Olisit kattonu uutta pelaajaa sieltä pelissä lauantaina....JoKaFan sanoi:Siellä on vielä ihan hyviä kavereita vapaana:
-Nissinen
-Kajander
-Zitting ( : )
-Nanski
...jne.
BLAGI sanoi:Olisit kattonu uutta pelaajaa sieltä pelissä lauantaina....
JoKaFan sanoi:Minä olen hiukan epäileväinen ennen kuin näen, ketkä ne kaksi (plus Järvinen) "loppusuoralla" olevaan nimeä ovat...
Matti se osaa sen myyntipuolen, vaikka kai kausikortin olisit ostanu vähemmälläkin "hypettämisellä".JOEN SUU sanoi:No niin. Kausari varattu ja kaima Katajasta vakuutti, että mestaruudesta jälleen kerran taistellaan kynsin ja hampain. Kovia nimiä on kuulemma jälleen kerran tulossa ja mestaruus lienee kerrankin varmaa pässinlihaa?
Älkääkä pojat huolehtiko liikaa. Katajallahan on jo nyt kotimaisten pelaajien osasto sellainen, että kestää vertailun kehenkä vaan. Hongalla vain Muurinen ja Matinen, Lappeella vain Sten ja Virtanen. Katajalla sentään paras kotimainen eli Sale. Siihen Kinttu ja Vesala lisänä, niin a'vot, sanon minä.
JOEN SUU sanoi:No eihän Vanttaja missään Katajan kuvioissa mukana ole ollutkaan.
JOEN SUU sanoi:Elä hyvä Jokafani vaivu masennukseen. Kenelläkään muulla ei ole tällä hetkellä Katajasta parempaa kotimaista osastoa. Useimmilla vieläpä huonompi.
JOEN SUU sanoi:Elä hyvä Jokafani vaivu masennukseen. Kenelläkään muulla ei ole tällä hetkellä Katajasta parempaa kotimaista osastoa. Useimmilla vieläpä huonompi.