Pahoittelen syvästi että vein kallista aikaanne viestilläni 5 sekunttia... toisaalta, kun sanot "kaikki", niin siitähän voisi päätellä että toiset saisivat tehdä niin, mutta toiset ei... anyway lupaan jatkossa keskittyä ainoastaan Petteri Sihvosmaisiin pelikirja-analyyseihinShe-Man sanoi:Toivon hartaasti, että kaikki eivät listaisi omia suosikkipelaajiaan näihin joukkueketjuihin. Niille voisi luoda kokonaan oman keskustelun. Tosin tämä nyt on vain minun toiveeni.
JOEN SUU sanoi:ja ehkäpä Forrekin vaihdetaan puolet parempaan ja jo noinkin hyvin pärjättiin.
JoKaFan sanoi:Mieleeni tuli muuan senegalilainen Issa Konare, jolta varmaankin näkisimme ainakin 15/9/1,5 blokkia tilastot...
http://www.rsbb.dk/media/issa_k.wmv
http://www.usbasket.com/player.asp?Cntry=USA&PlayerID=42529&AmNotSure=1
mitä te turhaa. Katajalla on kaikki hyvin. Joukkue on koossa ja hyvä kuin mikä.Sunshine sanoi:Mikä tämä mies sitten on? Olisi kyllä (Usbasketin comments-osion mukaan) ihan hyvä Katajaan.
JoKaFan, oletko nähnyt Konaren esityksiä vai mistä olet kuullut?
jokelos sanoi:Vois järjestää arvauskisan, milloin tulee eka voitto ?
Ehkä se on Componenta-peli loppukuusta. Ennen sitä ei pisteitä tipu KTP:ltä eikä Kauhajoelta vieraissa eikä Hongalta eikä Lahdelta
Jake sanoi:Siinä vasta kannattaja! Omasta puolestani sinä ja kaltaisesi voivat pysyä poissa Areenalta nyt ja iankaiken. Todellinen mukanaeläjä ja kannustaja! Varsinainen wannabe. Keep up the shitty work.
Jake sanoi:Siinä vasta kannattaja! Omasta puolestani sinä ja kaltaisesi voivat pysyä poissa Areenalta nyt ja iankaiken. Todellinen mukanaeläjä ja kannustaja! Varsinainen wannabe. Keep up the shitty work.
Minä olen ollut kannattaja 70-luvulta asti. Kakkosdivariaikoina jäi pelejä väliin.Jake sanoi:Siinä vasta kannattaja! Omasta puolestani sinä ja kaltaisesi voivat pysyä poissa Areenalta nyt ja iankaiken. Todellinen mukanaeläjä ja kannustaja! Varsinainen wannabe. Keep up the shitty work.
Saahan sitä toivoa, mut luulen et lahtea ei kyllä kaada kukaan ihan seuraavilla kierroksilla, sen verran vakuuttavia olivat KTP:tä vastaan..JoKaFan sanoi:Lahti kaatuu toivon mukaan lauantaina, tosin paljon pelin muututtava. Taustalla on vaan 20 pojon tappioita. Toivotaan, että Hinnant on Katajan avain voittoon.
jokelos sanoi:Ja yksi niistä kolmesta on bust, suomeks pa..
quatelagayana sanoi:Saahan sitä toivoa, mut luulen et lahtea ei kyllä kaada kukaan ihan seuraavilla kierroksilla, sen verran vakuuttavia olivat KTP:tä vastaan..
Spivey oli umpipaska, mut ei silti väheksytä lahden agressiivista puolustusta.JoKaFan sanoi:Vai oliko KTP Spiveyn johdolla niin onnettoman huono? Oli miten oli, niin Lahti on joka kausi enemmän tai vähemmän paha joukkue Katajalle.