Koripallo.com

Kataja 2007-2008

Vs: Kataja 2007-2008

No niin, tällä viikolla pitäisi tapahtua... Toivottavasti tämän kuun puolella.

Tarkoittanet tämän kuun puolella? Kuu on kuukausi ja näin ollen kalenteriaalinen yksikkö, sekä ja että planeettamme kiertolainen.

JoKaFan sanoi:
Siellä on vielä ihan hyviä kavereita vapaana:
-Nissinen
-Kajander
-Zitting ( ::) )
-Nanski
...jne.
Olisit kattonu uutta pelaajaa sieltä pelissä lauantaina....

BLAGI sanoi:
Olisit kattonu uutta pelaajaa sieltä pelissä lauantaina....

???

Törmälä kirjoittanut jutun Katajan sivuille, tässä pieni lainaus:
"Joukkueen rakentaminen on hyvällä mallilla, tosin tänä keväänä se ollut hitaampi prosessi kuin aikaisemmilla kausilla. Puheluja on soiteltu noin kahdellekymmenelle pelaajalle, joista loppusuoralla on kolme ja pari kysymysmerkkiä jää myöhemmälle kesään."

Onneks meillä on Jukka. Tiedotuspolitiikasta pitää muutenkin antaa kiitoksia niin Katajalle kun Karjalaisellekin. On ollut pieniä informatiivisia juttuja, vaikka kerrottavaa ei oikein ole vielä ollutkaan.

No niin. Kausari varattu ja kaima Katajasta vakuutti, että mestaruudesta jälleen kerran taistellaan kynsin ja hampain. Kovia nimiä on kuulemma jälleen kerran tulossa ja mestaruus lienee kerrankin varmaa pässinlihaa?

Älkääkä pojat huolehtiko liikaa. Katajallahan on jo nyt kotimaisten pelaajien osasto sellainen, että kestää vertailun kehenkä vaan. Hongalla vain Muurinen ja Matinen, Lappeella vain Sten ja Virtanen. Katajalla sentään paras kotimainen eli Sale. Siihen Kinttu ja Vesala lisänä, niin a'vot, sanon minä.

Itsekin olen varsin luottavaisin mielin ensi kauden pelaajiston suhteen. Jukka Törmälä on joka vuosi saanut lopulta houkuteltua Joensuuhun kovan luokan pelimiehiä. Miksi ei siis saisi tälläkin kertaa. Hyvä tästä tulee, pojat! ;)

Minä olen hiukan epäileväinen ennen kuin näen, ketkä ne kaksi (plus Järvinen) "loppusuoralla" olevaan nimeä ovat...

Ei sieltä kyllä mitään jymypaukkua tyyliin "Pete tai Jyrkkä"
ole tulossa. Jotenkin tuntuu että ensimmäinen papparivuosi
vähän katellaan ja pyritään säilyttämään sarjapaikka reilusti.
Siis mennään hiukka matalammalla profiililla, kuin mitä on
viimevuosina totuttu !

JoKaFan sanoi:
Minä olen hiukan epäileväinen ennen kuin näen, ketkä ne kaksi (plus Järvinen) "loppusuoralla" olevaan nimeä ovat...

Villi veikkaukseni on: Jukka Kataja ja Jussi Kumpulainen. Kesällä ratkennee Esa Mäki-Tulokas ???

Tämä siis ihan yhteenlaskua 1+1 ketkä ovat ilman sopparia vielä 8) ja ketkä sopisivat Katajan pelaajapolitiikkaan 8)

JOEN SUU sanoi:
No niin. Kausari varattu ja kaima Katajasta vakuutti, että mestaruudesta jälleen kerran taistellaan kynsin ja hampain. Kovia nimiä on kuulemma jälleen kerran tulossa ja mestaruus lienee kerrankin varmaa pässinlihaa?

Älkääkä pojat huolehtiko liikaa. Katajallahan on jo nyt kotimaisten pelaajien osasto sellainen, että kestää vertailun kehenkä vaan. Hongalla vain Muurinen ja Matinen, Lappeella vain Sten ja Virtanen. Katajalla sentään paras kotimainen eli Sale. Siihen Kinttu ja Vesala lisänä, niin a'vot, sanon minä.
Matti se osaa sen myyntipuolen, vaikka kai kausikortin olisit ostanu vähemmälläkin "hypettämisellä".
Eikös sitä huippu-urheilussa lähdetä mestaruutta tavoittelemaan, jos vähänkin rahkeissa riittää. Muuten sitten vaan katsellaan tekemällä parasta ja mihin se riittää.
Ensi talvena jenkkisökölotossa onnistuja on vahvoilla. Kolme kovaa ulkomaista ja avot

Jos Kumpu tulee Katajaan, niin ketäs sitä enää hiillostetaan? No voishan sitä Peteä hieman? Ja Ulander on aina hyvä hiillostettava takarautadonkkeineen. Riihelää voi myös kuumentaa, jos vain kykenee enää ensi kaudella pelaamaan.

Kumpulaisen tullessa olisi sekin hyvä puoli, että meillä muutamilla on jo ennestään ollut " keskusteluyhteys " Jussin kanssa. Oltaisiin ikäänkuin tuttuja jo ennestään.

Ja jokelokselle on vielä mainittava, etten todellakaan olisi varannut kausaria, jos en olisi saanut luotettavaa tietoa tulevista pelaajista. Itse asiassa tiedän enemmänkin, mutten voi paljastaa mitään, kun olen herrasmiessopimuksen tehnyt. Tiedäthän meidät herrasmiehet?

Vanttaja meni Compoon eli on ulkona kuvioista...

JOEN SUU sanoi:
No eihän Vanttaja missään Katajan kuvioissa mukana ole ollutkaan.

Kyllä se jossain vaiheessa Katajaan liitettiin. Kumpukaan tuskin tulee tänne, joten lähes ainoat vaihtoehdot ovat M-P Järvisen lisäksi Jukka Kataja ja Esa Mäki-Tulokas.

Naapurinpoika EMT on kyllä mahdollinen Compoon, ei mtään varmaa tietoa Itään siirtymiisestä. ToPo/ LPR ehkä mahdollisia.
Esahan oli jo tulossa Karkkilaan mutta kun sai stipendin Long Islandille valitsi tietysti itselleen järkevämmän vaihtoehdon.
Jos oikein muistan niin pelasi Componpaidassa yhden harjoituspelin ennen lähtöään.

Elä hyvä Jokafani vaivu masennukseen. Kenelläkään muulla ei ole tällä hetkellä Katajasta parempaa kotimaista osastoa. Useimmilla vieläpä huonompi.

JOEN SUU sanoi:
Elä hyvä Jokafani vaivu masennukseen. Kenelläkään muulla ei ole tällä hetkellä Katajasta parempaa kotimaista osastoa. Useimmilla vieläpä huonompi.

Namika Lahden kotimainen runko on ylivertainen tällä hetkellä. Muut tulee kaukana perässä.

JOEN SUU sanoi:

Ei riitä nuo kolme plus jenkit. Tarvitaan vähintään yksi 10 pisteen kotimainen. Turhia odotuksia Järvisiin ja Kinnusiin ei tarvitse laittaa...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.