Koripallo.com

Karhu vs Vilpas 23.3.2016 klo:18.30

Vs: Karhu vs Vilpas 23.3.2016 klo:18.30

No Prattin teku oli ainakin taattua Selkeetä. Virheen jälkeen mun näkemykseen mukaan jotain höpisi varmaan kirosi itsekseen virheen jälkeen. Varmaan manasi ettei rikkonut tarpeeksi kovaa ja tuli and-one. Lähemmät tuomarit eivät reagoineet mitenkään, mutta Selkee laukkasi toiselta puolelta antamaan tekua ja teki sen taas mahdollisimman suurieleisesti.

Ei se ny kaunista ollu mutta voitto kumminki.. harmi kun KTP :n lento ei riittäny loppuun..

Toivottavasti Kinnard ei loukkantunut pahemmin.. päähän/niskaan sattui..

Kukass Selkeen hyllyttää, meinaatteko että oma äiti vai?

Soosi sanoi:
No Prattin teku oli ainakin taattua Selkeetä. Virheen jälkeen mun näkemykseen mukaan jotain höpisi varmaan kirosi itsekseen virheen jälkeen. Varmaan manasi ettei rikkonut tarpeeksi kovaa ja tuli and-one. Lähemmät tuomarit eivät reagoineet mitenkään, mutta Selkee laukkasi toiselta puolelta antamaan tekua ja teki sen taas mahdollisimman suurieleisesti.

Jos Selkee ei muistanu ketä varotettiin ennemmin tekun uhalla ::)

Kuten ennenkin tullut sanottua, herra SELKEE pyrkii olemaan suurempi kuin peli itse. En tiedä onko hän vai näyttääkö vain helvetin ylimieliseltä mulkul..... :mad:

Joo ei se Karhun peli kyllä vieläkään auennut. Oliko Salon puolustuksella sitten kuinka suuri osuus tässä, tiedä häntä, ainakin 3p.heitot otettiin aika tiukala vartioinnilla pois.
Mutta mitään flow´ta ei vain pelissä näy. Vaikean näköistä ja apaattisen oloista, jopa pientä vastuun väistelyä selvissä heittopaikoissa ajoittain. Poislukien tietysti Davis, joka ottaa vastuuta. Tekee virheitä ja sössii, mutta tekee myös paljon hyvää.
Sarcesta alan olla jo jopa vähän huolissani. Ei ole lähelläkään parastaan tällä hetkellä. Toivotaan, että kyse on siitä, että syttyy taas liekkeihin vasta tosipeleissä?

Jos Karhu menisi tänä vuonna pitkälle, se tapahtuu minusta koko lailla kotimaisen osaston ansiosta. Vahvistukset, vaikka miten oranssien lasien läpi katselisi, ovat korkeintaan, siis korkeintaan sarjan keskitasoa. Kinnard on parhaassa neljänneksessä, muut ovat keskimäärin ynnä muita. Parhaimmillaan Davis ja Williams ovat ookoo, mutta huonoja päiviä tulee niitäkin tosi paljon. Troutman on kuin kevätlaitumelle vasta päässyt ori, täynnä intoa mutta usein pelkkää kohellusta. Davis ja Kinnard ovat myös joukkueen ainoita todellisia ajouhkia.

Anteeksi tämä hieman pessimistinen näkemykseni, mutta tuntuu vain siltä, että kun muut lisäävät kierroksia kevättä kohti, karhulaiset alkaa pikemminkin kävelemään ja pomputtelemaan. Mielelläni olen väärässä ja vielä mieluummin näen rytminvaihdoksen tapahtuvan pudotuspeleissä.

Tärkeätä olisi nyt se, ettei Kinnard olisi loukannut itseään pahemmin. Voittoon ilman hänen panostaan, se oli kuitenkin myönteistä tänään.

Tuomareista ei sen kummempaa havaintoa, ehkä olivat kuitenkin kohtuullisesti sivuroolissa, antoivat pelin valua...?

Karhu nukkuu,karhu nukkuu......
Onneksi heräs silmiä hieroen vihdoinkin. :)

Selkeestä eri mieltä, parantanut vuosien mittaan ja varmasti saadaan jäbästä vielä liigan parhaita.
Kinnard sai Neposelta ajosta kyynärpäätä kasvoille, silmän alle tais sattua, toivottavasti ei aivotäräystä tai murtumia.
Karhun peli vain ei kestä Kinnarin poissaoloa.

Oli kyllä taas ihme huttua, pallot karkaili käsistä, syöttöjä seinille ja jos se syöttö tuli käsiin, niin aivan ihmeesti räpellettiin.
Heittojen puuttuminen kaarelta, tai mistään johtui kyllä Vilppaan hyvästä puolustuksesta. Lopussa vain Karhun ehkä kokeneempi rosteri tuli esille, muutta, ei tällä pelillä kyllä kuuhun mennä.

Mitä itse olen Karhun otteluita katsonut niin aikamoinen kyky joukkueella on raapia voittoja huonollakin pelillä etenkin kotona. Ja tämän hetken Vilpas on aika hyvä mittari kelle tahansa.

Bojanin parta voittaa jo yksinään pelin kaksi. Onko legenda totta että puoliajalla joutuu ajelemaan jos siloposkena meinaa koko matsin pelata.

Soosi sanoi:
Mitä itse olen Karhun otteluita katsonut niin aikamoinen kyky joukkueella on raapia voittoja huonollakin pelillä etenkin kotona. Ja tämän hetken Vilpas on aika hyvä mittari kelle tahansa.
Nyt kun on jo vähän rauhoittunut tuosta Karhun pelin tuskaisuuden katsomisesta, niin on syytä tosiaan todeta, että Vilpas pelaa tällä hetkellä todella liikkuvaa, viihdyttävää ja ajoittain masentavan tehokasta koripalloa. Toivottavasti heidän kevätkuntonsa testaajiksi pudotuspeleissä joutuvat ensimmäisenä Kouvot eikä Karhu.

Ville Selkee on valmentajien rankingissa ihan kärkipään tuomari, luultavasti myös tarkkailijoiden papereissa. Nuori tekijä vielä mutta kv ura edessä jos haluaa. Ai niin Karhu voitti matsin ja Vilpas tulee olemaan play offin yllättäjä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.