Perjantaita kaikille! Kuten tavallisestikin, niin minulla on ollut normaali eläkeläispäivä ja siten siis kiireitä.
Aamupäivällä kävin kaupassa hankkimassa tarvikkeita tulevaisuuden turvaksi. Siis ruokaostoksilla. Sitten soitti kaveri ja pyysi joululounaalle paikalliseen leipomon kahvilaan, Nimeä en kerro. En kaverin enkä kahvilan.....
Eipä tuota olisi muuten tullut lähdettyä, mutta kun kaveri tarjosi. Olin kai joskus tehnyt jonkun palveluksen ilmaiseksi, kuten tapoihini kuuluu?
No sitten tein täytettyjä paprikoita uunissa pellillisen. Juuri otin pois. Ne ja kolmannen oluen. Täytteeksi paprikoihin laitoin jauhelihaa maustettuna sipulilla, valkosipulilla, eri mausteilla ja chilitomaattimurskalla. En ole vielä uskaltanut maistaa, mutta tuoksu on ainakin mojovan hyvä.
Nuukkerri oon samalla katsellut. Nytkin sanoi kytkin.
Näin meillä. Ei siis hullummin, kun lääkkeenikin olen muistanut ottaa.....huuhtelen ne aina alas oluella, kuten opetettu on.
Ps. Toki siivosinkin välillä ja katselin Maisa Kämäräisen ammuntaa. Joten on tässä valppaana oltu koko päivä. Eukko siis töissä. Ilahtuu varmasti suunnattomasti, kun tulee ja näkee siistin kodin ja tyhjät hylsyt.....