No nyt on JOE Asiaa, lonkero on paljon parempaa kun olut! Ja sitähin parempaa on se GT, right?Enhän minä nykyisin jouda enää puukkoja tekemään, kun kaikki aika mennee kirveitä tehessä ja rillaamisessa. Oluenkin vaihdoin lonkeroon. Mikään ei oo niin kuin ennen...paitsi rillaaminen...
Ai että minä tykkään näistä kaksoismerkityksistä! Aikanaan kirjoitin Katajasta jotenkin tähän suuntaan ”ja meri oli musta kuin Katajan penkkikin”. Vierastaisin tumma sanaa kun se viittaa enemmän mustalaiseen mutta tykkään sinun historiallisesta viittauksestasi.Eikö perjantai ole myös tumma . Jos seikkalukirjaa on lukenut .
Laitilassa on virvoitusjuomatehdas, josta tulee oikein hyviä tuotteitaMun mielestä jytky on niin vanha sanonta . Karpo sanois jos eläs . Turha selän takana huutaa . Tule esiin kuin mies. Viitaan tohon persujen ex johtajaan . Se sanonta on kuollut . Ainakin mun mielestä . Minä äänestin keväällä demareita . Ja mun vaimo oli ehdokas. Sai varasijan . Lampi on 14 astetta . Siellä on kiva käydä . Niin VEIKKO asun laitilassa . Puolet elämästä olen viettänyt uusikaupunki . Ikää 55 tai jotain .
Olenkin paljon fiksumpi, kun kukaan arvaakaanLebronin ”jytkytys” on toiminut niin kuin hän on sen alunperin ajatellut. Uskon, että nimimerkin takaa löytyy fiksumpi kaveri kuin jytkytyksen takaa arvaammekaan. Tai sitten se on vaan hänen mielikuvituksensa puutetta.
En usko.
Wimi on raikas tuulahdus ajasta jossa ei tarvinnut kätkeytyä/tekeytyä joksikin muuksi mitä on.
Joe’sta meillä on tämän ketjun pohjalta historia ja muistot. Toivottavasti joku/jotkut pitävät aikanaan ketjun aktiivisena. Pahoin pelkään että näin ei tule tapahtumaan.
Mieli ja tahto haluaisi korkeamman sykkeen hikiliikuntaa 5-6 krt viikossa mutta keho ei kestä kuin 2-3 krt.
Syksyllä täytän vasta 40. Näin ainakin tunnen.
Makkispekkisten myyjä ties, että ne olis thaikallisen hyvinvointi liikkeen maksujen perijöitä.Ja ainakin paljon fiksumpi, miltä näytän, vaikka naiset juokseekin mun perässä oikein urakalla
Rantasauna ”päälle”, tuskin kuitenkaan sähkökiuas? Mikä on musiikki genresi?Tänään rantasauna päälle ja musiikki . Ehkä jotain grillaan . En tykkää kaasugrillistä . Enemmän puuta tai brikettejä .
Tämä on Joe’n vastaus ryssille Leningradin sotilaspiirin vahvistamisesta. Panes Joe meidän nimimerkit varsiin.Joe ole näköjään tehnyt ison rivin kirveitä .