Koripallo.com

Kataja 06-07

JOEN SUU sanoi:
No niin. Kouvoissa, KTP:ssä ja Topossa panostetaan uusiin ja koviin pelintekijöihin. Tosin heiltäkin puuttuu se voittamisen kulttuuri, mitä meidän Kintulla on. Mutta ei hätiä mitiä, sillä onhan meillä myös vastata kovalla, luovalla ja älykkäällä Nöösillä.

Ja eiköhän Honkaankin oteta vielä iso korsto? Kilpavarustelu jatkukoon siis!

Nursen joulukuun oli mielestäni tilastollisesti melko hyvä:

24 min.
2P%: 55,6
3P%: 46,7
1P%: 76,5
AS: 0,8
TO: 2,0
PTS: 13,0

Ainut, mikä edelleen kaivelee, on tuo syöttösarake. Lehtosta kun korvataan, niin sen seuraaminen on päällimmäisenä ainakin mulla edelleen mielessä. Minkäläinen ratkaisu oli ollut Nursen korvaaminen Okesonilla?  ::)

JoKaFan sanoi:
Nursen joulukuun oli mielestäni tilastollisesti melko hyvä:

24 min.
2P%: 55,6
3P%: 46,7
1P%: 76,5
AS: 0,8
TO: 2,0
PTS: 13,0

Ainut, mikä edelleen kaivelee, on tuo syöttösarake. Lehtosta kun korvataan, niin sen seuraaminen on päällimmäisenä ainakin mulla edelleen mielessä. Minkäläinen ratkaisu oli ollut Nursen korvaaminen Okesonilla? ::)

Minkä toisen joukkueen kakkospointti tekee samantasoisia tilastoja? Oikeasti, kakkospointti on varmaan yksi vaikeimpia paikkoja pelata koripallossa, esim. lähes maajoukkuetason pelaajina pidetyt Ilkka Vuori ja Olli Nikitin eivät ole tehojen puoluesta pelanneet viime aikoina todellakaan hyvin. Tätä vielä vaikeuttaa se asia, että Nurse tuli joukkueeseen kesken kauden. Ei nyt lähdetä oikeasti vaihtamaan sitä, siitä ei tule kun sanomista.

Nurse voi olla hyvä pelaaja, mutta niin on Lassekin.
Kataja on hävinnyt vain kolmesti Lassen ollessa joukkueessa ;)

Onko se Jyri jyräyksen ura sitten ohi ?

Radiossa muuten kerrottiin, että Lehtoranta ja Virtanen pelaavat huomenna jääkiekkoa "oikeessa" pelissä :-X. Toivottavasti ranteet ym. teipataan kunnolla

jokelos sanoi:
Onko se Jyri jyräyksen ura sitten ohi ?

Nyt se on sitten paketissa.

http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/uutiset/2006-07/uutiset341.php

Kiitos ja kumarrus mahtavalle pelintekijälle!

JoKaFan sanoi:

Tekeekö Toijalat ja ryhtyy valmentamaan? Heiskalle seuraaja? Olishan se mukava nähdä miten Jyri pystyisi vaikuttamaan.. Tosin aika epätodennäköistä, muttei kuitenkaan täysin poissuljettu vaihtoehto?

JoKaFan sanoi:

Surullinen juttu, mutta elämässä etteenpäin !
Olisipa ollut Jyrille hienoa saada pelata vielä tämä kausi ja mitä me katsojat olisimmekaan nähneet Jyrin ollessa mukana nyky-Katajassa

Kiitos Jyri, teit lähtemättömän vaikutuksen.

Kurja lopetus hienolle pelaajauralle... Tsemppiä Jyrille tulevaisuuteen!

Yhtä ikävän lopun sai Toikankin pelaajaura.. Toivottavasti Jyri löytää työtä koripallon parissa, sillä hänellä on varmasti paljon annettavaa lajille kentän ulkopuolellakin.

Todella valitettavaa, että näin Jyrille kävi. Olishan pelaajaura voinut hieman paremman päätöksen saada. Ei voi mitään, tämmöistä se joskus on.. Jyrille kaikkea hyvää tulevaisuudessa ja kiitokset Kataja vuosista!

Nanna sanoi:
Kurja lopetus hienolle pelaajauralle... Tsemppiä Jyrille tulevaisuuteen!

Yhtä ikävän lopun sai Toikankin pelaajaura.. Toivottavasti Jyri löytää työtä koripallon parissa, sillä hänellä on varmasti paljon annettavaa lajille kentän ulkopuolellakin.

Korihaiden uusi valmentaja.

Aasi sanoi:
Axton vaimoineen ei ole kuulemma yhtä hyvin viihtynyt ja huhujen mukaan yksi kausi kaupungissa pariskunnalle riittää. Lloydin jatkosoppari olisi minusta erittäin hieno juttu.

Tässäpä vasta mielenkiintoinen fakta. Itse juttelin päivä pari sitten Marcin kanssa ja mies kertoi viihtyneensä erittäin hyvin. Paremmin kuin PuHussa...Lloydin tilanteesta olen samaa mieltä, toivotaan jatkosopparia...

Serbia Masowhore

Mahtaneeko Jyrki mahtua Joensuu-Areenan kokoisen egonsa kanssa Pohitulliin?? Olis saanu poistua koriskentiltä pysyvästi.

Serbia Masowhore sanoi:
Mahtaneeko Jyrki mahtua Joensuu-Areenan kokoisen egonsa kanssa Pohitulliin?? Olis saanu poistua koriskentiltä pysyvästi.

Jyrki.. ::)

Tässäpä vasta mielenkiintoinen fakta. Itse juttelin päivä pari sitten Marcin  kanssa ja mies kertoi viihtyneensä erittäin hyvin. Paremmin kuin PuHussa...Lloydin tilanteesta olen samaa mieltä, toivotaan jatkosopparia...
Perun huhuni. Toisesta, ensimmäistä huhulähdettä joukkuetta lähempänä olevasta, lähteestä olen tosiaan nyt myöhemmin itsekin kuullut miehen Joensuussa varsin hyvin viihtyvän. Itse en ole miestä koskaan jututtanut. Toivotaan toivotaan.

Ensi kerralla yritän pitää mölyt mahassa jos jotain sensaatiomaista satun kuulemaan, enkä päästä näppäimistöstäni aasimaisuuksia.

Serbia Masowhore sanoi:
hyvin näytti mahtuvan ja hyvin näytti ensisilmäykseltä valmennus luontuvan.

Aasi sanoi:
Ensi kerralla yritän pitää mölyt mahassa jos jotain sensaatiomaista satun kuulemaan, enkä päästä näppäimistöstäni aasimaisuuksia.
Siis huhuthan ovat tämän palstan suola. Ja jos kuulet jotakin Marcin mahdollisista lemmikeistä ja niiden viihtymisestä, niin kerrothan siitä heti tänne. Vai olivatko lemmikit enemmän Jokafanin alaa?

Nyt huhuakin huonompi aloitus, eli puhdas arvaus. Katajan valmentajakuviohan ei vielä ole selvinnyt, vaikka ratkaisua toivottiin ennen joulua. Katsooko Kataja miten Jyrin valmentama joukkue pelaa ennen kuin sopii mitään muiden kanssa?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.