Lähtökohtaisesti asia on niin, että kun ollaan ammattiurheilijoita olevinaan, niin viikolla, lähellä peliä, ei pitäisi missään yö- tai päiväkerhoissakaan vierailla....
Tietenkin on hyvin ymmärrettävää, että jos nuo kerhovierailut ovat olleet jatkuvasti ohjelmassa, niin eihän se mikään ihme ole, ettei pelit kovinkaan kummoisesti menneet.
Mutta hyvä, että asiat on sovittu ja mitä ilmeisemmin Kataja on joutunut asianomistajille jotain korvaamaan, joten loppu hyvin, kaikki hyvin.
Mulla on kyllä niin kiero mieli, että luulen niin, että koko homma on taktisesti provosoitu etukäteen, että saadaan kaveri pihalle.....
Tämä ei ole pelkkä huhu, mutta isot pojat henkilökohtaisesti kertoi minulle miten Juho Nenonen oli puolen yön jälkeen häikäilemättömästi ottanut kyseisen yökerhon tanssilattian haltuun Wrightin silmien edestä. Tästä tulistuneena Wright oli ilmeisesti ottanut diskopallon alla "EU virheen".Tämä on vaan pelkkä huhu, mutta yökerhossa ilmeisesti ollut Wright naisystävänsä kanssa, ja ilmeisesti joku alkanut häiriköimään tai jotain ja Wright kai tulistunut siitä sitten? Eli olisiko käsiksi käynyt. Näin arvelen.
Wright teki palveluksen ja sössi itse itsensä ulos. Ei vaan ollut riittävän hyvä ykkös sisäpelaajaksi. Katotaan, millainen tulee tilalle.
Eikös se Mixu Holmeen joskus todennut, että urheilija ei juo. Ja tämä ihan vielä televisiossa. Tällä jaottelulla tähän paskakasaan ei urheilijaa saa . Tämä on meillä taso valitettavasti.
Pikainen eye test viime kauden playoffeista.
Hieman erikoinen video, tämän perusteella olisin jättänyt pestaamatta. Yleensä näissä hailaitti-videoissa näytetään parhaita puolia, no tässä ei =P . Ps. Video toki muutaman vuoden takaa, ehkä kohokohtia ei sitten tarpeeksi löytynyt ? Kai tämä sama kaveri on?
Hieman erikoinen video, tämän perusteella olisin jättänyt pestaamatta. Yleensä näissä hailaitti-videoissa näytetään parhaita puolia, no tässä ei =P . Ps. Video toki muutaman vuoden takaa, ehkä kohokohtia ei sitten tarpeeksi löytynyt ? Kai tämä sama kaveri on?
Olipas video, vedet silmissä sai nauraa.