JoKaFan sanoi:Voihan vee... Tsemppiä Anssille siiviilipuolelle! Taistelijoita ei ole koskaan parketilla liikaa. Tästähän oli huhuja aikoja sitten ja Vesala havisti niitä. Nyt tarvitaan Salen jatkosopimus. Nyt Iisalon tuleminen tuntuisi selviöltä, täydellinen seuraaja olisi Kintulle kaikessa mielessä.
keskiympyrä sanoi:Usko nyt jo JoKaFan!!! Iisalo ei pelaa ensi kaudella Katajassa. Viikon päästä tiedät, missä pelaa. Minä tiedän, mutta en kerro, koska siitä tiedottaminen kuuluu jollekin muulle.
JoKaFan sanoi:OK. No ei mahda sitten mitään... Lahdella on jo tunkua 2-3 paikoille ja pikkuseuroihin en usko Tuomaksen siirtyvät, eikä talousvaikeuksista kärsineisiin. KTP ja Honka tulevat lähinnä mieleen.
MC sanoi:Listautuminen Euroopan yhden suurimman agenttitoimiston listoille kertonee siitä, että Iisalo karistaa Suomen pölyt hetkeksi jaloista. Veikkaan uuden työnantajan löytyvän Ruotsista ja olisiko Plannja???
JoKaFan sanoi:Minä taas veikkaan (hieman avustettuna : ), että aloittaa Euroopan valloituksen samalla tavalla, kuten Juppe Sten aikoinaan...
Iisalo ja Muurinen Euroopan valloittajia, anna mun kaikki kestää, näiden paikkojen pelaajia löytyy kustakin maasta pilvin pimein, pimeimmästä Afrikasta voisi paikka löytyä näille suomikoriksen ikuisille nousutähdille.JoKaFan sanoi:Minä taas veikkaan (hieman avustettuna : ), että aloittaa Euroopan valloituksen samalla tavalla, kuten Juppe Sten aikoinaan...
wimi sanoi:Lehtoranta tulee tänne .
wimi sanoi:Lehtoranta tulee tänne .
wimi sanoi:Pelamaan Jussin kanssa
mörmelö sanoi:Mielenkiintoinen kaksikko vois olla samaan joukkueeseen.. Jopa viihdyttäväkin ehkä. Ai sitä tunteiden paloa.
wimi sanoi:Jäis tuomari sanattomaksi kerranki