Vs: Joensuun Kataja 2012-2013
Onkos se Hektoori kannustamassa ronssipelissä. K_A:han ei enää tule. Häntä kun vituttaa vielä niin suunnattomasti..... Tuleekohan edes ensi kaudellakaan, vai murjottaako poksissaan, kun JOE on niin vittumainen tyyppi. Rohkenee joskus jopa arvostella pojan koristietämystä. Onhan se vittumaista kestää.
Mutta mitään en mahda, jos kaveri jättää kpcomin ainakin osittain minun takiani. Tai suurin syyhän oli se, että Kataja ei voittanut mestaruutta. Tosin olenhan kpcomin syöpä, kuten on todettu varsin vaikutusvaltaiselta comin asiakirjoittajalta.
Sitten hieman kaudesta. Kuten jo aikoinaan ennustin, niin noilla jenkuloilla ei mestaruuteen asti menty. Kukkamies, vaikka oli välillä aivan huikea, niin esim. kaksi ensimmäistä Kotkapeliä pelasi luvattoman huonoilla heittoprosenteilla, kuten jo aikoinaan kirjoitin.
Mannisen Kole taas oli täysin väärä mies väärässä roolissa ja vaikka välillä olikin hyvä, niin yleisilmeeksi jäi pehmo ja arkajalka. Pituutta olisi ollut vaikka muille jakaa, mutta röyhkeys puuttui. Kovasti jäi Terrieriä ikävä.
Seppä taasen oli valillä hyvä, mutta välillä surkea ja homma vaihteli pelin sisälläkin usein. Epätasainen tyyppi, jolla ei mitään kolmosuhkaa. Olen aina ollut sitä mieltä, että kyllä pointilla pitää olla se. Ei jatkoon mielestäni, vaikka optioita olisikin.
Pellot riskipelaaja ja riskinotto epäonnistui. Olisi varmasti kunnossa ollessaan ollut kova luu.
Seppä ei osannut käyttää Kanrvoa läheskään tarpeeksi eli ei löytänyt syötöillään hänta. Sepän pelinäkö ei nimittäin riitä näkemään muuta kenttää, kun itse kuljettaa palloa.
Kyllä se vaan on niin, että hyvillä ja nimenomaan tasaisen hyvillä jenkeillä niitä mestaruuksia otetaan.
Ja kun vielä mainitaan tuo Katajan levypallopelaaminen, niin voi voi.
Kotimaiset oli mitä oli ja ne olisivat kyllä riittäneet pidemmällekin, vaikka muutamat hyytyivätkin loppupeleissä.
Muutenhan sitten kausi olikin upeaa katsottavaa kaikkine europeleineen, joissa näimme hienoja suorituksia ja hienoja joukkueita.
JOE-koripallocomin syöpä