Ei kai nyt siis ihan heittämällä sarjassa kumminkin loistavia pelaajia jotka osaa myös heittöö. pallon siis koriin. Sarco, moser, ranniko, o mara, manigault, alanen, rougeau ketä vielöMullings omasta mielestä heittämällä liigan top 5 pelaaja.
Mitenkäs viides jenkki menisi eurosäännöissä? Eikös eurokentillä mennä kansallisilla ulkomaalaissäännöillä, jolloin herrasmiessopimuksen aikana virallisten sääntöjen mukaan suomalaisjoukkueilla sai olla vaikka joukkueellinen jenkkejä kansainvälisissä peleissä...? Mitenkäs tämä sääntö menee home grown -aikana?
On rajattu mutta viidellä saa pelata.Karhu ainakin pelasi europelinsä viidellä jenkillä, joten olen ymmärtänyt että europeleissä ei ole rajattu jenkkipelaajien määrää mitenkään.
oli niin kova läppä toi alanen et oon naureskellu viimesen 5 minuuttia ja piti tulla oikein kiittään tästäEi kai nyt siis ihan heittämällä sarjassa kumminkin loistavia pelaajia jotka osaa myös heittöö. pallon siis koriin. Sarco, moser, ranniko, o mara, manigault, alanen, rougeau ketä vielö
Jotain iloa han-nankin maanantaihinoli niin kova läppä toi alanen et oon naureskellu viimesen 5 minuuttia ja piti tulla oikein kiittään tästä
Kataja ei mittään
Joensuu ei mittään
Europelit nekkään ei mittään
Steeni ei oo mittään
Mullinen ei mittään
Kukkaan täällä ei oo mittään
Eli ei kiinnosta Omistajan äänen ylläpitoa mitään uutisosastolle laittaa. Paistaa tämä Vilppaan kpcomin asenne aika läpinäkyvältä Katajaa kohtaan? Toki ymmärrän, ettei resurssit riitä.....
Kataja ei mittään -TRUEKataja ei mittään
Joensuu ei mittään
Europelit nekkään ei mittään
Steeni ei oo mittään
Mullinen ei mittään
Kukkaan täällä ei oo mittään
Eli ei kiinnosta Omistajan äänen ylläpitoa mitään uutisosastolle laittaa. Paistaa tämä Vilppaan kpcomin asenne aika läpinäkyvältä Katajaa kohtaan? Toki ymmärrän, ettei resurssit riitä.....
Ehdotan nimenvaihdosta. Vilpas.com
Värimaailma onkin jo ihan "sattumalta" sopiva.
Loistavaa! Odotinkin, että joku tällä palstalla huomaisi sen ironian Siinä se pihallani komeilee. "JUHTA PERÄKÄRRY JOENSUUSTA"Minäkin ehdotan nimenvaihdosta: Vaihdahan peräkärrymies nimeä, kun kerta noin katkerana oot joensuulaisille.
Ps. Juhta on joensuulainen peräkärrymerkki.