Terve ja töttöröö, palstaveljet, ja ihanat naiset, jotka tätä lukee
Olin lukevinani, että minua on kaivattu, AN oikein kaivanut piisejäkin mulle, ae ettien että!
No paljastan sen verran, että luurannu olen, oli jumakauta semmonen työputki tuossa aiemmin, ettei oo ees inhimillistä (kun johti siihen, ettei geeteekään maistunut

) , mutta nyt oon töräyttänä itteni jo lomalle viikko sitten, ja ihan suosiolla pakenin suomenmaalta muualle ekan viikon ajaksi, ja pistin kaiken mahollisen sometuksen ja kaiken muunkin mahollisen kiinni niin jotta heilahti, toki mielessäni oli koko ajan, miten kb.com ja tämä palsta voi, saati pallonpomputtelijat
Toki, nyt kun täräytin maamme kamaralle takaisin, pidän siitä huolimatta kaiken, jopa verhot kiinni koko ajan. Ulkona pyörähän vaan pitsan haussa, mökillä savotassa, ja muutennii siellä luonnon Helmassa, ehkä suatan jopa jottain palloilua katella , mutta vaan katella
Ajattelin lomaparrankin kasvattaa, niin meikäläistä ei tunnista kukkaan ennää ikinä, ei etes sillon, kun työmualle palluu joskus koettaa, ne ei nekkää etes tunnista mua, vuan kahtoot, jotta kuka juntti tuo on, toki sinne on aikaa, mutta hyvä, kerkivvää parta ja kaikki muuttii Karvat kasvaa niin paljon, ettei tuu yhtää mittää

Toki, olen lukeneut hymystä ja me naisista, että karvaiset miehet on naisten mieleen,se kertoo maskuliinisuudesta ja kaikesta muustakin

Toki, minun kohalla, kiinnostan muutekin, mutta kun miten sitä sanotaan, pleipoi karvoilla, aina parempi

Ja toki me naisten juttuja kun lukkoo, niin se on taivaan tosi, miten asiat on todellisuudessa. Onneks mäni kesähelteet jo ohi, niin ei tarvii ilman paitoo olla, niin ei ihan jokkainen naikkonen kiänny perrään kahtommaan.. Ajattelin myös letin kasvattoo koko loman ajan, niin muuttuu luukki kunnolla. Itse ruskettavvoo en harrasta, mutta saunon kunnolla.. Ja kunnon kreikkailainen adonis- rusketus löytyy jo
Mutta mitä työ muut? Vimi juopottelloo ja uipi lammessa, mitä tekköö JOE, puhumattakkaa AN;stä? AN ainahi on aina pelissä mukana,mutta onko miten muuten männy kesä? Olutta tietysti männy jumalattomasti, mutta onko männy gt;tä, ja onko vaimo mitä mieltä ollu (kaikesta??).. Heeeiii, entä VEKE, onko keilapallokausi jo alakana? Tietysti liukuu keitaan ratoja pitkin ja ottaa ykkösrahat joka kerta.. jumakauta, siinä on rikas mies, sais tarjota meille kaiikkille kokonaisen illan
No mutta, la ilta, mitäs tännää? Siivottu on, sauna on myöhemmin tuloillaan, onko muuta? No pitsaa kai se pitäs pojilta käyä, pirauttuu Vinnylle, ja tottakai muutama lomajuoma löräyttää kurkusta alas
Toki, on tullu mehutettuukin jo viinimarjat, jotta kyllähän sitä vois sitähi... Torilla en oo kerennä käymään aikoihin, mutta varasin sen jo ens toukoukuulle.. Pittää se loman ainakana siellähi pyörähtöö, ja vietnamilaista joka toinen päivä käyä maistamassa, on muuten hyvvee.. ai että siihen vielä pikkusen makkeeta kastiketta piälle annokseen, niin avottien votta
Ikävähän teitä on ollunna, niin antaa nyt törräyttee tänne jottain oikein kunnolla, olen loppuloman silmä kovana täällä, pitäsköhän ruveta lomapäiväkirjaa ruveta pitämään tiäällä.. Ai niin, mitäs koris.com?
Ei muuta kun Jytkytellään, puksutellaan, Rillattaan, sihhautellaan ja niin päin pois..

Puksuti!
Omistan tämän teille kaikille