Vs: Karhu-KTP 17.11.2012
Bullock puski tuttuun tapaan väkisin korille, mutta jäi liian pieneksi korin alla. Watson taasen menetti pallon 7 kertaa, kun yritti väkisin ajoa tai haki liian vaikeaa syöttöä. KTP teki kahdeksalla jannulla ihan yhtä tasaista ja vahvaa duunia, kuin Karhukin, mutta sillä erolla että hoiteli pisteet kotiin viemiseksi.
En nyt sanoisi että todella hyvin pelasi, kun voitto jäi tulematta. Itse en näkisi, että peli kaatui Fordin virhevaikeuksiin. Hyvinhän se peli kulki vielä kolmannella jaksolla, kun Ford istui penkillä. Foortti oli itseasiassa meleko kujalla koko pelin, pallo pomppi käsistä ja mm. vapaassa paikassa Skamon upeasta syötöstä pompauttaa pallon omaan polveen ja sitä kautta yli alueen. KTP:n paikkapuolustus vaan oli totaalista myrkkyä Karhulle viimeisellä neljänneksellä ja palloa pyöriteltiin vain kaaren ulkopuolella.Karhunpentu sanoi:Minä olen kyllä vähän eri mieltä. Levypallot tosiaan hävittiin rumasti, mutta muuten Karhu mielestäni pelasi todella hyvän pelin. Kokonaisuutena mielestäni Karhulta vahvempi esitys kuin Kotkalta. Ratkaisuksi muodostui Fordin virhevaikeudet ja aikainen suihkukomennus. Tuon jälkeen Bullock jäi liian pieneksi korin alla Gilesia vastaan, vaikka vahva jässikkä onkin. Giles teki ratkaisevat nostot korin alta lopussa.
Bullock puski tuttuun tapaan väkisin korille, mutta jäi liian pieneksi korin alla. Watson taasen menetti pallon 7 kertaa, kun yritti väkisin ajoa tai haki liian vaikeaa syöttöä. KTP teki kahdeksalla jannulla ihan yhtä tasaista ja vahvaa duunia, kuin Karhukin, mutta sillä erolla että hoiteli pisteet kotiin viemiseksi.