Koripallo.com

Kaakkois-Suomen herruus, osa 3 2.2.2011

Vs: Kaakkois-Suomen herruus, osa 3 2.2.2011

Eikä! Jyri ei saa todellaan rauhoittua. Jyrin seikkailut kentän laidalla ovat joskus pelin parhaimpia suorituksia.
No okei, yhden asteen voi himmata, mutta muuten...Anna mennä vaan :)

Saa seikkailla jatkossakin kentän laidalla ihan rauhassa ja kommentoida jokaista tilannetta, mutta minua alkaa tympimään 2 asiaa:
- jatkuva huutaminen pelaajille lähes jokaisen tehdyn mokan jälkeen...aivan kuin pelaaja ei itse muka tietäisi asiassa mokanneensa
- jatkuva puuttuminen hyökkäyskuvioihin sekä pelaajien sijoittumiseen ja tekemiseen kentällä...käsittääkseni pelaajat, ainakin pääsääntöisesti, osaavat ajatella myös itse

Vaikuttaa Lehtonen ihan hyvältä ja aikaansaavalta valmentajalta, mutta kyllä sitä kehitettävääkin vielä ihan mukavasti on. Meikäläiseltä kuitenkin ehdottomasti peukku ylös Lehtosen suuntaan!

Jekku74 sanoi:
Aamen. Gonner on pelkkä statisti joukkueessa. Kun peli alkaa kääntymään Kouvoille, mies rupeaa räiskimään kolmosia hölmöistä paikoista ja syöttämään luokattomia syöttöjä. Toisaalta jälkimmäisessä kunnostautui toinenkin pelaaja. En pidä edelleenkään miehestä ja mielipide vain vahvistuu. Mutta hyvä peli Kouvoilta. Terveisiä Eskolalle Kotkaan. Se on kiva pelata sikaa, kun tuomarit eivät vihellä.

Eri mieltä kolmosten rykimisestä hölmöistä paikoista. Samaa luokattomista syötöistä. Eilen kaikki 5 kolmosyritystä tulivat hyvästä rytmistä joko täysin vapaasta paikasta tai kun hyökkäys oli edenny +5 syöttöä. IMO nuo heitot heittäjän täytyy ottaa, mutta eilen ei vaan (taaskaan) pudonnut. Ja tällä hetkellä näyttää ettei Gonner ole kyllä mitää muuta kuin heittäjä. Kaikki ajot päättyivät poikkeuksetta paskoihin ratkaisuihin ja heikkoihin viimeistely-yrityksii.

Ketä muuta muuten tarkoitit luokattomissa syötöissä kunnostautujana?

mie

Sir Pale sanoi:
Nyt en antaisi yhtään piikkiä Ihmispallon suuntaan, kun tietää miten tämä pelaaja esiintyi tässä(kin) ottelussa. Ihan oikeasti yritti ratkaista ottelua vastustajan eduksi loppuminuuteilla. Me vaihtoa vastustaneet ollaan mielipiteemme annettu ja yksi hyvä peli (edellinen Lahti-peli) kymmenestä ei ainakaan minun kohdallani saa kelkkaa käännettyä. Tosin kuten aiemmin olen sanonut, että jos joukkueen peli vaihdonkin jälkeen palaa erinomaiselle tasolle ja voittoja tulee tasaisesti, voi "raivoni" ;) hiukan lieventyä.

Nyt ei kyse ollukaa pääasiassa Gonnerista vaan siitä, kun ihmispallo ei ollut kirjoitellut mitään parista viime pelistä. Yleensä kun kirjoittelee niin kovasti. Siihen viittasin kommentillani.

Ja jos Gonnerista nyt jotain täytyy sanoa,niin kaveri pelas hyvin niin ton lahti pelin kuten myös salon pelin, jossa oli joukkueen paras. Nyt ei tullu huippusuoritusta, mutta ei mies myöskään yksinään ollut sössimässä voittoa melkein kotkalle. Heitot läks hyvistä paikoista, ajot ei kyllä sitten ollut parhaasta päästä. Mutta pääasia on, että kouvot voitti!

mie

Ihmispallo sanoi:
Mulla ei ole ollut juurikaan mitään sanottavaa viimeisistä Kouvojen kotimatseista. Yleinen ilmapiiri hallilla ja joukkueenkin suoritukset ovat tarttuneet meikäläiseen ja olen kotimatseissa, tavoistani poiketen, seurannut matsia melko neutraalissa mielentilassa (lue: osittain ehkä jopa tylsistyneenä). Eilinen matsi teki tosin mukavan poikkeuksen: peli oli kuuman tunteikas ja vei minutkin välittömästi mukanaan. Pelillisesti ei niin mahtavaa, mutta tunnelmaltaan ja kiihkeydeltään sitäkin enemmän. Toivottavasti eilisen kaltaista joka pallosta taistelua nähdään jatkossakin. Jyri saisi kyllä pikkuhiljaa rauhoittua penkin päässä ja antaa pelaajille edes joskus hieman pelirauhaa.

Hienoa, että olet KF jaksanut jatkaa joukkueen kannustamista ja kirjoittelua aktiivisesti ja suurella tunteella. Keep up the good work :D

Kyllä, joukkuetta en hylkää vaikka mikä olis! Kyllä niitä turhautumisia välillä allekirjottaneelleki tulee, mutta ne menee ohi. Avoimin mielin etiäpäin ja kovaa kannustaen. Hyvä, että sinutkin Kotka-peli sai innostumaa! ;D

Ihmispallo sanoi:
Saa seikkailla jatkossakin kentän laidalla ihan rauhassa ja kommentoida jokaista tilannetta, mutta minua alkaa tympimään 2 asiaa:
- jatkuva huutaminen pelaajille lähes jokaisen tehdyn mokan jälkeen...aivan kuin pelaaja ei itse muka tietäisi asiassa mokanneensa
- jatkuva puuttuminen hyökkäyskuvioihin sekä pelaajien sijoittumiseen ja tekemiseen kentällä...käsittääkseni pelaajat, ainakin pääsääntöisesti, osaavat ajatella myös itse

Vaikuttaa Lehtonen ihan hyvältä ja aikaansaavalta valmentajalta, mutta kyllä sitä kehitettävääkin vielä ihan mukavasti on. Meikäläiseltä kuitenkin ehdottomasti peukku ylös Lehtosen suuntaan!
Sama täällä nolottaa jo noiden pelaajien puolesta tuo Jyrin huutaminen. Kouvot-KTP matsissakin Herbert sai sellaisen ryöpyn niskoilleen tulessaan vaihtoon, näytti siltä että Jyri menee jo iholle. Kuitenkin nuorista kavereista kysymys Jyri voisi vähän harkita. Silti peukut Jyrille homma taas otettu haltuun!!

NEROUS sanoi:
Sama täällä nolottaa jo noiden pelaajien puolesta tuo Jyrin huutaminen. Kouvot-KTP matsissakin Herbert sai sellaisen ryöpyn niskoilleen tulessaan vaihtoon, näytti siltä että Jyri menee jo iholle. Kuitenkin nuorista kavereista kysymys Jyri voisi vähän harkita. Silti peukut Jyrille homma taas otettu haltuun!!

En usko, että tuo on vielä mitään tämän rinnalla... ::) Voi olla, että Jyri on ottanut Frank Martinilta vähän mallia... ;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Pcwpx1BsHIU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uZMToQ6a7Sk[/youtube]

mie

NEROUS sanoi:

Siis Herbertin tullessa vaihtoon,Jyri ainoastaan kannusti. Poika nimittäin laahusti vaihtoon leuka rinnassa ja Jyri meni ja nosti leuan ylös, läppäsi persuksille ja sano et "pelaa". Ei sieltä mitään haukkuja tullu :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.