Koripallo.com

Joensuun Kataja 2011-12

Viestejä
1 061
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Ihan oikea ratkaisu :) Ja Toikkakin perusteli juuri sitä samaa mitä täälläkin jo nähty...
 
Viestejä
343
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

MC sanoi:
Pricen kanssa nyt 11 pelin voittoputki. Ei kannata ihan äkkiä mennä rikkomaan toimivaa konseptia. Katajan materiaali on niin loistava, että siellä ei kukaan pysty tekemään isoja tilastoja. Oleellista onkin, että pelaaja palavelee koko joukkuetta, kuten nyt näyttää käyneen. Turvallinen ja riskitön valinta, jossa paistaa pitkäjänteisyys. Kerrankin.
Turvallinen ja riskitön kyllä. Mutta jos mestaruudesta tosissaan haaveilee, niin Pricen tilalle Kataja tarvitsee paremman pelaajan.
 
Viestejä
221
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Joo joo, ei kannata mennä vaihtamaan toimivaa konseptia. Tämä on totta...

Mutta kyllähän fakta on se, että Jeremy olisi mennyt samantien vaihtoon, jos kirstussa olisi ollut pikkasenkin ylimääräistä rahaa. Ja veikkaan myös, että niin myös Toikkakin toivoi. Ja varmasti joku muukin Joensuulainen. Ainakin JOE?

Käsi sydämellä "Katajainen kansa". Kuinka moni teistä OIKEASTI uskoo, ei toivo, vaan uskoo, että Pricellä on vielä oikeenkin paljon annettavaa?

Tämä ei ollut sitten mikään provo teitä kohtaan. Price on tehnyt yllättävänkin hyvät tilastot, sitä en kiellä. Mutta silti...
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Totta, etten ole tyytyväinen. Tietenkin sekin on totta, että tosi kova ja valmis sentteri olisi helkkarin kallis.

Ja onhan toki mahdollista ja varmasti totta sekin, että Price voi hyvinkin pelata vapautuneemmin, kun tietää, että sopimus on loppukauden osalta selvä, eikä tarvitse pelätä joka tilanteessa Toikan silmätikkuna olemista.

Katsellaan sitten keväällä, miten pitkälle Pricen kanssa mennään. Joka tapauksessa helpot menetykset, askeleet ja ohinostot, sekä tyhmät virheet on minimoitava! Muuten perii Susirajan hukka.

Niin ja ainahan voi vielä ottaa neljännenkin jenkulan kaiken varalta kuin vanhan piian tissulat?
 

dre

Viestejä
263
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Ainut oikea ratkaisu tähän tilanteeseen, huomioiden tämän hetken senttereiden hinnat ja saatavuus.
 
Viestejä
6 233
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Täysin oikea ratkaisu ja mielestäni ihan odotettu. Hölmöä olisi ollut laittaa Price kotiin. Miksi ihmeessä rikkoa voittavaa kokonaisuutta. 11 voiton putki ja sijoitus 1. Eikö siinä ole tarpeeksi laittaa faktoja pöytään. Yksi vaisumpi kotipeli on ollut, muuten pelannut tasaisesti kokonaisuudessaan. Ja tosiaan, kun nyt mies tietää, että sopimus tuli, niin ehkä peli vielä tuosta vapautuu. Varmasti nuorella miehellä paineitakin ollut tämän koejakson aikana. Pötypuhetta väittää, ettei Kataja voisi mestaruutta voittaa jos Price jatkaa meillä. Minä olen tyytyväinen ainakin tähän ratkaisuun. :)
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

MurMur sanoi:
JoKa,

Miksi pitää jossitella, vaikka olisikin tarvis, koska tämähän oli kuitenkin hyvä ratkaisu?

Enhän minä suoranaisesti sanonut, että itse jossittelisin keväällä. Ne voi jossitella, jotka tätä päätöstä vastustavat, "Ha haa, enkös minä sanonut"-tyyliin...

Minä seison oman mielipiteeni takana hamaan loppuun. Uskon käsi sydämellä, että Pricella on kevättä ajatellen huomattavasti enemmän potentiaalia ja eväitä kuin Todd Hendleyllä, enkä vertaile ikää vaan taitopuolta pelin fyysistyessä/tiivistyessä.

Meillä on kerrankin oikea sentteri, jota ei ole pariin vuoteen nähty täällä nähty(ja itse asiassa kolme ollut aiemmin: Jones, Rich ja Wood). Periaatteessa Pyrinnön lisäksi ei pitäisi olla yhtään jengiä, joka pystyy Pricen hyökkäyksessä pysäyttämään. Toisaalta taas mahdollista finaalirevanssia ajatellen, esim. viime kaudella Fells ei oikein hypäreillä saanut Nikkilää ja Affenaa virhevaikeuksiin.. Nyt on jäbä, joka vääntää vain ja ainoastaan poustissa ja vahvana jässikkänä pystyy twintowersin miehet penkille pakottamaan.
 
Viestejä
534
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Onpa kaksijakoiset fiilikset Pricen jatkosta. Jeremyn +/- lukema on minuutteihin suhteutettuna huonompi kuin Ipellä. Ipe on toki pelannut elämänsä kauden, mutta aika karu lukema jenkiltä. Joukkueen peli on kulkenut kuitenkin niin hyvin että Pricen heikkoudet (joita on paljon) on saatu piiloon. Eniten kummastuttaa joukkueen verrattain vahva levypallopelaaminen johon Price on osallistunut aika nihkeästi. Ehkä tuossa on joku juju Pricen pelissä, joka on Toikalle avautunut, mutta ei minulle. Tämmöisen voittoputken jälkeen ei ehkä kannata sekoittaa pakkaa, mutta minä kuulun epäilijöiden kaartiin. Silmiinpistävää on että Jeremyn selvästi parhaat pelit on nähty peräpään pieniä tiimejä vastaan, hyviä etukenttien vastaan Price on esittänyt lähinnä rookievirhekavalkaadeja. Jos jotain hyvää sanotaan niin Pricen vahvuudet kuitenkin kieltämättä tekevät Katajasta selvästi monipuolisemman joukkueen kuin jos kuvittelisi samalle paikalle vaikka Fellsiä. Sanoja pehmeä hyppyheittäjä en yhdistä Priceen.
 
