Koripallo.com

JOEN SUU

Taitaa olla kompa. Kokemusta on savusaunasta karjakeittiöiden saunoihin.
Sähkökiukaista antaa yhdet pehmeimmät löylyt mitä olen kokenut. Kiukaan alaosaan heittämällä saa kosteammat ja miedommat lämmöt. Kiukaan yläosasta sitten kipakammat korvalehtiä hivelevät ja sopivasti niitä kutittavat lämmöt. Yläosaan heitettynä vesi valuu kaltevaa pintaa alaosaan ja lämpö kohdistuu hyvin myös vartalon alaosiin. Kaksikymmentä vuotta tosiaan ollut käytössä ilman mitään ongelmia.
Takuulla on vuolukivet Juuasta kotoisin.

Semmoset saunat saunottaaa meitin lisäks pallonpomputtajiakin ;)

Ei muuta ku jytkytellään, ja wimille makkaraa kiukaalle ja lauteille jalat seinälle.

Mutta missä Joe? Veke nyt pilkkiii ja viskoo keilapalloa. Perhana ku ei voi enää johtoihin kompastella.

Mutta motomaatti paukkuu ja torilla tavataan, AN ja wimi, JOE, ei muuta ku kultastetsoni päähän ja urku auki, ei muuta ku.. J..

Ostin Helsingistä taidennäyttelystä sukat. Meduusa on sukassa ja jos joku katsoo Meduusaa silmiin voi menettää näön. Elän vaarallisesti.

Opin myös mistä tulee sanonta akilleen kantapää. On myös kreikkalaista tarustoa.

Nyt wimi hieman enempi tarkkuutta noihin kirjoituksiin. Nimittäin en ole mikään noita vaan ihan tavallinen Shamaani. Enkä ole tehnyt koskaan vuolukiveä. En ees yrittäny. Se on syntynyt metamorfoosissa aikojen saatossa... Mutta vuolukivestä olen kyllä tehnyt paljonkin veistoksia ja muita härpäkkeitä...

Kun heräsin, näin paljon lunta,
sehän ollutkaan ei unta.

En silti ole onneton,
koska perjantai jo on.

Siivoan, teen paljon ruokia,
erilaisii kasvisvuokia.

Tietenkin myös jauhelihaa,
sitä kohtaan ei oo vihaa.

Jauhelihat pastejoihin,
pihvit pannulle ja voihin.

Ehkä pari mallasjuomaa,
sitähän ei kukaan huomaa....

Näin mä vietän viikonloppuu,
rentoudun, kun ei oo hoppuu.

Kun heräsin, näin paljon lunta,
sehän ollutkaan ei unta.

En silti ole onneton,
koska perjantai jo on.

Siivoan, teen paljon ruokia,
erilaisii kasvisvuokia.

Tietenkin myös jauhelihaa,
sitä kohtaan ei oo vihaa.

Jauhelihat pastejoihin,
pihvit pannulle ja voihin.

Ehkä pari mallasjuomaa,
sitähän ei kukaan huomaa....

Näin mä vietän viikonloppuu,
rentoudun, kun ei oo hoppuu.
Perjantai, Perjantai, Perjantai, tää pv vielä duunia ja sitte viikon lomalle ja jytkyttämään! Viikonloppu, viikonloppu, viikonloppu...!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.