Koripallo.com

JOEN SUU

Se on semmonen juttu, että nyt pistään tämä palsta taas pölisemään! Nimittäin, on siitepölyä niin paljon ilmassa, että alakaa joka rööri olla tukossa. No, kaikkihan sen tietään, millä ne paikat avautuu.. Kun pikkusen kostuttaa..

No mutta sitten, mitäpä sitten muut? JOE vuolee puukkoja ja hauduttaa kunnon paistia kopassa? Veke kompuroi pesäpallopelissä johtoihin, ja AN nauttii perjantai- iltojen lisäksi lauantai illoista. Minä nautin ihan jokaisesta illallasta, oikeastaan ihan joka hetkestä. Siitä, kun aurinko paistaa, tai vaikka vettäkin satas.

Illalla pitää sunnuntaisauna täräyttää tulille, ja ennen sitä pitää täräyttää joman peliin jytkyttämään. Pitää bar kakkospesällä pyörähtää myös.. Sitten ens viikolla jysäytellään koripallopuolella. Ja huomenna jysäytellään sitten kunnolla puu- ja risusavotassa, ae ettien että, että se on kunnon hommaa. Fyysistä rasitusta, kunto kohenee.

Ei muuta kun puksutellaan, puksuti!

Enhän minä nykyisin jouda enää puukkoja tekemään, kun kaikki aika mennee kirveitä tehessä ja rillaamisessa. Oluenkin vaihdoin lonkeroon. Mikään ei oo niin kuin ennen...paitsi rillaaminen...
No nyt on JOE Asiaa, lonkero on paljon parempaa kun olut! Ja sitähin parempaa on se GT, right?

Pääasia, että rillataan, rillataan, saunotaan, saunotaan, ja katellaan leijonia ja huudetaan kurkku suorana " taivas varjele mitä sieltä tulee".. ;) Mitä muuten tulee tänä perjantaina ;) Tulee.. Iso J!

Mun mielestä jytky on niin vanha sanonta . Karpo sanois jos eläs . Turha selän takana huutaa . Tule esiin kuin mies. Viitaan tohon persujen ex johtajaan . Se sanonta on kuollut . Ainakin mun mielestä . Minä äänestin keväällä demareita . Ja mun vaimo oli ehdokas. Sai varasijan . Lampi on 14 astetta . Siellä on kiva käydä . Niin VEIKKO asun laitilassa . Puolet elämästä olen viettänyt uusikaupunki . Ikää 55 tai jotain .

Lebronin ”jytkytys” on toiminut niin kuin hän on sen alunperin ajatellut. Uskon, että nimimerkin takaa löytyy fiksumpi kaveri kuin jytkytyksen takaa arvaammekaan. Tai sitten se on vaan hänen mielikuvituksensa puutetta.
En usko.
Wimi on raikas tuulahdus ajasta jossa ei tarvinnut kätkeytyä/tekeytyä joksikin muuksi mitä on.
Joe’sta meillä on tämän ketjun pohjalta historia ja muistot. Toivottavasti joku/jotkut pitävät aikanaan ketjun aktiivisena. Pahoin pelkään että näin ei tule tapahtumaan.
Mieli ja tahto haluaisi korkeamman sykkeen hikiliikuntaa 5-6 krt viikossa mutta keho ei kestä kuin 2-3 krt.
Syksyllä täytän vasta 40. Näin ainakin tunnen.

Kuka sitten pitää huolen Perjantaista? En muista mistä alkoi mutta sen muistan että Kataja on aina v..uttanut korisjoukkueena. Penkin takana on alkoholisoituneen näköinen välihuutelija ”rebound”. Managerina itseään esille tuova turhake.