Viestejä
1 109
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

JoKaFan sanoi:
No täytyy sanoa ,että huonosti pelannut Kotka pysäytti Priscen totaalisesti Kotkassa. Blue vei pallon käsistä (torjui) kahdesta ensimmäisestä korinteko yrityksestä. Sen jälkeen ei herrasta ollut mihinkään. No, toivottavasti kehittyy ,johan sen pantterin Joensuuhun toivoisi eksyvän. Newson siinä vasta peluri minun makuun, jos sentteri olisi vähänkin samaa luokkaa a`vot. Kuumaa koriskevättä susirajalle ja rauhallista joulua ;)
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Koripalloliitto on valinnut Tammivaaran Viikon Valmentajaksi.

Toikka taasen on huhujen mukaan valittu liiton kabinetissa Viikon Valittajaksi.

Tammivaara sai kunniakirjan, mutta Toikka jätettiin ilman.
 
Viestejä
1 602
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Enpä ole koskaan kuullut noin törkeää valetta kuin Joe esitti Toikasta. Toikkaa suurin valittaja. No kyllä Toikka esitti kritiikkiä Cupista, mutta harvasssa on muuten valittajan ominaisuudet Toikassa.

Joe joutaisi kyllä sinne maaseudun rauhaan puita pätkimään tai mikä se lieneekään tämän herran harrastus. Toivottavasti eksyisi sinne pimeään koivutalkoisiin ja palaisi siinä vaiheessa takaisin , kun Katajan voittojuhlat on keväällä jo juhlittu. Häpeällistä.
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Miehet, siis tosimiehet, kuten JOE, tulevat, näkevät ja tekevät, vetävät ne väkevät ja miedommatkin! Pätkivät, sätkivät, potkivat, sotkevat ja viettävät muutenkin epäsosiaalista elämää.

Mutta puut on pihassa ja perkkeleen siisteissä ja suorissa pinoissa. Kateelliset voivat käydä niiden suoruutta tiirailemassa.

Niin ja JOEHAN on täällä maaseudin rauhassa koko ajan. Revi siitä Veikkoseni!
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

JOEN SUU sanoi:
Koripalloliitto on valinnut Tammivaaran Viikon Valmentajaksi.

Toikka taasen on huhujen mukaan valittu liiton kabinetissa Viikon Valittajaksi.

Tammivaara sai kunniakirjan, mutta Toikka jätettiin ilman.

Koripallovalmentajat (Suomen Koripallovalmentajat Ry tai jotain sinnepäin) valitsi Tammivaaran Viikon Valmentajaksi. Toikka valittiin viikko sitten. Liitto tekee vain pelaajavalinnat kuukausittain.

Kuules Veikko, tuo oli JOE:n huumoria. Liiton päässä varmaan tosiaan Toikka mielletään Viikon Valittajaksi, vaikka asiaa pelkästään puhuu ja asiallisesti rakentavassa hengessä.
 
Viestejä
1 602
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Hyväksyn asian, jos Joe pyytää anteeksi kaikilta Katajan kannattajilta. Outoa , että muut selittää ,että asia huumoria, mutta mies ei itse.
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Outoa, että joku selittää, että pitäisi pyytää huumoria muilta anteeksi? Hyväksyn tosin asian, jos Veikko pyytää minulta anteeksi.
 
Viestejä
1 602
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

Hyäksyn anteeksipyyntösi Joe.Ehdotan kuitenkin, että mene nukkumaan.
 
Viestejä
111
Vs: Joensuun Kataja 2011-12

veikko1 sanoi:
Hyväksyn asian, jos Joe pyytää anteeksi kaikilta Katajan kannattajilta. Outoa , että muut selittää ,että asia huumoria, mutta mies ei itse.

Veikko K_A:n kakkosnikki, vai kenties veli tai isä tai serkku? Kovin paljon muistuttaa teksti ja sen rakenne. Nojoo, mut veikkuli kikkuli hei, ehkä sun pitäis jo ymmärtää ylämyllynJOE:n sarkasmin :) mikä liittyy cuppiin niin kirjoitinkin tuossa yhdessä sosiaallisessa mediassa että tekua pitäisi liiton päähän näyttää tosta suorituksesta. Kaks vaparia ja arpajaiset uusiks - säälittävää toimintaa tällä hetkellä. Ja säälittävää tästä tekee myös se, että ensin saat lukea KP.comista asiasta ennen liiton virallista tiedotetta, ja välissä tais olla kaks/kolme päivää. Tällä kaudella liitolta kaks alisuoritusta jo; Valavuori ja veikkas -jupakka ja nyt Cuppi.
 
Viestejä
16 284
Walkerin haastattelu

Haastattelussa: B.A. Walker


Ja sikäli mikäli ymmärsin oikein, niin Pricenkin haastis pitäisi tulla lähiaikoina (saikohan eräs nimeltä mainitsematon haastattelija mitään selvää syvän etelän pojan aksentista ::) ) ...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös