Koripallo.com

Karhu - Kouvot 26.1

Viekö kouvot?

• Kyllä

Ääniä: 33 84,6%
  • ei

Ääniä: 6 15,4%

• Äänestäjiä
    39
Vs: Karhu - Kouvot 26.1

Nanna sanoi:
Jaa-a... Mitäs helkuttia Kauhajoella tapahtuu?? Kouvoilla virheitä kohta ongelmaksi asti ja korin tekeminen vaikuttaa todella vaikealta. Tsemppiä nyt karvapallot!!

No nyt ero on kaventunut, mutta tiukkaa on silti. Heh ja nyt pieneen johtoon. Taisivat olla hiukan talviunessa meidän karhut.... ;)

Joo uinumiseen ei ole nyt varaa....hööki kaipaa pientä jeeshiä ;D

Jep jep voittohan se sieltä tuli. Aika tiukoille meni ennen kolmannen jakson puoliväliä. Karhulta ilmeisesti loppui sitten ruuti. Iisalo pelaa mielestäni parasta kautta tähän mennessä, loisto hankinta Kouvoilta.

Kouvot ovat olleet täysin Ceepon,Tuomaksen ja Peten varassa tässä pelissä. Vain 5 kaveria on päässyt pisteille. Mistä johtuu? Totta kai olen tyytyväinen, kun voitto tuli, mutta millaisella pelillä se otettiin?

Nanna sanoi:
Kouvot ovat olleet täysin Ceepon,Tuomaksen ja Peten varassa tässä pelissä. Vain 5 kaveria on päässyt pisteille. Mistä johtuu? Totta kai olen tyytyväinen, kun voitto tuli, mutta millaisella pelillä se otettiin?

Onko sillä nyt niin väliä jos yksi peli menee välillä vaan 2-3 heebon varassa?
Nanna, huolestut ihan suotta.

Memphis sanoi:
Näyttäs liven mukaan Cipri pelaavan. Paha sanoa oliko tarkoitus sotkea vastustajaa vai onko vammoja ollut oikeestikin.
Oli Petellä oikeesti vammoja selässä oli ilmeisesti jotain

On se vaan kova heebo tuo Ceepo... Hyvä, ettei sentään apinaa ollut siellä selässä. Tavalliset vammat vain.

JOEN SUU sanoi:
On se vaan kova heebo tuo Ceepo... Hyvä, ettei sentään apinaa ollut siellä selässä. Tavalliset vammat vain.

Jos tän trollin sais pysymään siellä Kataja topicissa vaan.
"Mies" ei osaa muuta kuin trollata.

JOEN SUU sanoi:

Ceepo on Smith, selkävaivasta kärsinyt Cipriano. Stana, oot turha! :'(

Airball sanoi:
Onko sillä nyt niin väliä jos yksi peli menee välillä vaan 2-3 heebon varassa?
Nanna, huolestut ihan suotta.

En tiedä, siksi kysyinkin. Toivottavasti... " me naiset" ollaan tällaisia huolestujia.

JOEN SUU sanoi:
Omituinen köpöttäjä.......

;D

JOEN SUU sanoi:

Ei ollut, marakatti vain. Niin ja ne vammat oli Petellä... ;)

Missä ihmemies Whisby? Käytetäänkö tuo mainittu koeaika vaihtopenkillä pelien tarkkailuun?

gladiator sanoi:
Missä ihmemies Whisby? Käytetäänkö tuo mainittu koeaika vaihtopenkillä pelien tarkkailuun?

Whisby oli viskillä Wesbyn ja Frisbyn kanssa.

Iso kiitos Kouvoille !!!.
'Win-win' toimi. Täältä tullaan, kunhan ehditään... pleijareihin, tai sitten ei. Monta vaaraa ompi eessä... ::) . Aurinko kuitenkin nousee... idästä.

Elä hyvä airpalli ala kuule minua komentelemaan siitä, missä topikissa minun pitäisi olla. Samoin arvoisa Hawkki. Enhän minä mikään turha ole. Kyllä minunkin elämälläni on jokin tarkoitus.

Sallimus on minut tänne kpcomiin johdattanut ja jos ette kestä minua, niin aina voitte pistää minut näkymättömäksi Teille. Tosin ettehän Te niin kuitenkaan tee, koska ette sitten pääsisi minua arvostelemaan ja sylkykuppinanne pitämään.

Toisaalta se, että aina pienen tauon jälkeen minut täällä lytätään lähes ihmiskunnan huonoimmaksi eläjäksi, kannustaa minua yhä suurempiin kirjallisiin saavutuksiin. Jo nytkin pöytälaatikkooni on kertynyt merkittävän paljon materiaalia. Tulevaisuudessa aionkin julkaista tutkielmani tosikoista ja aina kärkkäästi toisten kimppuun käyvistä henkilöistä keskustelupalstoilla. Joidenkin täällä pyörivien nimimerkeistä voi tulla vielä kuuluisia ja tunnettuja kautta koko lukutaitoisen maailman?

JOEN SUU sanoi:
Sallimus on minut tänne kpcomiin johdattanut ja jos ette kestä minua, niin aina voitte pistää minut näkymättömäksi Teille. Tosin ettehän Te niin kuitenkaan tee, koska ette sitten pääsisi minua arvostelemaan ja sylkykuppinanne pitämään.

Ei, en aio pitää sinua sylkykuppina, vaan ajattelin alkaa pitämään sua kusikuppina.Et ansaitse muuta.

Airball sanoi:
Ei, en aio pitää sinua sylkykuppina, vaan ajattelin alkaa pitämään sua kusikuppina.Et ansaitse muuta.

Nyt menee kyllä pikkuisen liian henkilökohtaiseksi. Kannattaa jättää Joen jutut lukematta, jos ahdistaa. Niin minäkin teen (todella harvoin). Palataanko aiheeseen, ok?

JoKaFan sanoi:
Nyt menee kyllä pikkuisen liian henkilökohtaiseksi. Kannattaa jättää Joen jutut lukematta, jos ahdistaa. Niin minäkin teen (todella harvoin). Palataanko aiheeseen, ok?

Niin, kaveri itse provoilee aina ja koko ajan, ja sitten kun antaa takaisin, niin se ei olekaan ok?

42

Airball sanoi:
Niin, kaveri itse provoilee aina ja koko ajan, ja sitten kun antaa takaisin, niin se ei olekaan ok?

Provon ja henkilökohtaisen mollaamisen ero on aika suuri.

42

Pallopoika sanoi:
Pienoinen pettymys muuten tuo Ahvenniemen kausi, eikös mies pelannut ihan hyvin yliopistossakin? Kovin on vaatimattomia tehot Korisliigassa.Karhun tiimi laittoi varmasti Ahvenniemen varaan hippasen suuremmat odotukset ja nyt taisi kyllä käydä niin, että floppi tuli. Missä syy?

Muutaman nähdyn pelin perusteella Ahvenniemeä peluutetaan ainakin hyökkäyspäässä aika paljon paikoissa ja tavalla, joka ei hänen ominaisuuksilleen oikein sovi.

42 sanoi:
Muutaman nähdyn pelin perusteella Ahvenniemeä peluutetaan ainakin hyökkäyspäässä aika paljon paikoissa ja tavalla, joka ei hänen ominaisuuksilleen oikein sovi.

Varsinkin paikkaa vastaan Ahvenniemi nousee high postiin jakamaan palloa hyvin usein. Tämä olisi ok ja jopa hyvä ratkaisu taktisesti jos:
1. Ahvenniemellä olisi edes nimellinen heittouhka paintin ulkopuolella
2. Pystyisi jakamaan palloa nopeammin
3. Leikkaisi syötön jälkeen takaisin sisään, jolloin aukeaisi taas tilaa

Avut ovat enemmänkin mies miestä vastaan junnauksessa korin alla, ja ihan hyvällä prosentilla laittaa pelatuista paikoista koriin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.