tai hameita?

Ja kuten aloitin, niin jäin siis pohtimaan ja pitää kysyä. Vaikka nyt en ole saletti toimiiko sanonta "ei kysyvä tieltä eksy" miten hyvin tässä yhteydessä.

Sivaltavaa sanan säilää odotellessa.

Jaa että sellaista pohdintaa. Arvasinkin, että Haadesi puuttuu tuohon. Oikeastaan juuri sen takia noin kirjoitinkin.

No. Olihan mulla silloin pienenä yksi isoveli ja yksi isosisko. Isoveljeltä jäi kaikki kengät ja vaatteet minulle. Ja tietenkin hokkarit ja muutkin urheiluvälineet. Niin ja mopokin..... sillä tuli lähinnä urheiltua vain hengellään.

Systeriltä jäi lähinnä sellaista kamaa, mitä silloin viiskytluvun lopussa ja kuuskytluvun alussa ei juurikaan erotettu, että onko poikien vai tyttöjen.

Esimerkinä nyt mainittakoon vaikkapa huopatossut. Silloin ei ollut kuin harmaita ja mustia ja ilmeisesti molemmille sukupuolille tarkoitettu. Ainakin meillä. Taisi niitä joitakin toppatakkejakin siskolta siirtyä minulle. Itse aina ihmettelin, että miksi niitä nappirivejä on välillä molemmilla puolilla.....Vetskariahan ei vielä silloin oltu keksitty.....

Hametta tai mekkoa en muistaakseni vielä siihen aikaan käyttänyt.....

Joten ei tässä mitään sanan säilää tarvitse heiluttaa. Köyhyys vaan oli se ainainen seuralainen pienenä, mutta onneksi siihen on tottunut. Kun nimittäin siitä ei ole vieläkään päässyt irti.

Haades sanoi:
Sulla on toki hyvät fiilikset, se tiijetään. Yksi wimiin liittyvä porukka kävi eilen retkellä Lappeenrannassa ja mietiskelin, josko Maestro meni Kirstaan jo eilen vai vasta tänään iltapäivällä?

Fiilistellään :)!

Silloin on taotava kun kun rauta on kuuma . ;DEukko lähti eilen ruottinlaivalle .
Olin vähän saunomas ;)

Illal tulee . Piti oikein guuklata mis on järvenpää.

En kyl keilaa . Tai kerran oli hohto -keilauksessa .
Haades pohti siskoja . Aina isosisko pikkuveljen voittaa .

Entä toi Annelin tapaus ? Miksei voi tuomita .

Kuin veikkolla on kala - sauna -viina allergia ?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.