Mun mielestä jytky on niin vanha sanonta . Karpo sanois jos eläs . Turha selän takana huutaa . Tule esiin kuin mies. Viitaan tohon persujen ex johtajaan . Se sanonta on kuollut . Ainakin mun mielestä . Minä äänestin keväällä demareita . Ja mun vaimo oli ehdokas. Sai varasijan . Lampi on 14 astetta . Siellä on kiva käydä . Niin VEIKKO asun laitilassa . Puolet elämästä olen viettänyt uusikaupunki . Ikää 55 tai jotain .
Laitilassa on virvoitusjuomatehdas, josta tulee oikein hyviä tuotteita ;)

Lebronin ”jytkytys” on toiminut niin kuin hän on sen alunperin ajatellut. Uskon, että nimimerkin takaa löytyy fiksumpi kaveri kuin jytkytyksen takaa arvaammekaan. Tai sitten se on vaan hänen mielikuvituksensa puutetta.
En usko.
Wimi on raikas tuulahdus ajasta jossa ei tarvinnut kätkeytyä/tekeytyä joksikin muuksi mitä on.
Joe’sta meillä on tämän ketjun pohjalta historia ja muistot. Toivottavasti joku/jotkut pitävät aikanaan ketjun aktiivisena. Pahoin pelkään että näin ei tule tapahtumaan.
Mieli ja tahto haluaisi korkeamman sykkeen hikiliikuntaa 5-6 krt viikossa mutta keho ei kestä kuin 2-3 krt.
Syksyllä täytän vasta 40. Näin ainakin tunnen.
Olenkin paljon fiksumpi, kun kukaan arvaakaan ;) Ja ainakin paljon fiksumpi, miltä näytän, vaikka naiset juokseekin mun perässä oikein urakalla ;) Siinä sais valita oikein kunnolla, kenet ottas, jos huvittas ;) Mutta kun ei tarvii, kun löytyy jo omasta takaa sopivia muutama, vaikka ne vakituisia olekkaan, tai no on, mutta ei tietynlaisessa asiakulmassa.

Mutta sitten ite asiaan, kyllähän se on niin, että tänään on sunnuntai, ja perjantaista pidetään aina huolta. Wimi juo viiniä, JOE puksuttaa lonkku kädessä, ja sitten Perjantai, no perjantai on perjantai, ja AN sitten pyytelee vaimolta aina lupaa, mitä voi tehä ;)

Eipä muuta kun, jytkytellään, ja ootellaan kesää, ja varsinkin syksyä, jollon palloa taas pompotellaan ;)

Tänään leikattu nurmikkoa kun oli vapaapäivä . Oli eilekin mutta satoi vettä . No ennen se ei olisi haitanut. Mutta on mukaavuuden haluinen . Luin siis kirjaa . Minä olen hidas lukemaan . Kirjan saan ehkä viikossa . Tänään rantasauna päälle ja musiikki . Ehkä jotain grillaan . En tykkää kaasugrillistä . Enemmän puuta tai brikettejä . Joe ole näköjään tehnyt ison rivin kirveitä .

Ja ainakin paljon fiksumpi, miltä näytän, vaikka naiset juokseekin mun perässä oikein urakalla
Makkispekkisten myyjä ties, että ne olis thaikallisen hyvinvointi liikkeen maksujen perijöitä.
Tänään rantasauna päälle ja musiikki . Ehkä jotain grillaan . En tykkää kaasugrillistä . Enemmän puuta tai brikettejä .
Rantasauna ”päälle”, tuskin kuitenkaan sähkökiuas? Mikä on musiikki genresi?
Mul on molemmat grillit. Makkara ilman karsinogeenejä on vain lämmin makkara.
Joe ole näköjään tehnyt ison rivin kirveitä .
Tämä on Joe’n vastaus ryssille Leningradin sotilaspiirin vahvistamisesta. Panes Joe meidän nimimerkit varsiin.

Perjantain statement oli kova ja rajalla ”se on poika penaltti”.
Jäin itse miettimään Katajan ketjun kirjoituksia. Onko kritiikki vuosikaudet kohdistunut vain valmentajaan?
Miten seurajohto? Suuressa maailmassa omistajat ja varsinkin GM’ät ovat myös kannattajien luupin alla.
Toisaalta ymmärrän, että Suomessa ”omistajat ja GM’t” toimivat napeilla suureen maailmaan verrattuna.
Arvostele omistajaa kun vaihtoehtoa ei ole. Seurajohto adjutantteineen taas suojatyöpaikoissaan.
Mitä jäi jäljelle? No Virtanen.

Siitä musiikki . Mulla on 3-5 tuhat cd levyjä . Ja koneet millä soittaa . Hurriganesta siitä lähdetään .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.