JoKaFan sanoi:Kouvolan Sanomien mukaan Katajakin oli Ulanderin perässä, mutta palkkapyyntö oli Katajan mielestä liian suuri. Noh, jos saa valita, kummalle ison setelinipun antaa, niin mieluummin Petelle kuin Akille...
JoKaFan sanoi:Kouvolan Sanomien mukaan Katajakin oli Ulanderin perässä, mutta palkkapyyntö oli Katajan mielestä liian suuri. Noh, jos saa valita, kummalle ison setelinipun antaa, niin mieluummin Petelle kuin Akille...
BLAGI sanoi:Itse antaisin setelinipun kyllä sellaiselle pelaajalle, joka on joskus voittanu muutakin kuin is-tähtiä tai banaanikakkuja.
Miten sinä ystäväni nyt haluat sen Peten niin kovin siellä pitää, kun taannoin olit antamassa sitä huoletta pois?
JoKaFan sanoi:Ei se Ulander kovin huikeassa roolissa siellä Hongassa pelannut. "Tapaus Petessä" joka päivä on erilainen. Mielelläni näkisin kovan jenkkipointin (à la Andrew Mitchell/Tim Kisner) pyörittämässä Katajan peliä, toisaalta en haluaisi Peten päätyvän pahimpiin kilpailijoihin. Toiveena on, että Peten ura jatkuu Joensuussa tai Italiassa.
HerjaHuiska, en ole katkera. Nuo pelit ovat olutta ja menyytä. Pari hyvää kotimaista lisää ja kolme kovaa jenkkiä niin taas ollaan mestaruusjahdissa, olisi Pete pointtina tai ei.
JoKaFan sanoi:Ei se Ulander kovin huikeassa roolissa siellä Hongassa pelannut. "Tapaus Petessä" joka päivä on erilainen. Mielelläni näkisin kovan jenkkipointin (à la Andrew Mitchell/Tim Kisner) pyörittämässä Katajan peliä, toisaalta en haluaisi Peten päätyvän pahimpiin kilpailijoihin. Toiveena on, että Peten ura jatkuu Joensuussa tai Italiassa.
HerjaHuiska, en ole katkera. Nuo pelit ovat olutta ja menyytä. Pari hyvää kotimaista lisää ja kolme kovaa jenkkiä niin taas ollaan mestaruusjahdissa, olisi Pete pointtina tai ei.
JOEN SUU sanoi:Mutta aivan mahtavia uutisia luvassa lähiaikoina.
JOE on tainnut tään illan "lääkkeensä". On se meillä vanhoilla ukkomieheillä hyvä: ei tarvii riennoissa kaupungilla säntäillä. Voidaan ihan rauhassa kotona kirjoitella esim tänne 8)JOEN SUU sanoi:Onhan meillä ollut kolmaskin korinalta ohiheittäjä. Ihan kotimainen.
Mutta aivan mahtavia uutisia luvassa lähiaikoina.
Whisky sanoi:Tämän vuosituhannen hyviä koripalloseuroja ovat omasta mielestäni olleet Honka, Kataja ja Lahti, jotka ovat napsineet mitaleita lähes joka vuosi
Kun minulla kolottaa vasenta korvalehteä se tarkoittaa että usko JokaFania joka asiassa! Ja juuri viime iltana alkoi kauhea kolotus.JoKaFan sanoi:Mulla on vähän sellainen tunne, että toukokuun ensimmäisen 7 päivän sisällä kuullaan jonkinmoisia uutisia.
quatelagayana sanoi:Kun minulla kolottaa vasenta korvalehteä se tarkoittaa että usko JokaFania joka asiassa! Ja juuri viime iltana alkoi kauhea kolotus.
Mutta onkos tulossa isokin uutinen vai joku pieni "Kataja tähtää korkealle" juttu Karjalaisessa?